|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tess
Främling

Ble Medlem: 14 Okt 2005 Innlegg: 2
|
MTV
Tenk at det ble sånn da!
At Canal Digital skulle ta bort MTV og erstatte det med Voice. I stedet for 'this is our music', 'alternative nation', 'chappelle show' +++, så har vi fått en kanal som sender fjortispop døgnet rundt! Særdeles misfornøyd!! Noen andre?
|
Skrevet: Fre 14 Okt 2005, 16:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
The Voice har jeg aldri sett noe på, men MTV kan jo knapt kalles en musikk-kanal lenger. Halve dagen går med til diverse reality-shows og annet sludder.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 17 Okt 2005, 10:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jenny
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Okt 2005 Innlegg: 55 Bosted: Norge!
|
Enig.. er grenser for hvor mange timer av Newlyweds man orker.. så ikke veldig mye på mtv, ser enda mindre på voice :p
|
Skrevet: Man 17 Okt 2005, 15:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg liker faktisk the voice jeg..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 17 Okt 2005, 19:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
det var mye dritt på mtv. men så var det en del ting som ikke var dritt også. på voice er det jo bare håpløs musikk, som vi dessuten får mer enn nok av fra alle andre steder.
|
Skrevet: Ons 19 Okt 2005, 17:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Eller så blir man gammelsk, og går over til VH1. Men nå har jeg engang bare MTV selv, og hver gang jeg er innom er det enten reality-TV, eller reklame.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 19 Okt 2005, 18:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Glahn skrev: | Eller så blir man gammelsk, og går over til VH1. Men nå har jeg engang bare MTV selv, og hver gang jeg er innom er det enten reality-TV, eller reklame. |
VH1 var jo en fantastisk kanal! men trøsten var liksom det at MTV hadde enkelte programmer derfra...
|
Skrevet: Ons 19 Okt 2005, 18:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
tess
Främling

Ble Medlem: 14 Okt 2005 Innlegg: 2
|
Jadda.. det var mye reality på MTV, men det var hvertfall noe nytt! Noe litt opplysende, noe man kanskje ikke hadde hørt hundr eganger før, noe som ikke befant seg øverts på topp20lista, noe som ikke alle fjortiser kan utenat, noe som ikke spilles døvhøyt fra russevorspielet, noe bra og nytt kanskje.. Synes nå jeg da..
|
Skrevet: Tor 27 Okt 2005, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
Aldri sett voice, så må si MTV, har noen bra programmer f.eks The chapelle show, jackass, dirty sanchez... Men liker lite av musikken der...
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 20:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
er det musikk på mtv? 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 05 Nov 2005, 11:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |