|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
rare bilder i hodet ditt
Klokken er 11 på en fredagskveld og jeg føler plutselig for å sette på "Phantom of the Opera"-sangen (nightwish-versjon) veldig høyt, og så fant jeg ut at dette sangvalget måtte deles med resten av dsgf-folket, så jeg skrev det inn på "now playing"-tråden på musikkforumet vårt...
Og i det innlegget kom opp så jeg for meg min lyseblå avatar-elefant med rar benstilling danse nedover ballsalen fra filmen mens den synger...
det var et helt fantastisk syn og jeg vil aldri igjen kunne se på min avatar-elefant samtidig som jeg hører den sangen, uten å le.
oi... jeg er trøtt, men vil allikevel høre hva andre gale mennesker ser for seg av rare ting...
|
Skrevet: Fre 16 Sep 2005, 22:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Winampen min spilte nå Baha Men- who let the dogs out, den får meg til å se for meg en katt med et skikkelig ondskapsfullt glis som danser merenge...Creed får meg til å tenke på en Marvin (fra Hitchhikers Guide) med vinger som flyr rundt månen og klager på at den ikke produserer sitt eget lys.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 23:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
tenker på at hvis det under Preikestolen ikke var sjø, og man hoppet utfor kanten, og når man landet på bakken med et splætt, så begynte man å slikke opp sitt eget blod som om det var sjokomelk på bordet
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Lør 01 Okt 2005, 19:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |