DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
rare bilder i hodet ditt
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
 rare bilder i hodet ditt

Klokken er 11 på en fredagskveld og jeg føler plutselig for å sette på "Phantom of the Opera"-sangen (nightwish-versjon) veldig høyt, og så fant jeg ut at dette sangvalget måtte deles med resten av dsgf-folket, så jeg skrev det inn på "now playing"-tråden på musikkforumet vårt...

Og i det innlegget kom opp så jeg for meg min lyseblå avatar-elefant med rar benstilling danse nedover ballsalen fra filmen mens den synger...
det var et helt fantastisk syn og jeg vil aldri igjen kunne se på min avatar-elefant samtidig som jeg hører den sangen, uten å le.

oi... jeg er trøtt, men vil allikevel høre hva andre gale mennesker ser for seg av rare ting...

InnleggSkrevet: Fre 16 Sep 2005, 22:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Winampen min spilte nå Baha Men- who let the dogs out, den får meg til å se for meg en katt med et skikkelig ondskapsfullt glis som danser merenge...Creed får meg til å tenke på en Marvin (fra Hitchhikers Guide) med vinger som flyr rundt månen og klager på at den ikke produserer sitt eget lys.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 28 Sep 2005, 23:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
tenker på at hvis det under Preikestolen ikke var sjø, og man hoppet utfor kanten, og når man landet på bakken med et splætt, så begynte man å slikke opp sitt eget blod som om det var sjokomelk på bordet

InnleggSkrevet: Lør 01 Okt 2005, 19:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet