DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
GRRRR
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
 GRRRR

Jeg har mye og klage på nå, men jeg velger å klage på 2 ting

1. Jeg er sjuk jeg har nå hatt streptokokker og halsen min har vært et reint helvette!!!!!!!!!!!!!!!! jeg måtte slå til ting hver gang jeg skulle svelge, og jeg blei sjukemeldt og alt var bare mongo, men det som gjorde hele greia helt utålelig var klagegrunn nummer2: Nettet mitt har streika. det har streika, jeg har vært uten nett i en uke, og det er hardt for en som er avhengig. Jeg har spilt så mey sims at Pcen min slo seg av for å streike mot alle spillinga. Og når jeg ringernextgentel koster det FLESK, så nå ringer jeg fra jobben, og de har bare EN JÆVLA VENTE SANG!! Og den er ikek Fresh i det hele tatt Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 10:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har vondt i halsen, og et munnsår i munnviken som sprekker opp vær gang jeg åpner munnen.. Og så skal jeg til tannlegen på torsdag "GAP OPP" *sprekke* -Au! Sad

InnleggSkrevet: Ons 07 Sep 2005, 12:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet