DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Politikk & Religion
Wicca/Paganisme?
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [35 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Sillyfight
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 10 Nov 2003
 Wicca/Paganisme?

Noen som har erfaring med heksekunst og har lyst Ă„ dele? Eller bare er interessert i religionen? Jeg er nybegynner og EKSTREMT nysgjerrig! Very Happy
Something's raped and taken from me

InnleggSkrevet: Lűr 03 Sep 2005, 23:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
Vel jeg er ganske ny selv, og jeg er vel ingen "hardbarka" Paganist da, men jeg interesserer meg for emnet. Og har begynt Ă„ lese "a complete Idiots guide to wicca and witchkraft" men det har stoppet litt opp fordi jeg har en hel bunke med andre alternative bĂžker jeg prioriterer.
Men Wicca er en religion osm stÞtter seg pÄ "If it harms none do as ye wish" som jeg egentlig syntes er en bra liten flott setning! en nettside jeg vil anbefale deg er www.witchschool.com der har de noen gratis lessons som jeg har funnet mye info i, spesielt correlian wicca den har vÊrt veldig nyttig. Men jeg har gÄtt mer over pÄ emner som har med Healing, klarsyn, hjelpere og slike ting og gjÞre, og dermed har jeg ikke konsentrert meg sÄ mye rundt wicca i det siste

InnleggSkrevet: Man 05 Sep 2005, 10:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Sillyfight
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya