|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Piercinger!
Piercing er en skummel ting, en får liksom aldri nok. Med 10 i ørene, 1 i leppa og 1 i navlen så stusser jeg likevel på hvor jeg skal ta neste :p (Tok den i navlen for en uke siden)
Så folkens. Har dere? Ønskere dere å ta? Hvor da? Hvor synes folk det er penest?

|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 11:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
har en sværing i øret,men syntes i øyenbrynet er fint,hadde jo en der og før lillesøster røska den ut
også en sånn liten i nesa er pent på kvinner.ihvertfal på noen
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 12:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Åssen er det å ta i øyebrynet? Jeg synes navlen var rimelig vond. hvertfall siden den i leppa ikke gjorde vondt i hele tatt.
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 12:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Jeg har i tunga Også de vanlige høla i øra da
Jeg har lyst på sånn surface-piercing på brystet, en i nippelen, en i leppa, flere i øra og sånn på toppen av nesa, hvis noen skjønner hva jeg mener..
Men jeg har ikke råd.. 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| angeFatale skrev: | | Jeg har lyst på sånn surface-piercing på brystet |
o.O
Surface-piercing på brystet? Hvordan ser det ut?
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 15:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Har lyst på tunga, leppa (kanskje flere der?) sånn på haka, øyenbrynet og en del steder til. Bare synd jeg virkelig ikke kler slikt!
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 15:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
| Mareth skrev: | | Åssen er det å ta i øyebrynet? Jeg synes navlen var rimelig vond. hvertfall siden den i leppa ikke gjorde vondt i hele tatt. |
Jeg syns ikke det var noe særlig vondt å ta den, men ganske ekkelt. Er tross alt en nål rett i nærheten av øyet.
Min begynte plutselig å verke av seg selv etter et år, med en ring med et egentlig totalt allergisikkert materiale i... Betennelse i nærheten av øyet? - Neitakk, da forsvant den rimelig fort.
Har fremdeles (flere år senere) et bittelite lilla merke der, som kan finne på å være litt ømt når jeg er forkjøla og sånt. Og dette ble gjort på et ordentlig sted, med bra utstyr og "sikre" materialer. Så styr _ihvertfall_ unna useriøse steder!!!
Piercing i neseroten (mellom øynene) vil jeg egentlig ikke anbefale. Det er visstnok masse viktige nerver der, og i tillegg kan man få _utrolig_ stygge arr hvis/når man en gang slutter å gå med den. Jeg har en venninne som angret skikkelig på det der... Skikkelige piercinger lages jo ved å hule ut et hull med en kanyle. Hvis det dannes arrvev på innsiden av hulgangen så kan det fort hende at det ikke vokser igjen/lukker seg senere. Det varierer jo fra person til person hvordan huden reparerer seg selv, men kan være greit å tenke over.
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 17:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
| Tittan skrev: | | angeFatale skrev: | | Jeg har lyst på sånn surface-piercing på brystet |
o.O
Surface-piercing på brystet? Hvordan ser det ut? |
Sånn ca:P Men jeg veit ikke helt hvor langt oppe/ned jeg vil ha den ennå..
| calyptomena skrev: | | Piercing i neseroten (mellom øynene) vil jeg egentlig ikke anbefale. Det er visstnok masse viktige nerver der, og i tillegg kan man få _utrolig_ stygge arr hvis/når man en gang slutter å gå med den. Jeg har en venninne som angret skikkelig på det der... Skikkelige piercinger lages jo ved å hule ut et hull med en kanyle. Hvis det dannes arrvev på innsiden av hulgangen så kan det fort hende at det ikke vokser igjen/lukker seg senere. Det varierer jo fra person til person hvordan huden reparerer seg selv, men kan være greit å tenke over. |
Neej, tror nok ikke det blir noe av uansett. Jeg har bare lyst på.
Jeg vissnok for søt til noen veldig synlige piercinger i ansiktet:P
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 18:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
| Mareth skrev: | | Åssen er det å ta i øyebrynet? Jeg synes navlen var rimelig vond. hvertfall siden den i leppa ikke gjorde vondt i hele tatt. |
øyenbrynet var ikke vondt i det hele tatt,jeg ble nesten litt skuffa da jeg tok den fordi jeg hadde regna med at det skulle gjøre litt vondt,men neeeeeida.klart det var vondt da jeg våknet dagen etterpå av at den hadde hengt seg opp i puta mi men det og ta piercingen var like vondt som og klippe negler.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 05:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Ah,samme som med den i leppa da. Blir ikke skuffa hvis det ikke gjør vondt jeg i grunn. Får så lett blodsukkerfall i sånne situasjoner som det er, så hvis det skulle gjort vondt i tillegg så blir det bare krøll.
Surface piercing kalles forresten ofte cleavage (eller åssen det ordet der skrives) høll i kløfta! 
|
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 11:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
| Mareth skrev: | Surface piercing kalles forresten ofte cleavage (eller åssen det ordet der skrives) høll i kløfta!  |
Hååkei:P
Da veit jeg det 
|
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 16:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Jeg har to hull på hver øreflipp, skal ha en til på ene siden.
Også har jeg piercing i navlen som jeg tok for 8mnd siden.
Men kan ikke forstå hvorfor alle sammen sier det gjør så vondt. DET ER VONDERE Å TA HULL I ØRENE! for da kvepper man av den pistolen og alt. Når jeg tok i navlen sa jeg til fyren som tok på meg og venninnene mine, "Au, det gjorde litt vondt, men ikke like vondt som jeg trodde" også lo jeg litt Syntes det var vondere og rense enn å ta den.
Jeg har litt lyst på i nesen da, men min søster har tenkt ta der, så vet ikke helt da. Og i tungen har jeg alltid vill hatt, men kommer aldri til ta da.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
jeg har tatt 5 av mine ti nåværende hull i ørene med pistol. totalt sett har jeg nok tatt 15 hull i ørene selv. hvorav et oppe i brusken. med en stor sikkerhetsnål. Det var vondt, men ikke så ille da? Navlen var værre synes jeg. nemlig.
|
Skrevet: Ons 31 Aug 2005, 20:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg vil at dama mi skal ha sånn en liten en som skinner i sola i nesevingen.. Det er søtt.
Ellers piercet jeg mitt eget øyenbryn med isbiter og synål en gang, men da jeg tok ut nålen fant jeg ikke igjen hullet!
Så for å finne det barberte brodern en liten stripe i øyenbrynet der vi trodde det var.. også litt til, og litt til.. hadde ikke det tøffeste øyenbrynet i byen etter det, gitt.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 09:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hvem faen vil ha hull i kløfta ? er dere gæerne eller ?
jeg har ingen piercinger og er stolt av det! har hull i ørene da, hatt det forsåvidt i 19 år..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 10:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
| aniraC skrev: | | hvem faen vil ha hull i kløfta ? er dere gæerne eller ? |
Når du ser hvilken forum jeg er medlem av, så er jo det meget mulig 
|
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 11:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
| angeFatale skrev: | | aniraC skrev: | | hvem faen vil ha hull i kløfta ? er dere gæerne eller ? |
Når du ser hvilken forum jeg er medlem av, så er jo det meget mulig  |
Muha! Det har du rett i dama! Jeg skulle ønske det gikk an å få ring rundt kragebeina jeg. Hatt tre ringe rundt hvert kragebein! 
|
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 12:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
| Mareth skrev: | | angeFatale skrev: | | aniraC skrev: | | hvem faen vil ha hull i kløfta ? er dere gæerne eller ? |
Når du ser hvilken forum jeg er medlem av, så er jo det meget mulig  |
Muha! Det har du rett i dama! Jeg skulle ønske det gikk an å få ring rundt kragebeina jeg. Hatt tre ringe rundt hvert kragebein!  |
Har lyst på sånn imellom kragebeina jeg.. Sånn surface-ting
Jeg har lyst på så altfor mange 
|
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 12:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
| Sitat: | | Når du ser hvilken forum jeg er medlem av, så er jo det meget mulig |
Tok den ikke (ja, jeg er idjot) - hvilket forum?
Ellers syns jeg der nede blir litt drøyt, slike ting tuller man bare ikke med. Kjønnsorganer og følsomme steder og slikt, tar man bare ikke piercinger, det er min mening.
|
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 15:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
dsgf-forumet selvølgelig. Dette! De selverklærte gales forbund. aniraC spør: er du gæærn? meget mulig det ja
Uansett. hadde ikke latt noen tatt hull noesomhelst sted på den frøkna nei. Fysjom. Virkelig.
|
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 15:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|