|
Side 1 av 12 [236 Posts] |
Gå til side: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Neste |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Presentasjonsrunde
Zatharee etterlyste et sted hvor folk kunne presentere seg, og det er jo greit å vite litt om hverandre; så her er tråden :)
Om meg:
Jeg heter Anne-Stine, og av og til kan jeg virke som disse ufordragelige drittungene som tror de vet alt bare fordi de gikk ut av ungdomsskolen med 6 i ti fag. Heldigvis bare virker det sånn; jeg klarte bare ni, og liker å tro at den rosa paraplyen min faktisk kan fly hvis den vil, den bare velger å la være.
Spesialiteter:
Jeg kan flytte, stenge og slette tråder og innlegg innenfor noen av forumene, har sterk innflytelse på en administrator, og er informert om de nyeste påfunnene til Språkrådet.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 14:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg vil også!
Eg heiter Norunn Træland Stene, men det er visst eit veldig vanskeleg namn, så her går eg under alle moglege variantar, den mest vanlege er Noreen. Eg er høg og mørk og er frå ein liten stad nord for Bergen. Den lille staden heiter Frekhaug. Der har vi Rema 1000 og Kiwi og rådhus og brannstasjon og diverse ting. Vi har også folkehøgskule. Trur den er den største i Noreg, eg er ikkje sikker. Nordhordland folkehøgskule heiter den.
Men eg skulle skrive om meg sjølv. Sidan 7. januar 2002 har eg budd i Skottland. Eg har gått på mykje skule i Noreg, men gadd ikkje meir, og fekk meg heller jobb her borte. Går ganske så bra, tjohei. Jobbar for IBM, og den offisielle tittelen min er:
ibm.com
DMC Customer Service Representative
Database and Direct Marketing
Men det går fint å kalle meg slave eller idiot
Det var det.
|
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 15:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Ooookay.
Jeg er Helge Lund Kolstad, også kjent som Hatte-Helge. Kolstad heter jeg fordi min tipp-tipp-tipp-oldefar kjøpte Kolstad gård i Ullensaker en gang på begynnelsen av 1800-tallet. Kjøpesummen var sju lispund og tre kvart høne.
For tiden bor jeg i Trondheim, hvor jeg jobber og i teorien studerer, men jeg kommer egentlig fra Bærum. Den offisielle jobbtittelen min er systemutvikler, men kodeslave er en bedre beskrivelse. Ikke for det, jeg liker å være kodeslave.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 23:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Ja da så.
Jeg heter Veronica, som nicket mitt indikerer. Hvorfor jeg heter Sæther til etternavn vet jeg ikke, men det er ikke fordi familien min eide en sæter en gang...
Jeg bor i Trondheim hvor jeg for tiden studerer litteraturvitenskap på NTNU. Jeg skal etterhvert bli lærer på barneskolen, og til slutt norsklærer på videregående.
Jeg tror at TV er et fullgodt substitutt for det virkelige liv, inntil man har et godt liv å forholde seg til.
Jeg tror at ananas passer til enhver matrett, og at jeg kan snakke med trær.
Jeg tror jeg er dum, selv om enkelte av og til sier at jeg ikke er det.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 23:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
Jeg slenger meg på!
God natt, mitt navn er Maria Isabel Rye. Rye, som i General Olav Rye, som vi vistnok skal være i slekt med. Maria, som i hundrevis av sanger.
Befinner meg for tiden i Oslo og tråkker rundt på Blindern. Der prøver jeg å bli flink i pedagogikk. Hvis jeg ikke tråkker der oppe, tråkker jeg rundt på Chateau Neuf. Grunnen til det, er at jeg jobber i radio nova og har gjort det et par år. Min tittel der er Journalist og SA (Sendings Ansvarlig), men kall meg sehr gern en masekopp
Annet jeg vil skryte på meg:
- Halvt spansk og halvt norsk (og litt svensk, og litt dansk, og litt cubansk...Tutti frutti!)
- Jeg hadde en katt engang som het Turbo
- Min lillebror har hanekam
- Min mor har for vane å gå på butikken i tøfler 
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 02:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Jeg gjør litt av hvert. Studerer kunsthistorie, tar realfag på videregående (ikke fordi jeg har strøket fra før, men fordi jeg gikk Tegning/Form/Farge tidligere). Også danser jeg masse.
Jeg er stolt over å kunne kalle meg en av Veronica sine bestevenner.
Jeg har et lidenskapelig forhold til sjokolade og is.
Jeg bruker å gå med hatt ganske ofte.
Min spesialitet må være oppslagsverk av alle slag. I den gamle stilen, nemlig bøker. Og i dem kan jeg finne nesten alt av unyttig morsom informasjon.
|
_________________ Såh.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 17:31 Sist endret av Shealien den Tir 27 Jun 2006, 08:17, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Du er ikke dum, Vero!
Jeg heter Hilde Renate Hegle!
Som betyr strid, gjenfødelse og port! Hegle var stormaktsgården på Levanger i Nord-Trøndelag og min familie eide i hin tid malmgruver og var særdeles rik. Min familie er den eneste Heglefamilien!
Nåh.. Litt om meg.
Jeg er født her i trøndelag, men min lille familie gren utvandret derifra, så jeg er desverre oppvokst østlending...
Jeg liker Pantre, fordi de er svarte, jeg elsker musikk, og tror egentlig at katter komuniserer med telepati! Jeg elsker sitron!
Hva mer? Jeg tror! (På mye rart)
Jeg er sagt å være mye rart, deriblandt tauretisk, noe jeg egentlig forstår, og setter pris på!
Mine fremtidige mål er å finne Colin, gifte meg med Colin, flytte til Tronheim og bli bestis med Vero, Cafein, Randar, Hanne, Glahn, og alle andre som har lyst å bli bestis med meg!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Fre 25 Apr 2003, 19:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg vil også!!
Jeg heter Marianne Eiken Furnes.. hvor etternavnet mitt kommer fra aner jeg ikke.. en gang i fremtiden skal jeg gifte meg og da kommer jeg ikke til å beholde etternavnet mitt.. (tror jeg da.. med mindre jeg gifter meg med en Hansen.. men jeg tviler på det siden jeg antagligvis kommer til å gifte meg med en Aasen.. jah) Jeg er 22 år, fyller 23 i sommer.
Marianne betyr forresten vakker, så ingen kan si at jeg ikke er det
Jeg bor for tiden sammen med verdens herligste mann i Oslo. Han er trønder og jeg er bergenser, så jeg tviler på at vi kommer til å bli boende her.
Jeg kommer altså fra Bergen, men egentlig bodde jeg nærmere Frekhaug (der Norunn kommer fra) enn Bergen sentrum.. men det var likevel innenfor Bergen kommune.. (ja dette er veldig viktig for meg!! )
uhm.. jeg studerer på nith i Oslo og gleder meg til å bli ferdig.. da skal jeg bli datadame ellerno sånt!
|
Skrevet: Lør 26 Apr 2003, 20:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg heter Petter Røen. En uke unna 25 år gammel. Jobber deltid (skjønt noen ganger likner det mistenkelig på heltid) på en matbutikk, og har ikke fått somla meg til å søke på noe særlig andre jobber. Noe jeg burde, for jeg gikk da ikke fem år på universitet for å jobbe med dette heller. Men det er et godt liv.
Jeg er... ensom, tenker visstnok mye, skriver endel... Jeg er treningsnarkoman, utholdenhetsfreak, langdistanseløper, seig og utholdende, jeg har vilje.
Navnet mitt... er det samme som navnet på en storgård langs Randsfjorden. En kikk på familietreet avslører hvor fornavnet mitt kommer fra - det går tilbake til Peder Aadnes. I det hele tatt har jeg mye historie bak meg.
|
Skrevet: Lør 26 Apr 2003, 20:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ildfugl
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 711 Bosted: En liten bygd på Vestlandet
|
Får vel si noen ord om meg,gikk under nicket Black Dragon før på DSGF,så da vet dere det....
Jeg heter egentlig Solveig Marie Hauge,men bruker bare Solveig og det betyr hus,sal og strid.Fornavnet fikk jeg pga jeg er oppkalt etter farmora mi,etternavnet er gårdsnavnet.
Jeg er 22 vintre,blir 23 i september,jobber med altmuligarbeid frem til sluten av juli,da har jeg fri noen uker så skal jeg ta datakortet.
Jeg har fått høre at jeg er smårar,men det har nok med mitt valg av religion,jeg er paganist,og for de som lurer på hva en paganist er finnes det mange enkle forklariner på nettet Nei,jeg flakser ikke rundt på sopelime,selv om dt hadde vært himla kult om det hadde funka
Er en tenker og en drømmer,seig,utholdende,sta,er viljesterk,har temperament.
Er det noe mer dere lurer på,er det bare å spørre.
|
_________________ "Selv når alt ser mørkt ut,vil lyset inne i deg gi deg svar."
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 12:02 Sist endret av Ildfugl den Tir 06 Jul 2004, 02:01, endret 7 ganger |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Hihihi, det er greit Marianne, du er frå Bergen kommune Eg er stolt av å vere frå Meland - The gateway to Bergen. Hihihihihihi.
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 12:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Jeg får vel si litt om meg selv også da......
Jeg er 17 ( blir 18 om en måned og noen dager) heter Martine Svarstad og bor i Halden. Egentlig er jeg fra Tomter, et bitte bitte lite sted i østfold som ingen vet hvor er. Jeg går Vk1 drama på risum, norgeshistoriens mest bedritende skolen. Uten om skolen sitter jeg og ser mongo ut, noe jeg er ekspert på, og jobber i bokhandel.
Jeg har verdens beste leilighet i haldens slum. Den deler jeg med Jon, som jeg ble kjent med i fjor, og Åse, barndomsvenn.
Ellers så liker jeg og se på barnetv (alt uten om gnottene og prompedagen) og leke meg i gågata.....
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 14:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
min tur!!
min tur min tur!!
okei...jeg vil jo ikke være noe dårligere enn alle dere, så da skriver jeg litt jeg også! Jeg heter Trine Jensegg, er 17år og bor i Rakkestad (midt i ingenmannsland. Men Hilde har vært der!!! wohoo! og bare innrøm det Martine, du bor delvis her du også!). Jeg går også på tidenes mest mongo skole, Risum. GK musikk,dans,drama. Dersom det skulle være uklart...jeg er en sangfugl. rusler rundt i min egen verden og synger for meg selv. Ellers gjør jeg ikke så mye...vanskelig å ha et liv så lang fra sivilisasjonen...men neste år! da skal jeg kanskje til Skogn...på folkehøgskole...musikklinje, naturlig nok...hvis jeg kommer inn da...
hihi....og jeg er en humle!!!! bzzzz!
hmmmm....kommer ikke på meg...send post hvis dere lurer på noe..vil ha post! vil ha vil ha!! tihi....bzzzzzzzz
|
Skrevet: Tir 06 Mai 2003, 19:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
HEH!
Navn: Øystein
Alder: 19 (12.mars 1984)
Sivilstatus: IKKE i forhold nei.. satan
Interesser: Tomflasker
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 13:39 Sist endret av BagBiter den Tir 12 Aug 2003, 11:33, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Jeg er maria, 24 år, bor i Fredrikstad. Jeg studerer på deltid. Liker katter, genesis, formel 1, boksing, alkohol og elefanter, er engasjert i dyrs rettigheter og hjelper til med praktiske oppgaver (siden økonomien lider nød). Hater tannleger og edderkopper. Flyttet hjemmefra som 16åring (anbefales), har jobbet i eldreomsorgen, er mamma, tror på julenissen, spiser kalkun og lasagne på julaften og andre festlige dager, er 25% norsk, 75% italiensk og tar alltid på meg venstreskoen først.
|
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 16:05 Sist endret av maria den Man 24 Jan 2005, 13:20, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Humm... Det er vel på tide jeg henger meg på, siden jeg indirekte startet denne tråden...
Jeg er en rar person, det har jeg gjentatte ganger fått bekreftet.
Jeg er for tiden 18 år gammel, med alt det fører med seg.. Jeg er glad i katter, gode venner, bøker, livet, sommer, rollespill og øyne. Mitt store mål i livet er å gjøre en forskjell i verden, og jeg tror du kan kalle meg en realistisk idealist. Jeg har en familie hjemme i Norge, og en familie i Arequipa, Peru. For tiden kjeder jeg meg litt, uten å vite hvorfor. Kanskje jeg kjeder andre også, har en følelse av det. Men som alt annet; det går over.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 15 Mai 2003, 17:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Siden folk har framvist en økende interesse for alder i det siste, kan jeg legge til at jeg er 20 år.
Noen ganger føler jeg meg mye yngre (jeg har en personlig filosofi basert på at jeg stagnerte mentalt og/eller emosjonelt da jeg var 12), andre ganger føler jeg meg eldre.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 13:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg gjør det enkelt, se profilen min.
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 13:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Jeg heter Therese Bosrup Karlsen og er 16 år. Bosrup er dansk, og har en veldig interessant historie. Nå sommeren er over, går jeg på Steinerskolen.
Jeg skal visstnok være både spesiell, sær og gal... Kan ha noen fjortisstendenser..
Jeg elsker Radiohead, og ganske mye mer.
Jeg er internett- og godteriavhengig.
Jeg skal egentlig lete etter mobilladeren min nå.
|
Skrevet: Lør 24 Mai 2003, 12:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Hm.. Det står en del om meg i Profilen min
Ellers så lagde jeg en hjemmeside for lenge siden. Så lenge siden at jeg faktisk hadde kjæreste. Jøss Torbjørn.
Det hender at jeg skriver et par ord på howboring.tk også. Den er på engelsk av en eller annen grunn. Var egentlig bare et lite prosjekt for å lære meg CSS layout (er litt geek, òg, ja:)) Om du er flink og nyskjerrig finner du noen bilder av meg der også.
Nå har jeg klart å skrive en hel post om meg selv, uten faktisk å skrive noe om meg selv 
|
Skrevet: Lør 24 Mai 2003, 15:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 1 av 12 [236 Posts] |
Gå til side: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Neste |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|