DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Solgte datteren på internett
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [35 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
 Solgte datteren pÃ¥ internett

Sitat:
(Dagbladet.no): I dag fikk fire mann sin straff etter å ha forgrepet seg på en ung jente. Jenta ble solgt til mennene fordi faren hennes trengte penger til bensin, skriver den svenske nettavisen Expressen.se.

Pappaen begynte selv å misbruke datteren da jenta var fem år gammel. I tillegg har han solgt datteren til andre menn ved flere anledninger.

Via sextjenester på internett kom faren i kontakt med villige kjøpere. Han kjørte datteren til mennene, og ved et tilfelle var faren selv med og holdt jenta mens kjøperen forgrep seg på henne.

Prisen han tok for datteren kalte han for bensinpenger.

Fire av mennene som forgrep seg på datteren ved farens hjelp, ble i dag idømt fengselstraffer. Den korteste straffen ble 2,5 år, mens den strengeste ble 3,5 år.

Ingen av mennene ble dømt for voldtekt, i stedet ble de dømt for grov, seksuell utnyttelse av mindreårig.

Faren ble dømt av Linköpings tingrett til ni års fengsel og til å betale 750 000 kroner i erstatning til datteren. Han ble ikke dømt for voldtekt, noe som har ført til oppstandelse i Sverige. Faren skal i tillegg ha forgrepet seg på en annen jente i samme periode.

Ã… herregud, jeg blir kvalm.
De burde vært sperra inne for evig og alltid. Noen burde kappet av ballene deres. Og faren burde vært skutt!
(jeg er egentlig ikke for dødsstraff og sånn, jeg blir bare så jævlig forbanna!)

arrgh...stakkars stakkars jente...

InnleggSkrevet: Tir 23 Aug 2005, 16:39
Sist endret av songbird den Tir 23 Aug 2005, 17:16, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Re: Solgte datteren på internett

songbird skrev:
Noen burde kappet av ballene deres. Og faren burde vært skutt!
Jeg melder meg frivillig til å gjøre det!

Fy Faen!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 23 Aug 2005, 16:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg banner vaneligvis ikke men; FYTTI HÆLVETE!! Mad Evil or Very Mad

Jeg må spørre meg selv; har ikke de som dømte disse (voldelige, perverse, onde) mennene noen samvittighet? Hun er jo ødelagt for livet! Man får strengere straff for dokumentforfalskning, noe som stort sett ikke skader noen personlig..

Jeg blir fysisk dårlig...

InnleggSkrevet: Tir 23 Aug 2005, 17:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
action speaks louder than words. Det er en sjuk verden vi lever i.

InnleggSkrevet: Ons 24 Aug 2005, 13:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Dette har jeg jo allerede tatt opp i en del tråder..

Jeg sier det igjen; Er generelt mot dødsstraff, men for sånt avskum klarer jeg bare ikke annet enn å ønske dem døde..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 24 Aug 2005, 15:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hjertet mitt gråter.

InnleggSkrevet: Fre 26 Aug 2005, 11:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Re: Solgte datteren på internett

Tittan skrev:
songbird skrev:
Noen burde kappet av ballene deres. Og faren burde vært skutt!
Jeg melder meg frivillig til å gjøre det!

Fy Faen!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Å gjøre det mot dem blir for SNILLT!!!
De fortjener LAAAAAAAAAAAAANGT jævligere straffer!!!

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 00:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Hadde jo skutt ham med sløv teskje fra paintballvåpen da... det tar tid å dø da Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 00:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Tittan skrev:
Hadde jo skutt ham med sløv teskje fra paintballvåpen da... det tar tid å dø da Twisted Evil

I følge den fabelaktige filmen Things To Do In Denver When You're Dead, skal det visstnok være temmelig smertefullt å bli skutt masse OPPI rumpa...
En ide kanskje?? Med sløve teskjeer kanskje??

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 00:53
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Bruke en klyster-sprøyte og fylle rompa hans med honning - og så legge ham i en maurtue! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 00:56
toth42
Cowboy
Cowboy

Jeg sier; Gjeninnfør fredløshet for barnemisbrukere!

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 08:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
Der var nok en dag ødelagt...

bind han fast og riv av all huden hans for så å legge han i et badekar fullt av vann og salt!! Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Tir 01 Nov 2005, 17:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

zaphod skrev:
Der var nok en dag ødelagt...

bind han fast og riv av all huden hans for så å legge han i et badekar fullt av vann og salt!! Evil or Very Mad

Retningslinjer for forum.dsgf.no

1. Ha i bakhodet at det du skriver skal leses av andre. Det bør være en selvfølge at alle gjennomgår det de skriver med tanke på språk, rettskrivning og innhold. Ikke skriv noe du ikke kan stå for, og ikke skriv noe du ikke er stolt over. Forumet er å regne som et skriftlig medium og alle bør derfor skrive bokmål eller nynorsk. Dialekt brukes når man snakker.

2. "Gal" er ikke et carte blanche til å skrive hva man vil om hvem man vil. Du har rett til dine egne meninger, men hvis du ikke klarer å uttrykke det på en måte som ikke støter eller sjenerer andre, bør du ikke publisere det her. Dette forumet er ikke stedet for uthenging og personangrep.

3. Bilder og andre store sjenerende elementer hører ikke hjemme i signaturer.

InnleggSkrevet: Ons 02 Nov 2005, 11:31
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
stort..tja. sjenerende, absolutt ikke. litt uttrykningsfrihet burde man da ha.

InnleggSkrevet: Ons 02 Nov 2005, 18:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Leste om han fyren som gjorde dattra si gravid to ganger.. Faens jævel var det første jeg tenkte.. Ble så jævlig sur...
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 02 Nov 2005, 22:49
Homewrecker
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004
Det der er abre for jævlig! Kommer ikke på en straff en gang som den mannen fortjener og alle andre pedofile og voldteksforbrytere!

InnleggSkrevet: Tor 03 Nov 2005, 21:12
Pacatilist-Galt
Främling
Främling

Ble Medlem: 04 Des 2005
Er dette virkelig overraskende?
Norsk justispolitikk er basert på marxistiske dogmer, og følgelig ideen om at enkeltmennesket ikke kan være ansvarlig for egne handlinger - det er et ansvar kollektivet må bære.

DVS samfunnet er ansvarlig for neandertalere som dette.

Ønsker man en forandring må man forandre grunnfilosofien i norsk rettsvesen.
Men så lenge den deterministiske, Marxistiske linjen blir fulgt vil man slippe unna sånt med ni år på Svensk feriekoloni. Var det i Norge hadde han nok ikke fått mer enn fem år..

Burde han bli skutt?
Vanskelig å si.
Han drepte tross alt ingen, men ikke samfunnets største tap om han fikk en kule i bakhodet Smile

InnleggSkrevet: Tor 08 Des 2005, 00:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Pacatilist-Galt skrev:
E
Han drepte tross alt ingen,

Nei, han gjorde noe mye, mye verre. Han ødela sin egen datters liv. Tok fra henne barndommen, muligheten til å stole på voksne, og kanskje all form for normalt seksualliv i fremtiden. Det er verre enn drap i mine øyne. Et drapsoffer må aldri leve med smerten. Det må alltid ofre for overgrep.

InnleggSkrevet: Tor 08 Des 2005, 10:37
Pacatilist-Galt
Främling
Främling

Ble Medlem: 04 Des 2005
toth42 skrev:
Pacatilist-Galt skrev:
E

Nei, han gjorde noe mye, mye verre. Han ødela sin egen datters liv. Tok fra henne barndommen, muligheten til å stole på voksne, og kanskje all form for normalt seksualliv i fremtiden. Det er verre enn drap i mine øyne. Et drapsoffer må aldri leve med smerten. Det må alltid ofre for overgrep.

-Tja, blir to forskjellige problemstillinger alltogether.
Drap er det samme som å frarøve noen femti-seksti år av livet, og alle mulighetene/opplevelsene de hadde foran seg.
Prøver ikke å rettferdiggjøre bestialsk voldtekt, men det er ikke verre enn mord.

InnleggSkrevet: Tor 08 Des 2005, 23:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Pacatilist-Galt skrev:
toth42 skrev:
Pacatilist-Galt skrev:
E

-Tja, blir to forskjellige problemstillinger alltogether.
Drap er det samme som å frarøve noen femti-seksti år av livet, og alle mulighetene/opplevelsene de hadde foran seg.

Men dette vil ikke offeret merke noenting til, da det ikke lever. i motsetning til overgrepsoffer.
Pacatilist-Galt skrev:

Prøver ikke å rettferdiggjøre bestialsk voldtekt, men det er ikke verre enn mord.

Spørs på øynene som ser, og hvor godt offeret takler fremtiden.. Og det er vel ikke til å legge skjul på at konsekvensen av fæle overgrep kan bli selvmord i fremtiden, og å drive noen til selvmord er vel like ille, om ikke verre enn drap?

InnleggSkrevet: Fre 09 Des 2005, 11:48
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [35 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet