|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Overkjørt?
Jeg registrerer litt skremt at jeg, Veronica og Cafein på en måte har dannet en slags gamlere og mer konservativ klikk. Også hakker vi på de små som egentlig sier masse fornuftig. Eller?
Jeg har en del erfaringer med å være liten og uvitende, og gjerne få hodet kappet av litt etter litt av gamle bedrevitere på et annet forum, og det er jo aldri noe gøy.
Jeg håper dere sier ifra hvis dere føler dere avkuttet. For det er ikke noe gøy. 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tir 22 Apr 2003, 23:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Det er en grei ting å poengtere, ja.
Det er aldri meningen å kutte noen som helst.
Jeg er bare ei storkjefta buskhøne med masse meninger tilpasset mitt eget univers, Shealien er pratsom og tankefull, og Cafein er kverulerende.
Men ingen av oss kutter. SÃ¥vidt jeg vet. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 22 Apr 2003, 23:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg er vel ikke med i noen klikk såvidt jeg vet...
Men om jeg noensinne overkjører noen er det absolutt ikke med vilje!
Bare så det er sagt.
|
Skrevet: Tir 22 Apr 2003, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Hvorfor denne plutselige forklaringen? Enlighten me, seniorer!
*ha en følelse av å ha gått glipp av noe stort og spennende*
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Tir 22 Apr 2003, 23:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
For min del er det bare for min egen del...
Fordi jeg noen ganger presterer å overkjøre folk uten å merke det selv engang.
Jeg er ikke noe glad i å gjøre det, så bare som en slags forsikring, hvis det skulle skje...
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 00:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
*Ser imponert og tilbedende på ShealienGud, CafeinGud og VeroGud*
Dere gjør da aldri noe galt!
*Ser varmt på Glahn* Du kan få være med i klikk med meg!
*Koser glahn* 
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 00:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
så snilt balangsen du smigrer.
vel maria, jeg bare leste gjennom noen gamle innlegg, og så synes jeg kanskje at jeg selv hørtes litt krass ut. Og påståelig og slikt, og det er jo ikke meningen. Så bedre føre var mener nå jeg.
Og veronica, du har virkelig forstått det du. men at du er noen buskhøne har jeg aldri lagt merke til. 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 09:23 Sist endret av Shealien den Ons 23 Apr 2003, 16:09, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
vel, dette er et forum, og her skal man diskutere, ikke bli bestevenner. Og da synes jeg det er helt okei at man er litt krass og kommer med litt provoserende argumenter som er litt mer påståelige enn den egentlige meningen.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 10:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
En ting jeg tenker på, er at det ofte kommer tre ganske like post på hvert svar, eller bare at dere bekrefter hverandres svar. Jeg har inntrykket av at dette fyller opp forumet, og mange av trådene glir fort ut og blir uoversiktlige eller tunge.
Men det er bare meg, og jeg leser langt fra alt på forumet.... 
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 11:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
spiralis skrev: | En ting jeg tenker på, er at det ofte kommer tre ganske like post på hvert svar, eller bare at dere bekrefter hverandres svar. |
Dette er ofte tilfellet ja, men ikke alltid (ref. borgerlig konfirmasjon-tråden).
Det er vel nærmest uunngåelig når folk som kommer godt overens på et generelt basis poster på et forum. Da er man gjerne enige om en del ting. Men jeg kan sikkert prøve å kverulere litt ekstra, bare for å gjøre det litt mer spennende. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 12:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Et annet alternativ er å la være å poste hvis man ikke har noe noe nytt å tilføre diskusjonen.
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 13:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Det er vanligvis min filosofi, selv om jeg synder en del mot det her. Dog vil jeg si til mitt forsvar at det er en viss belastning å være belemret med merkelappen «Spitzy (!)». 
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 13:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Cafein skrev: | Det er vanligvis min filosofi, selv om jeg synder en del mot det her. Dog vil jeg si til mitt forsvar at det er en viss belastning å være belemret med merkelappen «Spitzy (!)».  |
jeg vil påstå at 'UTADÆSJÆLÅPPLEVELSE!' er verre 
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Hvis så er tilfellet, Spiralis, vil jeg om ikke så lenge ha en så stor belastning at jeg nærmest vil være unnskyldt for hva som helst.
Jeg foreslår at noen™ bytter ut begrepet med noe mindre faretruende for folkehelsa... 
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Jeg skjønner ikke hvordan folk kan være så selvhøytidelige at de opplever en personlig krise fordi det står spitzy eller utadæsjælopplevelse under navnene sine. (og nei, det er ikke jeg som har funet på noen av delene).
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 15:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
*sies med monoton stemme og et stivt, følelsesløst blikk*
Fordi livet er en gravalvorlig affære, som man må gjøre det beste ut av, inkludert fjerne ubehageligheter.
Og jeg er veldig viktig, så da er jeg nødt til å være høytidelig.
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 15:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
humre.
kan nok være jeg gjentar meg selv en del.
[offtopic]men jeg har lært av mine foreldre at å si en ting flere ganger gjør at det blir mer riktig det er i allefall det de gjør [/offtopic]
fordi spitzy er ondskap, og jeg er såpass motstander av fjortis greier (spitzy) og sikkelig teite sanger som jeg ikke skjønner hvorfor folk gidder å synge en gang, langt mindre kjøpe, at jeg føler at jeg må bråke en del før jeg gir opp og avfinner meg med min tilværelse.
men jeg kommer nok til å poste ganske mye i en periode om en stund ja. (ikke det at jeg poster svært lite nå.)
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 16:14 Sist endret av Shealien den Tor 24 Apr 2003, 09:29, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

|
(Avfinner, Hanne! Innfinne seg et sted, avfinne seg med en situasjon! Smekk på lanken!)
For meg er det ikke noe stort poeng om jeg er Spitzy (!) eller ei, men det er alltid gøy å syte når man støter på trekk man er lei av ved populærkulturen.
Hva er det jeg sier? Jeg mener: Spitzy (!) er under min verdighet. Jeg blir ærlig talt litt indignert når folk bare blåser av at jeg påpeker denslags vulgariteter. Det burde være klart at det finnes individer her man burde vise den behørige respekt.
|
Skrevet: Ons 23 Apr 2003, 16:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
prrrppphhhh.... det er da det jeg har skrevet 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 09:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

|
Fliiiink. 
|
Skrevet: Tor 24 Apr 2003, 10:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |