DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Sexundersøkelsen for britiske kvinner.
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Sexundersøkelsen for britiske kvinner.

dagbladet.no skrev:
* 1 av 4 kvinner kan tenkte seg å ha sex hver dag - mot 18 prosent i 1993

* 57 prosent av kvinnene kunne tenke seg å ha en one-night stand, mot 44 prosent i 1993.

* 47 prosent kunne tenke seg å ha sex med en annen kvinne - dersom ingen andre fikk vite om det.

Kvinnene:
* 43 prosent innrømmer utroskap mot mennene sine - mot 32 prosent i 1993.

* 50 prosent kunne tenke seg å ha trekant-sex.

* 66 prosent mener man ikke trenger å være forelsket i en mann for å ha sex med han - mens 50 prosent av mennene mener at man bør være forelsket.

* Over 60 prosent sier sexlivet deres er kjempebra, mot 54 prosent av mennene.

* 57 prosent sier de kan tenke seg å gi en mann oralsex mens han kjører bil.

* 4 av 10 sier de har filmet seg selv mens de har sex.

Jeg er bare nysgjerrig. Den der med at 66 % mener at man ikke trenger å være forelsket osv.. er dette oppfatningen til norske kvinner også, tror dere?

Som jeg sikkert har antydet (for de observante) i noen innlegg, så er jeg opptatt av kvinneroller og manneroller. Kanskje ikke så mye her, men ofte ved sosiale tilstelninger, har jeg uttrykket min bekymring for at de forskjeller som definerer oss som menn og kvinner, blir mindre og mindre.
Jeg har også vært engstelig for at kvinners driv i likestillingskampanjen har gjort noen kvinner FOR engasjerte. De overdriver sine roller, slik at likestillingsvekten tipper over.

Kanskje er dette grunnen til at det er flere kvinner enn menn som mener at man ikke trenger å være forelsket før knulling.

Og når jeg ser at det er nesten 50% av kvinner som kunne tenkt seg å prøve såkalt "pikesex", mener jeg det er kanskje på tide å forske mer på homofili blant kvinner. Slik jeg tolker dette, så er det ekstremt vanskelig for en kvinne å bestemme om hun er heterofil eller homofil eller bifil, så kanhende nyere forskning viser at kvinner, evt. mennesker, ikke kan defineres som enten heterofile eller homofile, men at de er bifile. Jeg mener å ha hørt noe slikt før.
Jeg tror tallet hadde blitt mye mindre hos menn.

Kjør debatt!

InnleggSkrevet: Fre 12 Aug 2005, 22:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Utroskapsnivået er vel lavere enn det det er i Norge, tror jeg, mener jeg har lest flere steder at det ligger på 49% blandt kvinner.

Sitat:
* 66 prosent mener man ikke trenger å være forelsket i en mann for å ha sex med han - mens 50 prosent av mennene mener at man bør være forelsket.

Nå er ikke jeg jente, men jeg har lest og tror mye på at jenter legger mye mer i det å ha sex enn menn (følelsesmessig). Om dette stemmer eller ikke, blei jeg veldig usikker på akkurat nå. Hva mener dere jenter?

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 06:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet