DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Nick
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [47 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Nick

Hva er guttenick og hva er jentenick? Hadde alle trodd at jeg var gutt om jeg skifta nick til Ash?

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
"personlighet"

vet ikke hva jeg ville trodd, dah.. Men jeg trodde jo Plysjhai var en gutt. Og Puseklatt er deffinitivt jente.

Men man tenker sikkert ikke over det før du får høre noen av meningene eres, og fra da av bare tenker du på de som det ene eller det andre kjønnet, lixxom. Ubevisst.. Skjønner>?

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Re: "personlighet"

Plysjhai het Colgate før da, var det bedre? Og Puseklatt ER jente ja..

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg HATER å si det, men.. Vet ikke? En hard nøtt den der, du!

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
dybvik
Gjest

Mange som tror at jeg er gutt.. og av en eller annen grunn så spør mange mennesker etter asle.. *ikke kjenne asle*

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:33
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Asle

De spør deg etter ham også?! Jeg som trodde det bare var jeg som ble spurt om Asle.. Han gikk nemlig i klassen min på barne- og ungdomsskolen. Skjønner ikke helt hvordan han har blitt så populær da men..

Neste gang noen spør deg etter Asle, så kan du si at jeg har nummeret til broren hans, (tvillingbroren faktisk, han heter Bjørnar) hvis de skulle være interessert.

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 23:16
dybvik
Gjest

Re: Asle

Jeg har en fetter som heter Asle da. Men han er bare 10.. så jeg tror ikke det er han de spør etter.. Han har jeg telefonnr til...

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 23:30
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Dybvik

Jeg trodde åxå Dybvik var en gutt.. =) Er det bare jenter her, heller? Jaggu ikke langt fra, veffal?

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 07:21
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Kjønnsfordeling

Det er ikke BARE jenter her, men det er jenter som er mest aktive.. Baj er jo gutt da, og et og annet annet menneske som stikker innom. Kanskje det er jenter som er mest glade i å diskutere?

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 07:31
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Re: Kjønnsfordeling

Jeg ser alltid på ett nick og bestemmer meg for om det er gutt eller jente.. men det hender ofte at jeg tar feil.. det liker jeg ikke å gjøre.. men jeg gjør det.. rart det der.. men det er jo en del gutter som diskuterer.. men det da en gang sånn at Jentepust, BSDgirl, dybvik og jeg er de flittigste "kverrulantene".. og alle vi er jo jenter.. kanskje det er fordi vi diskuterer så mye at det virker som om det bare er jenter her?

Og han som driver å skriver mye dritt under forskjellige nick.. han er definitivt en gutt. for jenter er ikke så dumme!!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

*lol*

Marianne, du er så søt at jeg nesten kan skjønne at han dumme som skriver under så mange nick blir forelska i deg. Ganske godt sagt, syns jeg!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:20
Aurora
l33t
l33t

Forelska i meg?

Er han dumme forelsket i meg?
Hvorfor det?
Er det derfor han holder på sånn.. prøver å få oppmerksomheten min??
Det klarer han iallefall..

Du dumme som skrive under mange nick;
Jeg er jo ikke noe å være forelsket i.. dessuten er jeg opptatt jo.. og kjæresten min er verdens herligste kjæreste..

*sukk*

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

*sukk*

Antagligvis var dråpen da du sa du likte brann... =) Har du ikke merket at han maser på de hele tia?

Siden du har verdens herligste kjæreste, så må du jo vere litt av noe å vere forelsket i!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:26
Aurora
l33t
l33t

Re: *sukk*

jammen.. jeg elsker jo Brann jo..

og jo jeg har merket at han maser på meg hele tiden.. men jeg blir så frustrert.. kan ikke noen prøve å dressere han litt og forklare han at man ikke skriver på en tråd om man ikke har noen mening.. og at man ikke bruker så masse store bokstaver.. og at man kan iallefall holde seg til ett nick.. (og at det er litt teit å kalle seg fjortis.. det blir liksom på lik linje med jente14...)

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:29
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Trust me.. Vi prøver!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:33
dybvik
Gjest

eh.. prøver på..?

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:00
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Prøver på:

Eva.. de prøver på det jeg spurte om noen kunne prøve på.. du skjønner de går i klasse/på skole med han "dumme" som jeg har funnet ut at ikke er dum, men bare forelsket i meg..

*sukk*

(Mitt spørsmål: kan ikke noen prøve å dressere han litt og forklare han at man ikke skriver på en tråd om man ikke har noen mening.. og at man ikke bruker så masse store bokstaver.. og at man kan iallefall holde seg til ett nick.. (og at det er litt teit å kalle seg fjortis.. det blir liksom på lik linje med jente14...))

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:03
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sexy
Gjest

Re: Nick

Ka mentee du med det jentepust.

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:22
    Til Toppen 
sexy
Gjest

Re: Forelska i meg?

*sukk*

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:33
    Til Toppen 
sexy
Gjest

Re: *lol*

Du erriterer meg.... (du går meg på nærvene jentepust)!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:35
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [47 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet