|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
"Tøffe damer"
Hva synes man om jenter/damer som "oppfører seg som gutter"? Med det mener jeg at de "tøffeseg"-slår og -sparker, prøver å legge deg i bakken osv, eller at de faktisk bare sier "jeg slår deg" eller "jeg skal banke deg"? (vanlig lekeslossing for moro untatt).
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 08:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
At dama mi hadde banka meg opp, hadde vel ikke akkurat vært en positiv ting! Men litt guttete må man si at hun er (kanskje mer enn meg?): Hun liker motorsykler og motorer og slikt, og er rimelig sterk!
Ellers er også raping, promping, snusing, spytting og mange andre "gutteting" veldig turnoff. Greitgreit, gutter skal ikke drive sånn de heller, men seriøst jenter - Det er bare ekkelt!
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 11:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Melody
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Aug 2005 Innlegg: 53
|
Som du sier, gutter skal ikke drive med sånt heller!!
Det er så urettferdig at det der er så kjønnsdominert elelr hva jeg skal kalle det. TRO meg, det er like forbanna kvalmt for oss når dere sitter å promper og raper, som det er for dere når jenter gjør det!
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 13:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Melody skrev: | Som du sier, gutter skal ikke drive med sånt heller!!
Det er så urettferdig at det der er så kjønnsdominert elelr hva jeg skal kalle det. TRO meg, det er like forbanna kvalmt for oss når dere sitter å promper og raper, som det er for dere når jenter gjør det! |
Dere har lov til å sminke dere og kan alltid få med dere noe hjem fra byen om dere vil, og i bytte kan vi fise og rape. greit?
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 14:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Melody
Varm i trøya

|
Vi må, i tillegg til at vi ikke kan rape, sminke oss, og vi kan aldri vite sikkert om en gutt liker oss, elelr bare vil ha et knull, fordi de tar hva som helst.
Og selv om jeg vet at det sannsynligvis kommer en drøss med protester nå, så mener jeg at det faktisk er sånn at hvis jenter skal være garantert å bli oppfattet som pene, så MÅ de sminke seg, ha langt, helst lyst hår, trange klær, helst hvite eller rosa, og mye former. Og det er jævla slitsomt.
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Melody skrev: | Vi må, i tillegg til at vi ikke kan rape, sminke oss,
| Det må dere ikke, mange jenter er veldig flotte uten sminke | Melody skrev: | | og vi kan aldri vite sikkert om en gutt liker oss, elelr bare vil ha et knull, | Det er på siden av poenget, som sagt, og som du her er enig i, dere kan alltid få med dere noen hjem. | Melody skrev: |
fordi de tar hva som helst. | Dette gjelder et veldig fåtall gutter. Det er ikke det som er hovedgrunnen til at jenter kan peke på gutter og få dem med hjem, det er kjønnsrollene, at jenter har den seksuelle kontrollen(de bestemmer når og hvor). | Melody skrev: |
Og selv om jeg vet at det sannsynligvis kommer en drøss med protester nå, så mener jeg at det faktisk er sånn at hvis jenter skal være garantert å bli oppfattet som pene, så MÅ de sminke seg, | som sagt, feil. | Melody skrev: | | ha langt, helst lyst hår, | Meget feil. farge og lengde har ingentilg å si, hvordan håret matcher ansikt og kropp er det som teller. | Melody skrev: | | trange klær, | nix. stor genser kan være like sexy som trang topp. | Melody skrev: | | helst hvite eller rosa, | svart er like bra, og andre farger. så lenge det matcher og kler deg. samme som gutter. | Melody skrev: | | og mye former. | Former er bra, men proporsjoner er viktigst. Former uten proporsjoner er ikke bedre enn null former. Litt for mye er mye bedre enn litt for lite.
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 15:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
Jenter som lekesloss litt er da alltid litt "søt". Så lenge de holder seg unna ulovelige steder med slag og spark Kan jo ikke akkurat si jeg missliker å bryte litt med jenter
Og må nesten si meg enig med Ønskemesteren på mange av hans punkter i den siste posten. Det kommer jo helt ann på gutten som ser.
Melody du gir jo nesten beskrivelsen av en "bimbo" Blondine med store pupper med rosa trang topp og sikkert ikke så mye mellom øra . tror det er mange gutter som ikke finner det så atraktivt!
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 15:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Melody
Varm i trøya

|
*sukk*
Hva var det eg sa?
Så godt som alle gutter svarer sånn som det der. Og det virker faktisk som om dere tror på det selv. Men gang på gang får man bevist ute i den virkelige verden at sånn er det ikke.
Greit, man har noen unntak fra standaren som også kan vere pene, verdens mest sexy kvinne, Angelina Jolie, har jo mørkt hår, og Halle Berry er jo nesten skinhead. Men stygge jenter som klorbleker håret sitt og presser seg inn i et pølseskinn blir ofte tatt for å vere pene nettopp fordi de gjør dette, og det er det som er så forbanna urettferdig.
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 17:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Haaa
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004 Innlegg: 286 Bosted: Akershus
|
| Melody skrev: | *sukk*
Hva var det eg sa?
Så godt som alle gutter svarer sånn som det der. Og det virker faktisk som om dere tror på det selv. Men gang på gang får man bevist ute i den virkelige verden at sånn er det ikke. |
Kan jo ha noe med hva slags gutter du snakker og vanker med, å gjøre 
|
_________________ Mesteren i bål- og krysstissing
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 18:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Alle er då ulike, og sjølv om eg seier kanskje at eg skal banke nokon meiner eg jo ikkje noko med det. Kva er no så gale med at jenter rapar, forresten?
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 19:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
Lekeslåssing med jenter er da bare hyggelig og søtt
Men jeg har lite respekt for folk som går og tøffer seg og seriøst går rundt og sier "jeg skal banke deg" etc, og det er totalt uavhengig av kjønn.
Det er bare latterlig i det store og hele.
Raping, promping, snusing etc er like kjipt uavhengig av kjønn, men det er klart det oppleves verre når en jente gjør det siden jeg kanskje ser på henne som søt, sexy, deilig. Jeg har ikke det synet ovenfor menn akkurat.
Så det er null problem å forstå at jenter synes det er usexy på menn, og jeg støtter dere i det.
I militæret var det en i troppen min som gikk å rapet folk opp i ansiktet, tror aldri jeg har hatt så lyst til å slå til noen før.
Melody:
Eneste grunnen til at en jente "må" sminke seg er hvis hun normalt gjør det, og da har hun tatt valget selv.
Og om du tror det er vanskelig å vite om en gutt liker deg så vil jeg påstå at ikke kvinner er en helt åpen bok heller da.
Trange klær er nesten alltid mest seksuelt, men faktisk så tenker også vi gutter på noe annet en sex i blant, så er du ute etter den typen oppmerksomhet som er utelukkende seksuell så kommer du lengst med trange klær.
Om du ikke bruker trange klær så opptrer du mindre seksuelt og du blir kanskje lettere sett på som noe annet enn et potensielt knull.
Hårfarge betyr ganske lite. I den grad jeg har en preferanse så skal håret helst være mørkt.
Hvite klær er selvsagt sexy, men rosa?
Rødt og svart er akkurat like sexy som hvit.
Og mye av hvordan jenter tror de må være for at gutter skal like de er fantasi.
Jeg kan garantere at noen gutter bare liker slike jenter, men det er ikke majoriteten.
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 20:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Melody
Varm i trøya

|
Jeg vanker ikke med noen spesielle typer gutter, men gutter på byen er vel representative for den generelle befolkningen.
"Trange klær er nesten alltid mest seksuelt, men faktisk så tenker også vi gutter på noe annet en sex i blant, så er du ute etter den typen oppmerksomhet som er utelukkende seksuell så kommer du lengst med trange klær.
Om du ikke bruker trange klær så opptrer du mindre seksuelt og du blir kanskje lettere sett på som noe annet enn et potensielt knull."
Dette var så bra sagt at jeg nesten ble rørt. Slike gutter det vil gamle Norge ha.
Men en ting kan dere vel være enig i.. det skal mer til før majoriteten synes at en mørhåret jente er pen, enn en blond?
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 21:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
| Indigo skrev: | At dama mi hadde banka meg opp, hadde vel ikke akkurat vært en positiv ting! Men litt guttete må man si at hun er (kanskje mer enn meg?): Hun liker motorsykler og motorer og slikt, og er rimelig sterk!
Ellers er også raping, promping, snusing, spytting og mange andre "gutteting" veldig turnoff. Greitgreit, gutter skal ikke drive sånn de heller, men seriøst jenter - Det er bare ekkelt! |
Hmmf.. Teite gammeldagse kjønnsroller..
HVa er galt med at ei jente interesserer seg for noe annet enn sminke og mote da?
Hva er galt med at ei jente ikke er svak og "hjelpeløs"?
Og.. Altså.. promping er aldri delikat, men de tre andre tinga må da være greit nok? Ikke noe å skrike og bære seg over, akkurat..
Det er vel bedre å "slippe ut" en rap, enn å rape inni seg for så å sleppe ut lufta?
Og snusing, vel, det er ikke pent på noen, men så trenger man vel ikke ha verdens største snusleppe da.. Så lenge snusen ikke tyter frem må det vel være greit..?
Også spytting da, helt til slutt.. Jeg syns det, for min del, er verre å svelge masse spytt, enn å spytte det ut.. Så lenge jeg er ute.. 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 22:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Melody
Varm i trøya

|
Jeg snuser.. men jeg snhuser søt, rosa posesnus da!
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 22:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Nei! Fysjameg, jenter burde ikke engang gå på do, det er jo ekkelt det! Jenter burde bæsje små rosa kuler som lukter jordbær!
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 22:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
Haha
Ja, du sa noe der!
Det kommer vel snart en eller annen ny revlusjonerende operasjon som kan fikse det òg..
Melody; Liten, søt, rosa posesnus en godt 
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 23:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Om en jente har mørkt eller lyst hår har like stor effekt på meg som om et horehus bytter pianist. Majoriteten mennesker er individer med egne preferanser og som har egne kategorier for hva de individuelt mener er attraktivt. Det er selvfølgelig folk som liker de "bimbo-bertene" du beskriver, men å slå alle over en kam er bare teit. Gi meg en bleikfeit homo anytime og jeg kan finne masse pent ved ham.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 23:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
| Sitat: | Hmmf.. Teite gammeldagse kjønnsroller..
HVa er galt med at ei jente interesserer seg for noe annet enn sminke og mote da?
Hva er galt med at ei jente ikke er svak og "hjelpeløs"? |
Men gutta skal spandere kino, drinker, ta initiativ og alt det andre som er kjønnsrollebundet, eller hva? Greitgreit, noen syns ikke det, men innrøm det jenter: Dere har ikke noe imot det heller!?!
|
Skrevet: Tir 02 Aug 2005, 00:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

|
Hadde du hatt noe imot å bli spandert på?
Jeg har aldri forventa at en gutt spanderer på meg.. Men er det en som gjør det, vil jeg veldig gjerne gjøre opp for det.
|
Skrevet: Tir 02 Aug 2005, 00:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| Melody skrev: |
Men en ting kan dere vel være enig i.. det skal mer til før majoriteten synes at en mørhåret jente er pen, enn en blond? |
Det er jeg absolutt uenig i. Jeg tror mange ser på mørkhårede som mer potensielt interessante personer, av gamle "blondine-fordommer". Men som nevnt har nok ikke hårfarge isolert sett så mye å si for majoriteten av gutter.
Jeg vet ikke med andre, men jeg har alltid foretrukket mørkhårede jenter.. kan ikke huske å ha vært forelsket i en blondine, men opptil flere brunetter.
Dessuten har en brunette mye lettere for å bli tatt seriøst, mens blonde ofte forhåndsdømmes som dumme. Så når du sier du har vanskelig for å skille om de liker deg eller bare vil ha underlivet ditt, er nok blondiner mer utsatt for siste kategori enn mørkhårede. Det vil jeg jo kalle en fordel for brunetter. Dessuten, om man er gutt eller jente, vet vel alle at en het natt med en fremmed etter en bytur sjeldent betyr noe mer fra noen av partene.
|
Skrevet: Tir 02 Aug 2005, 10:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |