|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Tiltrekning ved første blikk?
Leste et eller annet sted at vi visstnok avgjør i løpet av veldig kort tid hvorvidt en person er aktuell som kjæreste eller ikke. De første tre minuttene var visst avgjørende.
Hva tror dere om dette? Har dere møtt folk som dere i utgangspunktet ikke var så begeistret for, men som dere senere falt for?
|
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 22:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg tror nok det er noe i den teorien der. Ihvertfall pleier jeg vite temmelig kvikt om jeg kan falle for noen eller ikke - det tar ekstremt kort tid. Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kommer til å falle - bare at det er mulig.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 29 Jul 2005, 22:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Slikt registreres rimelig raskt hos meg. Snodig, men det går nesten automatisk eller ubevisst.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 31 Jul 2005, 23:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Jeg tror definitivt det stemmer! Enkelt og greit!
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 00:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Hmm..
Jeg har brukt alt fra 3 min til 3 år, så det er absolutt mulig 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 00:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Kan også har noe med at personer forrandrer seg fra tid til tid. Jeg er (takkoglov) ikke den samme i dag som jeg var for 1 eller 2 år siden. Ved at man forrandrer seg, kan man også vekke følelser i andre. At man blir bedre kjent kan også være med på å forrandre ting - man kan ha syns hverandre være kjempeuinteressante i flere år, også blir man bedre kjent og alt blir mye bedre (Eller helt omvendt også).
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 13:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Men om man er nærsynt, bør man kanskje se etter to ganger? 
|
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 15:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
haha . Men forandringer skjer vel hele tiden? Vil ikke si at jeg ikke er den samme fra øyeblikk til øyeblikk, jeg bruker bare forskjellige deler av personligheten min. En bedømmelse skjer ofte spontant,impulsivt. Og utseendet kontra førsteinntrykk har nok mye å si i denne sammenhengen.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 01 Aug 2005, 23:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
selv om utseende ikke var tiltrekkende har personen tiltrekt meg etter noen minutters samtale... Prata med ei jente i kassa i en butikk.
Er rart med det. Ka virke som det er en personlighet som er spesielt tiltrekkende.
|
Skrevet: Tir 02 Aug 2005, 22:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004 Innlegg: 272 Bosted: The staff of anger
|
Jeg tror ikke man _egentlig_ legger merke til utseende på personen (seff legger man merke til det, men man "overser" det på enmåte..(personlig antakelse)) Man finner vel en person som smiler og ler tiltrekkende nesten uansett? Spesielt hvis det er _deg_ den personen snakker til..?
Det at man liker å snakke med en person tror jeg har mye å si... Uansett om det er en liten hagenisse med varulvtendenser eller en vakker engel sendt fra oven. Øhm.. nei.. kanskje ikke... 
|
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stående stilling.
"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham 
Skrevet: Ons 03 Aug 2005, 01:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |