|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
HJELP
Jeg har bodd i den Dominikanske Republikk (Karibien) i 3 år, der ble jeg godt kjent med en gutt som studerte medisin. Han heter Ramon, er 24 år og fra Puerto Rico. Vi var det man kaller "pulevenner".. Vi holdt på i 2 år liksom.. Uten å være kjærester.. uansett.. Han har snakket mye med pappaen min og de har nå funnet ut at han skal komme hit til Norge for en 3 ukers periode.
Ok, problemet er at han vil at det skal bli noe mellom oss.. Jeg savner han, det gjør jeg.. Men jeg har jo liksom kjæreste her hjemme i Norge.. Ramon vil at jeg skal flytte til Karibien igjen.. Og jeg er redd for at jeg skal gjøre det.. æææ.. hva burde jeg gjøre ?!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 10:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Re: HJELP
| aniraC skrev: | Jeg har bodd i den Dominikanske Republikk (Karibien) i 3 år, der ble jeg godt kjent med en gutt som studerte medisin. Han heter Ramon, er 24 år og fra Puerto Rico. Vi var det man kaller "pulevenner".. Vi holdt på i 2 år liksom.. Uten å være kjærester.. uansett.. Han har snakket mye med pappaen min og de har nå funnet ut at han skal komme hit til Norge for en 3 ukers periode.
Ok, problemet er at han vil at det skal bli noe mellom oss.. Jeg savner han, det gjør jeg.. Men jeg har jo liksom kjæreste her hjemme i Norge.. Ramon vil at jeg skal flytte til Karibien igjen.. Og jeg er redd for at jeg skal gjøre det.. æææ.. hva burde jeg gjøre ?! |
Ok sorry Norske type til aniraC....
Hun må nok desverre flytte til KARIBIEN(missunlig) med en fyr ved navn Ramon. Kiipt for deg, men tenk så herlig digg for henne.
Og om hun ikke gjør det så har ikke jeg noe imot og bo i karibien, om det så er med en lover boy ved navn Ramon.... 
|
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 11:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Hmm.. Altid vanskelig å velge. Du må vell bare tenke nøye gjennom det, veie for og i mot.. Og til slutt følge magefølelsen, hjertet, eller hva som helst annet som er styrt av alt annet enn fornuften 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 12:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Hey, hvem trenger Hotel Cæsar når man har dsgf?
Det burde i teorien være enkelt (selv om det aldri egentlig er det). Hvem av de liker du best? Har du faktiske følelser for denne Ramon? Hvor mye betyr kjæresten for deg? Og forsåvidt..har du egentlig lyst til å flytte tilbake dit?
Ta alt dette i betraktning, lag en for&imot-liste i hodet(eller skriv ned om du vil), og til slutt...gjør det du har mest lyst til selv.
|
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 15:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Re: HJELP
Når du spør som du gjør, liker du i det hele tatt en av de godt nok til å la det styre hva du skal gjøre med livet ditt? Jeg tror vel kanskje du har svart på spørsmålet selv, ved å i det hele tatt tvile på om du skal dra eller bli. Hadde du hatt sterke nok følelser for en av de hadde det vel vært ganske klart for deg hvem du skulle valgt? Og har du ikke sterke nok følelser for en av de, er i det hele tatt noen av de verdt det?
|
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 17:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Til haakoo: Altså det hender man er sammen med folk selv om man vet at de ikke er ens livs utkårede! Særlig når man ikke er over 20 enda. Det betyr jo ikke at man av den grund ikke er utrolig glade i dem forde..
Jeg går ut i fra at det er mest begjær og spenning knyttet til Ramon, eller kanskje en uoppnåelig kjærlighet, som plutselig er tilgjengelig? Og selv om man da er ustyrtelig glad i den man er sammen med, og er forelsket i denne, kan det blekne litt i forhold til denne plutselige muligheten man enten må gripe, eller la gå tapt.
Så kan det være litt vanskelig å finne ut av ting..
-Tror jeg vaffal!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 18:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
mhm...sant det.. jeg er veldig glad i han jeg er sammen med nå.. er ikke det.. men dette med ramon ødelegger alt..errr... men men
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 20 Jul 2005, 21:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |