|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Urettferdig trenings-likestilling
Hvorfor hvorfor hvorfor..
Utrente, slappe, dvaske og late jenter ligger og ser på tv, og gjør ikke en dritt for å forbedre fysikken.. og for mange jenter går dette bra, så lenge de veit at gutta fremdeles vil ha dem, og at de ikke blir feite. Jeg kjenner mange jenter som aldri trener, men likevel ser kroppene deres bra ut. Og spør jeg dem hvordan de vil mannen skal være, så er det veltrent, ikke feit, og bra rumpe.. For å få dette kreves tid og arbeid og hard trening. Er det ikke på tide at vi menn stiller de samme kravene til kvinner? At de også tar seg en tur på studio og strammer opp ræva litt..
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Dersom du spør en gutt om hvordan han vil at en jente skal være, så vil han sannsynligvis neppe si "utrent, slapp, dvask og lat".
Og hvem har sagt at utrente gutter ser så mye verre ut enn utrente jenter?
|
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 20:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg synes da det er like så stort press på jenter (om ikke større), som på gutter!
Bare man er glad i den kroppen man har, og man ikke er i en helsefarlig tilstand, så er man da deilig. Ingenting er så tiltrekkende som god selvtillit! (Og da mener jeg ikke på den kvalme måten..).
Vil si det er et mindretall av befolkningen som ser ut som de på TV (altså "ideal mennesket"), og svært få som gidder å ofre tiden sin på å bli sånn.
Jeg håper folk trener fordi de liker det, og ikke for å oppnå den "perfekte kropp". Det skaper bare stress.. Hvor ble det av uttrykket: det er det inni som teller?? Det lurer jeg på..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 21:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
Ennasus skrev: | Hvor ble det av uttrykket: det er det inni som teller?? Det lurer jeg på.. |
Vel, det forsvant vel fordi man fant ut at det er bullshit. Selvfølgelig teller det ytre ganske mye. Ser man en stygg mann med en ung, vakker kvinne, er det garantert at han har penger..
Dessuten er det jo ikke presset det er snakk om, egentlig. Det er den urettferdige fordelingen. For at en manns kropp skal være attraktiv, må han trene masse, og jobbe for det, i tillegg passe på hva han spiser. Mens en kvinnes kropp skal være myk og god.. veit ikke hva som krever mest arbeid, jeg, men jeg TROR det er mannens situasjon.
Det er like mye press på gutter og jenter, sikkert, men jenter føler det sterkere, fordi de bryr seg mer.. antar jeg.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 02:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Neineinei... Jenter skal da være velltrente og vakre. Har aldri hørt at pudding lår med cellulitter har vært en etterønsket egenskap hos kvinner i hvertfall..
Hvor får du all bitterheten fra du'a? Ingen jenter jeg kjenner forventer at en gutt skal være velltrent..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 02:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
Ennasus skrev: | Neineinei... Jenter skal da være velltrente og vakre. Har aldri hørt at pudding lår med cellulitter har vært en etterønsket egenskap hos kvinner i hvertfall..
Hvor får du all bitterheten fra du'a? Ingen jenter jeg kjenner forventer at en gutt skal være velltrent.. |
Hoho! Jeg er ikke bitter. Vi kjenner vel forskjellige jenter.
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 03:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005 Innlegg: 78 Bosted: Oslo
|
Jeg stemmer i med "ingen jenter jeg kjenner krever at en gutt skal være veltrent". Det er slikt som bare er et pluss, på lik linje med smilehull og "rett" hårfarge (let's face it, vi har alle den perfekte drømmetypen i hodet, som vi setter på hold når vi måtte forelske oss i en blond og blåøyd i stedet for en latinomann )
Men jeg synes BagBiters forestillinger er gøyale. Når man ser stygg mann + pen dame tenker vi "Oh, mye penger.". Men du BagBiter. Nå du ser en kjekk fyr med stygg dame? Hva tenker du da? At han er en gigolo? At de må være søsken? Eller er du høflig nok til å mene at ingen hunnkjønn er stygge? 
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 10:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
Tenker vel at han kunne fått bedre, hun har sikkert penger, kanskje han "bruker" henne, kanskje han tenner på den type jenter. Etter hva jeg har skjønt, så virker det som at menn kan ha flere seksuelle preferanser enn jenter. At menn kan tenne på alskens type folk, mens jenter er mer A4 .. har jeg besvart mitt eg et spørsmål nå, mon?
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 11:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

|
BagBiter skrev: | At menn kan tenne på alskens type folk, mens jenter er mer A4 .. |
Jenter snakker om mye, men de er flinke til å holde kjeft om mye også. At du tror at jenters seksuelle prefereranser (og dermed også fetisjer og fantasier) er mer snevert og begrenset enn de mannlige sådan... Vel, det vel et tegn på¨at vi lykkes med å fremstille oss som dydige smårips med fletter på.
*ler*
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Stemmer i *ler enda mer*
*riste oppgitt på hode over bagbiter*
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
bra du ikke er overbærende ihvertfall
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 13:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

|
Neh, ingenting å bli irritert over her. Bare litt morsomt jo. 
|
Skrevet: Tor 09 Jun 2005, 13:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jenter er forskjellige de, som alle andre. Noen bryr seg bengær'n om utseendet til gutter stort sett, andre synes det er et stort, stort pluss om gutten er veltrena.
Selv trener jeg for å være i god fysisk form. Når det etterhvert synes litt på meg så er det bare en grei bivirkning.
Skal pent innrømme at jeg liker jenter som er veltrente...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 11 Jun 2005, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
En annen ting er at hva som anses som en passe veltrent person, varierer. Stor forskjell på en maratonløper, en som trener kampsport, og en som pumper masse jern på helsestudio. Det er ikke opplagt hvem som er mest passe veltrent.
Selv holder jeg en knapp på dem som ikke pumper masse jern
Trening gir ofte masse gode bieffekter som f.eks god holdning. Men hvem som helst kan jo gjøre en stor innsats for eget utseende bare ved å rette seg litt opp
Og så er det forskjell på hva som er fint å beundre på avstand, og hva som man kunne tenkt seg å være sammen med. Man kan jo ikke kose med en sixpack-mage. Eller, man kan, men det er jo rimelig begrenset med kos i det 
|
Skrevet: Lør 11 Jun 2005, 21:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Araneae
Främling

Ble Medlem: 20 Mai 2005 Innlegg: 9 Bosted: Nord
|
Mulig jeg er helt spesiell ( ), men jeg vil ikke ha menn som er skikkelig trent og som har masse muskler, jeg liker dem bedre om dem har litt mage (merk: litt).
Helt normal, med andre ord.
Og med bra personlighet.
Og helst ikke noen TVslave, jeg hater å se på TV ;\
|
Skrevet: Man 13 Jun 2005, 19:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Araneae skrev: | Mulig jeg er helt spesiell ( ), men jeg vil ikke ha menn som er skikkelig trent og som har masse muskler, jeg liker dem bedre om dem har litt mage (merk: litt).
Helt normal, med andre ord.
Og med bra personlighet.
Og helst ikke noen TVslave, jeg hater å se på TV ;\ |
Må si meg enig i det egentlig. Kunne i hvertfall ikke vært sammen med en som trener forferdelig mye! For det gjør jeg nemlig ikke... Og man søker jo ofte etter noen som er litt lik seg selv 
|
Skrevet: Tir 14 Jun 2005, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Araneae
Främling

Ble Medlem: 20 Mai 2005 Innlegg: 9 Bosted: Nord
|
Ja, det gjør man! Men jeg trener litt, så da må han også kunne trene litt ;p
|
Skrevet: Tor 16 Jun 2005, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Mens jeg godt kunne tenkt meg å være sammen med ei som trener masse, for det gjør jeg og. Særlig hvis man kan trene sammen, eller at begge forstår gleden ved å trene, og hvordan det kjennes når kroppen bare er full av treningsabstinenser. Felles forståelse og interesser, rett og slett.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 17 Jun 2005, 23:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Vi hadde en liten diskusjon i klassen, om detta "det er det indre som teller"-greiene.
Og vi fant ut at; Det er det indre som teller, men det finns grenser.
Det er jo utseendet en legger merke til først, og som kanskje gjør at en tar kontakt, det kan man ikke legge skjul på; men det er ikke det som teller mest.
Jeg vil heller ha en gutt med mage, som jeg har det bra sammen med, enn en med kropp som en gud, som jeg ikke har det bra sammen med.
Så lenge gutten min kan ligge oppå meg uten at jeg brekker noe, og jeg kan ligge oppå han uten at jeg må være redd for å brekke noe på han, er det samma for meg om han er veltrent eller ikke.
Jeg prøver å få gutten min til å ikke trene
Smaken er som baken; den er delt!
Og det gjelder både for gutter og jenter.
Jeg skjønner ikke helt hvor du har fått alt detta fra? 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 15:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Personlig mening:
Utseendet er det som tiltrekker personer, og som gjør personer forelsket.
Personlighet er det som gjør at et forhold eller at vennskap holder sammen.
|
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 20:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |