|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
coolerguy
Främling

Ble Medlem: 05 Jun 2005 Innlegg: 18 Bosted: Vigå, Stavanger
|
Merkelige advarsler på ting
Har dere noen gang funnet noe med merkelige, eller kanskje helt bort i natten advarsler på? skriv dem ned her!
Jeg begynner...
På emballasjen til en sånn liten stressball (myk skumgummiting):
"This is not a Toy!
Not Suitable for Children
Due to small parts/sharp edges."
ka søren?
|
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 20:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
På støvlene mine fikk jeg emd en lapp hvor det sto Waterproff eller hva pokkre det sto, det sto iallefall at de var vanntette. Men det burde de jo vært uansett siden det er støvler.
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 20:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Hørte denne (men kan ikke garantere at den er sann)
Uansett, det var denne fyren som fikk tatooert en advarsel på den ene kinka når han var full.(Av x-dama.)
> ADVARSEL: denne mannen har syfilis <
|
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 20:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005 Innlegg: 78 Bosted: Oslo
|
Sånne rare hvite poser med pulver inn i som følger med enkelte tørrvare ting (som fiskemat) og i jakkelommer på enkelte klær og sånt. Der står
DO NOT EAT
Ellers synes jeg at min bror har best advarsel. Han er vinbrygger på hobbybasis og etter en noe velsmakende vin ble tappet og klar i våres (og var veldig lett å drikke mye av) har han fått trykket varseltrekanter på etikettene.
|
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 21:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Spedbarnsmedisin der det står: "Do not operate heavy machinery after consuming this product"
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Søn 05 Jun 2005, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

|
Har kattesnacks til katten min. Hver pakke veier rundt 100 gram og koster rundt 30 kr. 300 kr kiloen med andre ord. Med dette i tankene er advarselen "Er ikke fullverdig kosthold!" litt gøyal.
|
Skrevet: Man 06 Jun 2005, 00:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg anbefaler alle å lese bruksanvisningen bake på cilit bang (eller hva det heter) Man må nemlig ha ganske heavy utstyr for å bruke den!
|
Skrevet: Man 06 Jun 2005, 09:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

|
Noe som ante meg egentlig. Den reklamen har "LES BRUKSANVISNINGEN NØYE" på skjermen hele tiden, og dersom det virker som påstått så må det være noe reellt etsende oppi den sprayflaska.
(Oh, merkelapp på p-piller, som er forståelig dog en smule surrealistisk om man myser med øynene: "Oppbevares utilgjengelig for barn").
|
Skrevet: Man 06 Jun 2005, 11:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
IceRose skrev: | Noe som ante meg egentlig. Den reklamen har "LES BRUKSANVISNINGEN NØYE" på skjermen hele tiden, og dersom det virker som påstått så må det være noe reellt etsende oppi den sprayflaska.
|
Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe cilit bang. Det virker som halve reklamen deres er om hvor farlig det er. Lite tillitsvekkende.
|
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 03:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Zhor skrev: | IceRose skrev: | Noe som ante meg egentlig. Den reklamen har "LES BRUKSANVISNINGEN NØYE" på skjermen hele tiden, og dersom det virker som påstått så må det være noe reellt etsende oppi den sprayflaska.
|
Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe cilit bang. Det virker som halve reklamen deres er om hvor farlig det er. Lite tillitsvekkende. |
ser ikke ut som om reklamen er helt norsk heller, den ser fryktelig amerikansk ut, og der skal de jo passe seg for alle slags søksmål..
|
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 06:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
var på ett sånt ungdomshus ting å var med å sette opp nye forsterkere på øvingsrommet, å på plasten som de var pakket inn i, sto det noe sånt som(husker ikke ordrett): do not place infront of mouth. you may choke.. å det sto på hver eneste plast bit i hele forpakningen(som sikkert var nærmere 50 stk...
|
Skrevet: Tir 07 Jun 2005, 20:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
IceRose skrev: | (Oh, merkelapp på p-piller, som er forståelig dog en smule surrealistisk om man myser med øynene: "Oppbevares utilgjengelig for barn"). |
Burde vel heller stå noe sånn som "Oppbevar for å bli utilgjenelig for barn!" 
|
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 02:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

|
Akkurat. 
|
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 14:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
http://www.howstuffworks.com/lightsaber.htm/printable
Important Safety Information
A lightsaber is not a toy! Keep it out of reach of children at all times. Lightsaber locks are required in most states.
There are two ends to any lightsaber -- one end has the belt ring, while the other end houses the blade arc tip and blade emitter. NEVER point the blade emitter of a lightsaber toward your own body. NEVER look down the "barrel" of a lightsaber, even if you are "sure" it is in safe mode. If you accidentally activate the lightsaber, serious injury could result.
SÃ¥ vet dere det! 
|
Skrevet: Ons 08 Jun 2005, 14:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |