|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004 Innlegg: 272 Bosted: The staff of anger
|
Super-tenker?
Jeg kom plutselig til å tenke på noe: Tenker supermann fortere enn oss andre fordi han har superkrefter?
Jeg mener, han har jo betydelig raskere reaksjonsevne enn oss "vanlige", betyr det at han også tenker fortere?
|
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stående stilling.
"Hjelp!" ropte han da treet fløy forbi ham 
Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 14:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
I smallville er han hvertfall relativt skarp..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
men det er jo akkurat det samme som dyr..... ta tsunamien, f.eks: nesten ingen dyr kom til skade, fordi de senset at det skulle komme noe fare. detkan jo faktisk hende at supermann er et dyr, da.... nobody knows..
|
Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 14:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
IceRose
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005 Innlegg: 78 Bosted: Oslo
|
Snakker om Smallville, jeg så intro til det programmet i forrige uke og programpresentøren sa "Han er Clark Kent - men han har ikke briller og han kan ikke fly... LIKEVEL er han ingen vanlig tenåring!"
...hvorfor var ikke jeg en vanlig tenåring (ettersom disse etter sigende kan fly?)
|
Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 15:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

|
IceRose skrev: | Snakker om Smallville, jeg så intro til det programmet i forrige uke og programpresentøren sa "Han er Clark Kent - men han har ikke briller og han kan ikke fly... LIKEVEL er han ingen vanlig tenåring!"
...hvorfor var ikke jeg en vanlig tenåring (ettersom disse etter sigende kan fly?) |
Hehe genialt!
|
Skrevet: Tor 26 Mai 2005, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
ønskemestern skrev: | I smallville er han hvertfall relativt skarp.. |
I motsetning til alle andre, som ikke kjenner ham igjen med briller på..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 27 Mai 2005, 16:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
wertoi skrev: | ønskemestern skrev: | I smallville er han hvertfall relativt skarp.. |
I motsetning til alle andre, som ikke kjenner ham igjen med briller på.. |
Ahem. Som aktiv og nesten konstant brillebruker kan jeg herved bekrefte at folk flest får problemer med å helt kjenne meg igjen uten briller. Det funker faktisk!
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 29 Mai 2005, 01:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Morrigan skrev: | men det er jo akkurat det samme som dyr..... ta tsunamien, f.eks: nesten ingen dyr kom til skade, fordi de senset at det skulle komme noe fare. detkan jo faktisk hende at supermann er et dyr, da.... nobody knows.. |
Ja, tenk om han virkelig er et dyr da?! HAHA!!!
Men kan han i det hele tatt kalles et menneske da, for han kom jo fra en annen planet??
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Søn 29 Mai 2005, 11:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Glahn skrev: | wertoi skrev: | ønskemestern skrev: | I smallville er han hvertfall relativt skarp.. |
I motsetning til alle andre, som ikke kjenner ham igjen med briller på.. |
Ahem. Som aktiv og nesten konstant brillebruker kan jeg herved bekrefte at folk flest får problemer med å helt kjenne meg igjen uten briller. Det funker faktisk! |
Da vil jeg konkludere at Superman tydeligvis er skarpere enn folk flest.. 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 29 Mai 2005, 18:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
aneena skrev: |
Men kan han i det hele tatt kalles et menneske da, for han kom jo fra en annen planet?? |
Bare litt flisespikkeri, men er ikke mennesker også dyr? og vil man ikke kalle en "alien" også et dyr, selv om den kommer fra en annen planet?.
Dyr er organismer med minst ett fritt bevegelig livsstadium og som ikke produserer klorofyll eller cellevegg.
Bare for å være vanskelig 
|
Skrevet: Tir 31 Mai 2005, 06:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

|
Zhor skrev: | aneena skrev: |
Men kan han i det hele tatt kalles et menneske da, for han kom jo fra en annen planet?? |
Bare litt flisespikkeri, men er ikke mennesker også dyr? og vil man ikke kalle en "alien" også et dyr, selv om den kommer fra en annen planet?.
Dyr er organismer med minst ett fritt bevegelig livsstadium og som ikke produserer klorofyll eller cellevegg.
Bare for å være vanskelig  |
Men noe _menneske_er han ikke...
|
Skrevet: Lør 04 Jun 2005, 01:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |