DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
#galeforbundet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [44 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 #galeforbundet

Hvilken idiot er det som nå har bannet medlemmer (med op status) fra #galeforbundet?

Woho... dsgf begynner å bli veldig seriøst må jeg si.....

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 07:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
DSGF har aldri vært superseriøst, og det kommer det vel heller aldri til å bli, det er jo tross alt bare en greie vi gjør for å ha det gøy?

Smil?

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 15:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Smile når man blir banna fra kanalen uten grunn og uten at personen som gjør det er ærlig nok til å vise hvem den er og hvorfor man bruker ban? nei?

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 17:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

'Uten grunn' kan helt sikkert diskuteres, jeg tror ikke ting skjer sånn helt tilfeldig..

Men ærlighet er bra. En åpen diskusjon om hvorfor selveste Spirre har blitt banna fra #galeforbundet er sannsynligvis ganske underholdende ;)

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 17:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Vel, det er en av to som har muligheten (så vidt jeg vet er det ikke flere), fido eller baj, ikke sett fido online siden god stund før rundt halv to i natt (når jeg ble banna) så jeg antar det ikke var han.

Den andre personen har konsekvent partet kanalen mens jeg har vært aktiv de siste ukene(?), så hvordan han da har noen grunn til å kicke er for meg litt vansklig å vite...

Uansett burde personen faktisk tørre å vise hvem den er og kanskje greier å oppgi en grunn, men noen ting er kanskje for mye forlangt....

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 17:52
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Okei, du er sur på Baj fordi du tror at han banna deg. Hvorfor starter du da en tråd om det på forumet istedenfor å snakke med ham?

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 17:56
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

1) er ikke dette et klageforum?

2) hvordan skal man få snakket med en person som ikke har vist seg på nett? (Jeg gidder ikke grave i telefonkataloger ol. for å kanskje finne et telefonnummer.)

Jeg er ikke sur, oppgitt er kanskje ordet? Det hadde kanskje vært en idé å oppføre seg *litt* når man styrer en stor irc-kanal og et stort forbund?

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 18:10
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

ja, du har lov til å klage her. Men på meg virker det mer som du er ute etter et svar; en grunn. Og da er ikke forum alltid så hensiktsmessige.

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 18:13
maria
l33t
l33t

dette er personangrep, ikke klaging Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 20:38
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Hvor er personangrepet? Det at jeg sier man bør kunne forvente litt seriøsitet?

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 21:39
maria
l33t
l33t

Du kaller først "en med op status" for idiot. (Og du forventer seriøsitet?)
Så sier du at du ble bannet uten grunn. (Du skrev at personen partet så snart du var aktiv. Tenk.)
Det neste du gjør er å fortelle at det er to stykker som har muligheten til dette, du identifiserer dem og henger ut en av dem som den skyldige. (Nå starter personangrepet.)
Den personen som ikke har vist seg på nett, partet kanalen, i følge deg, så snart du var aktiv. (msg/mail? Graving i telefonkataloger er det slutt på, det er ikke verre enn å sende en sms til f.eks 1900)

Om du ønsker det kan jeg bla igjennom log fra #galeforbundet. Der finnes det flere eksempler på personer som blir sparket ut fra kanalen "uten grunn".

(Du var forresten bannet fra ca halv ett til halv tre.)

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 22:09
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
maria skrev:
Så sier du at du ble bannet uten grunn. (Du skrev at personen partet så snart du var aktiv. Tenk.)
Det neste du gjør er å fortelle at det er to stykker som har muligheten til dette, du identifiserer dem og henger ut en av dem som den skyldige. (Nå starter personangrepet.)
Den personen som ikke har vist seg på nett, partet kanalen, i følge deg, så snart du var aktiv. (msg/mail? Graving i telefonkataloger er det slutt på, det er ikke verre enn å sende en sms til f.eks 1900)

Om du ønsker det kan jeg bla igjennom log fra #galeforbundet. Der finnes det flere eksempler på personer som blir sparket ut fra kanalen "uten grunn".

*nikke til maria*
Jeg vil si meg enig med maria, uten å ta parti. Uten at hun har tatt parti.
Du burde kunne snakke med vedkommende, istedenfor å henge ut på forum. Og, uhm, tja.. Det er jo akkurat det samme som du gjør mot andre, som det er blitt gjort mot deg. Og hvis du reagerer slik, hvordan tror du da de andre reagerer ?
- Alle saker har alltid mer enn to sier.

InnleggSkrevet: Lør 05 Apr 2003, 22:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

maria skrev:

Opstatusen er det jeg som hadde, det jeg mente... Og man må nesten få lov til å kalle folk idiot når man er gretten fordi de uten (å oppgi) grunn kicker og banner deg fra en kanal.

Hvis det var en grunn burde personen (som jeg allerede har sagt) være person nok til å FORTELLE DEN! Hvordan kan jeg vite hvorfor personen parter? Jeg er ikke tankeleser.

Vel har jeg sagt at det må være baj? Nei, jeg regner med det siden fido ikke hadde vært online siden en del timer før.

Msg, når personen ikke har vært online (mer enn 2 min) siden da? (Hvert fall ikke med et nick jeg har på notify.)
Mail, nok en gang, dette er et sted for å klage, jeg klager. For det andre synes jeg ANDRE og kanskje burde få se hvordan personen oppfører seg.

Sende til 1900, koster da penger? Da er www.telefonkatalogen.no bedre...

Ja, grav frem personer i loggene dine som har blitt banna uten grunn... (og fratatt op-status)

Mente jeg så at bannan kom fra rundt 0130, mulig jeg tok feil... jeg er fortsatt banna, fordi botene kickbanner når jeg joiner kanalen (med en av de vanlige klientne).

Jeg ser fortsatt ikke helt hva som var personangrepet, at jeg kalte personen for lite seriøs, eller at jeg kalte den en idiot når jeg var *litt* frustrert etter å ha oppdaget det?

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 10:42
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Crispa skrev:

*nikke til maria*
Du burde kunne snakke med vedkommende, istedenfor å henge ut på forum. Og, uhm, tja.. Det er jo akkurat det samme som du gjør mot andre, som det er blitt gjort mot deg. Og hvis du reagerer slik, hvordan tror du da de andre reagerer ?

Henge ut? Grunnen er enekel, jeg får aldri snakka med vedkommene, når jeg forsøker er det som å snakke til en vegg, jeg får ALDRI noe svar.

Jeg har gjort mot andre? Når kunne jeg sette ban på noen sist? Det er nok godt over et år siden (ban i botene). Og hvis du sjekker litt logger har jeg vel noe sånt som rundt fem kicks etter jul.....

Fult klar over at alle saker har to sider, men litt lite jeg kan si om den andre siden når jeg ikke har en fjærneste anelse om grunnen til vedkommene...

Hvis jeg har missforstått poenget så unnskylder jeg det, men jeg tror jeg oppfatta det...

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 10:46
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

spiralis skrev:
Crispa skrev:

*nikke til maria*

Henge ut? Grunnen er enekel, jeg får aldri snakka med vedkommene, når jeg forsøker er det som å snakke til en vegg, jeg får ALDRI noe svar.

Jeg har gjort mot andre? Når kunne jeg sette ban på noen sist? Det er nok godt over et år siden (ban i botene). Og hvis du sjekker litt logger har jeg vel noe sånt som rundt fem kicks etter jul.....

Fult klar over at alle saker har to sider, men litt lite jeg kan si om den andre siden når jeg ikke har en fjærneste anelse om grunnen til vedkommene...

Hvis jeg har missforstått poenget så unnskylder jeg det, men jeg tror jeg oppfatta det...

Jeg mener at du skal snakke med den personen det hele handler om. Eller, de du tror det er. Jeg aner faktisk ikke hva som har skjedd, fordi at jeg kom på nett igårkveld, og da var det slik. Så egentlig skulle jeg bare dra snuten min opp fra jorden, og gå min vei fra denne tråden, I guess. Det er jo lusent gjort å ikke gi deg en grunn, iallefall.

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 11:27
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Crispa skrev:

Jeg mener at du skal snakke med den personen det hele handler om. Eller, de du tror det er. Jeg aner faktisk ikke hva som har skjedd, fordi at jeg kom på nett igårkveld, og da var det slik. Så egentlig skulle jeg bare dra snuten min opp fra jorden, og gå min vei fra denne tråden, I guess. Det er jo lusent gjort å ikke gi deg en grunn, iallefall.

Det forstår jeg, problemet er at jeg ikke gidder ringe personen, så da venter jeg til den kommer på nett, noe den ikke har gjort siden jeg ble banna. (Var på i to min, men borte før jeg så det.)

En grunn hadde ikke vært å forakte nei Wink

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 13:03
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

spiralis skrev:
Det forstår jeg, problemet er at jeg ikke gidder ringe personen, så da venter jeg til den kommer på nett, noe den ikke har gjort siden jeg ble banna. (Var på i to min, men borte før jeg så det.)

En grunn hadde ikke vært å forakte nei Wink

Da får vi bare vente å se! Wink

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 15:49
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
maria
l33t
l33t

#galeforbundet er en IRC-kanal hvor medlemmer kan prate sammen, men har ingenting med driften av selve forbundet å gjøre.

Du kan med andre ord ikke forvente å få noe svar her. </bitch>

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 16:52
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Må nesten si jeg er fascinert, jaja.. hvert fall fått vært på kanalen som normalt... *gjespe*

Men det er kanskje umulig å få en grunn?

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 23:03
maria
l33t
l33t

Haha, så hånlig Laughing

Men for å svare på det du spurte om:
Det er umulig å få en grunn i forumet, fordi kanalen #galeforbundet har lite med dette forumet å gjøre.

Jeg kan sikkert forsøke å gjette om du får sove bedre av den grunn? *orakel*

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 23:21
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [44 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet