|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Opprette mms på mobilen??
Kjøpte meg ny mobil for litt siden, men da jeg sku sende et bilde til en venninne gikk det ikke. Så kom jeg på at jeg må jo opprette mms da kansje. Men åssen jeg gjør det vet jeg ikke, så lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg.
Når jeg gjorde det på den gamle telefonen så måtte jeg ringe til noen men hvem husker jeg IKKE, å før var dte jo sånn at man kunne gå til en butikk der de solgte mobiler å spørre dem om de kunne opprette det, men jeg bor jo evig mange mil vekke fra en sånn en, mener jeg, blir iallefall stress med busser da.
Så lurte på om det var noen som viste om en måte jeg kunne opprette det på uten å dra til butikken...
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Lør 30 Apr 2005, 21:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Du kan ringe kundeservice til mobilleverandøren din.. Telenor er vel 09000 og netcom er vel 05050. Hva alle småleverandørene har aner jeg ikke.
Dette innlegget er skrevet via WAP
|
Skrevet: Lør 30 Apr 2005, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Har du telenor eller en operatør som leier nettet sitt av telenor sender du bare "mms [telefon; eks nokia 6230]" til 1999. samme med gprs, "gprs telefonmodell" til 1999.
Har du netcom fungerer det likt, men husker ikke sms-nr dems..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 01 Mai 2005, 22:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
har faktisk greid det. Var ikke så vanskelig.
Trykket meg inn på siden til netcom, trykket der det sto opprett mms, trykket inn mobilen jeg har og nummeret mitt (det var den delen som var vanskeli, har STORE problemer med å huske nummeret mitt jeg) også fikk jeg tilsendt noe som jeg lagret. Og slikt fiksa jeg mms'n på mobilen min *litt stolt* Greide det egentli helt på egenhånd... Men takker for hjelpen selvom da 
|
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Man 16 Mai 2005, 03:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |