|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Sin City
Det ser bra ut. =)
http://www.apple.com/trailers/miramax/sin_city/
Og den har fått strålende kritikker (#103, på IMDBs topp 250 liste)
http://www.imdb.com/title/tt0401792/
Akk så synd at det tar så fordømt lang tid til den kommer til Norge...
Noen andre som gleder seg?
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Lør 30 Apr 2005, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Qerr
Främling

Ble Medlem: 03 Mai 2005 Innlegg: 2 Bosted: Bergen
|
*Ahem* har sett den og jeg synnes at den er veldig bra. Jeg anbefaler den på det sterkeste.
|
Skrevet: Tir 03 Mai 2005, 20:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Jeg gleder meg vaffal som en unge.. Ser på traileren med jevne mellomrom, går ikke lei..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 05 Mai 2005, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
Den tror røsker godt i film opplevelses lageret mitt, når kommer den egentlig til norge.?!
Hvorfor drøyer de alle de gode filmene.
|
Skrevet: Lør 07 Mai 2005, 09:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
For de utålmodige er nok divx et godt alternativ til det noget trege kinosystemet. Personlig har jeg ikke lyst til å se denne filmen for første gang på en 19''. Kall meg gjerne kresen, men denne filmen vil jeg helst se første gangen på kino, med THX.
Filmen skal ifølge www.filmweb.no komme til norge 08. jul. En uke før Batman Begins (15. jul) og tre før Haikerens guide til galaksen (29. jul).
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Lør 07 Mai 2005, 13:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellWood
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 04 Mai 2005 Innlegg: 407
|
er enig. Noen filmer driter jeg i hvor og hvordan jeg ser.
Men de virkelig gode(de med de høyest forventninger fundt)
Er et møst og se på kino,Hele følelsen om og sitte i spenning før filmen kommer på. det og iritere seg over lange reklamer, drittungen på trede rad.popcornet som er tomt lenge før filmen begynner. Diskusjonene etter filmen er ferdig. Det er det vert og vente på.
|
Skrevet: Lør 07 Mai 2005, 15:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Jeg så den i sommer på kino for første gang, først tenkte jeg bare "hmm, sikkert ikke en sånn kjempebra film" men når den var ferdig tenkte jeg, "WOW!!!!for en film!"
Etter jeg så den filmen så jeg faktisk Haikern, på førpremiere 
|
Skrevet: Ons 11 Jan 2006, 14:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |