DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Hint
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [60 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Hint

Hvordan skal man få gutter til å ta hintene sånn at de sier de riktige tingene?

InnleggSkrevet: Man 31 Mar 2003, 12:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Trene dem opp, tror jeg. Jeg antar du mener kjærster, siden d var d vi snakka om i kantina, så.. Først må du bli kjent med ham sånn at dere kan si det dere vil til hvernadre. Fks sa jeg til min elskede "siden det ikke er noen som syns jeg er flink til å spille skuespill, kan jeg jo like godt bare slutte.." og så svarte han "nei, du må jo bare stå på!" og så sa jeg "feil svar. Du skal si at DU synes jeg er verdens beste, for d er d jeg vil høre nå!" og så smilte vi til hvernadre. Den dagen lærte han noe.

Nå har jeg trent ham opp, og han har blitt kjempeflink. Og så trener ham meg opp i andre ting, som suging og spillere på Blackburn. *sukk* Gi & ta. Jeg elsker den fyren, og vårt forhold Wink

InnleggSkrevet: Man 31 Mar 2003, 12:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

grei arbeidsfordeling ;>

InnleggSkrevet: Man 31 Mar 2003, 12:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

kan ikke jentene si de rette tinga også da??++ aeaeaggre Freakish

InnleggSkrevet: Tir 01 Apr 2003, 11:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Selvfølgelig ikke. De må jo gjøre det så vanskelig som mulig slik at de har en grunn til å bitche på oss senere.

InnleggSkrevet: Tir 01 Apr 2003, 12:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

hashahhahhahahahha Laughing Laughing enig

InnleggSkrevet: Tir 01 Apr 2003, 12:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
*bitche på*

;p hihih, neida Twisted Evil

Men jeg tror nok de fleste burde være flinke til å si sin mening. Spesielt 'oss' sjenerte *kremte* eller hur ?

InnleggSkrevet: Tir 01 Apr 2003, 13:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Ok, her er årsaken til at jentene ikke sier det som det er:
Vi vil at dere skal klare å tolke hintene våre, slik at vi dermed får en slags bekreftelse på at det er en unik forståelse mellom oss, som befinner seg på et dypere nivå.
Dette skyldes de onde, onde kjærlighetsromanene, som fra barndommen av har fått oss til å tro at med den perfekte kjæresten er ord oveflødige, og i den perfekte settingen skal man derfor ikke behøve å si ting slik de er for å bli forstått.

Kan det være så vanskelig å skjønne, da? Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 01 Apr 2003, 15:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Hint har en tendens til å gå meg hus forbi, samme hvem de kommer fra...

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
rebecca
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg syns vi burde være litt snill med de uvitende guttene :p
si ting rett ut og sånt..

jeg skjønner godt det kan være vansklig å ta hint hele tiden.
og det er jo ikke noe hastverk.
tror egentlig det kommer av seg selv etterhvert.. han lærer å kjenne deg bedre,og kan derfor skjønne hintene og kroppspråket bedre.

jo bedre du kjenner en person,jo lettere er det å se hva personen mener selv om han/hun ikke gir hint engang.

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Problemet med hinting, og det å kanskje være litt kryptisk, er at...
Det virker så åpenbart at den andre skal skjønne hva man mener, for det er så klart i ens eget hode.
Men så er det ikke det.

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:33
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Så var det dette med en dypere forståelse igjen, da... Wink

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
rebecca
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

og det med at den "dypere forståelsen" kommer litt etterhvert...? Wink

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 00:41
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Veronica skrev:
Ok, her er årsaken til at jentene ikke sier det som det er:
Vi vil at dere skal klare å tolke hintene våre, slik at vi dermed får en slags bekreftelse på at det er en unik forståelse mellom oss, som befinner seg på et dypere nivå.
Dette skyldes de onde, onde kjærlighetsromanene, som fra barndommen av har fått oss til å tro at med den perfekte kjæresten er ord oveflødige, og i den perfekte settingen skal man derfor ikke behøve å si ting slik de er for å bli forstått.

Kan det være så vanskelig å skjønne, da? :roll:

Veronica har helt rett i at dette er årsaken. Men jeg tror ikke at det bare er i kjærlighetsromanene det er sånn. Denne unike forståelsen er ikke noe som noen bare har funnet på. Om den kommer litt etterhvert? Etter min erfaring, så er den der fra første stund hvis det er "the real thing". Enten forstår man, eller så forstår man ikke. Men forståelse kan utvikle seg med tiden, og selvfølgelig forstår man mye mer når man kjenner hverandre skikkelig godt. Men det er en vesentlig forskjell mellom å kjenne noen og å forstå noen.

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 09:15
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

rebecca skrev:
jeg syns vi burde være litt snill med de uvitende guttene :p
si ting rett ut og sånt..

jeg skjønner godt det kan være vansklig å ta hint hele tiden.
og det er jo ikke noe hastverk.
tror egentlig det kommer av seg selv etterhvert.. han lærer å kjenne deg bedre,og kan derfor skjønne hintene og kroppspråket bedre.

jo bedre du kjenner en person,jo lettere er det å se hva personen mener selv om han/hun ikke gir hint engang.

vær snill Wink

jeg er ganske så overbevist om at man forstår hverandre bedre etter hvert... det går kanskje enda lettere å 'lære' seg hvordan den andre er hvis man forteller akkurat hva man mener den første tida... så kan man på en måte trene opp den andre til å faktisk forstå hva man 'sier' med hinting...

elns...

InnleggSkrevet: Ons 02 Apr 2003, 11:21
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Okay, jeg forstår ikke hint selv, så jeg mener ikke at min kjære skal forstå heller. Slik som ting mellom meg og han er nå, ser han tvert og med en gang hvordan formen min er, om jeg vil snakke, om jeg vil sove, uansett. Han ser meg rett igjennom. Det er litt godt. Men det er litt teit når jeg ikke tenker meg om heller. Awh, men han er god, da! *savnepå*

hihi. Men men. Forståelse kommer etterhvert. Det tok oss iallefall to år før vi har klart å forstå hverandre fullt ut. Og enda gjør vi vel ikke det.. Men, på god vei, det skal være sikkert og visst! Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 03 Apr 2003, 11:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Baj skrev:
Selvfølgelig ikke. De må jo gjøre det så vanskelig som mulig slik at de har en grunn til å bitche på oss senere.

Du har evig rett! Twisted Evil

InnleggSkrevet: Søn 06 Apr 2003, 01:06
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Hint eller ikke. Den letteste måten å få det en vil ha er å si det RETT UT!!
Hint er bare til for å gjøre det litt mer spennende og det er vel slik vi vil ha det??? Embarassed

InnleggSkrevet: Man 07 Apr 2003, 17:31
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Hm...
SÃ¥ du ville si ting rett ut, Randar? *Smiler sjevt*

*Ser på profil* Blyg, ja...

InnleggSkrevet: Tir 08 Apr 2003, 11:37
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Noen ting bare klarer jeg ikke å hinte om...
De bare må sies rett ut. Det har ikke så mye med mot å gjøre, tror jeg. Bare med nødvendighet.
Kunne ikke ikke si det til den det gjaldt...

InnleggSkrevet: Tir 08 Apr 2003, 11:40
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [60 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet