DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gal?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Gal?

Er man gal når man får sin kjære til å kjøre rundt og lete etter en Maxbo som ikke finnes for å gi Baj en gave han ikke vil ha, og i tillegg kjøpe mat til Baj som han ikke vil spise? Eller er man bare dum?

InnleggSkrevet: Ons 10 Okt 2001, 22:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Maxbo.. Baj... Jul... søstre...

Det er jo Maxbo i Oslo... den ligger ved vækerøveien om jeg ikke husker helt feil.. jeg pleide å ta bussen forbi der.. det var kos å bo i Oslo.. jeg savner egentlig det litt.. og ungene mine.. hmm.. jau.. men uansett så er det maxbo der.. rett før bompengeringen tror jeg.. men jeg er ikke sikker.. husker ikke helt.. og i grunn er jeg ikke sikkr på at det er en Maxbo ting heller.. men det er iallefall noe lignende.. så det så! ;)

Og om Baj ikke vil ha gaven.. synd for han.. han vil jo aldri ha gaver.. men gaver er jo gøy.. jeg syns at man ikke skal ta hensyn til at folk ikke vil ha gaver.. Jeg sier jo selv alltid at jeg ikke ønsker meg noe til jul/bursdag og at folk ikke trenger å kjøpe noe til meg.. men jeg mener det egentlig ikke... for jeg vil jo ha gaver.. jeg elsker å få gaver.. jeg vil bare ikke ønske meg noe.. for da er det mer spennende.. men det er jo også en risiko å ta.. for kanskje den som kjøper gaven har en helt annen smak enn deg.. og du liker ikke gaven.. det er ikke gøy.. søsteren min pleier å kjøpe gaver som jeg ikke liker.. til jul i fjor sa jeg nøyaktig hva hun skulle kjøpe til meg.. jeg tror både jeg og hun ble glad da.. for jeg blir jo litt skuffet når jeg får noe jeg ikke i det hele tatt syns er fint.. og jeg klarer ikke å late som om jeg ble kjempeglad for det... jau.. men søsteren min er snill likevel.. Smile

InnleggSkrevet: Tor 11 Okt 2001, 07:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Baj en gang til...

Jeg glemte å si at hvis Baj ikke vil spise.. TVANGSFOR han!! ;)

tihi.. la heller han lage mat til dere.. han lager verdens beste fylte rundstykker!!

InnleggSkrevet: Tor 11 Okt 2001, 07:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sexy
Gjest

Re: Baj en gang til...

Ja, la heller han lage mat til dere!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 13:19
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat