|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
konsentrasjonsproblemer
hvorfor er det sånn at jeg plutselig får veldig konsentrasjonsproblemer ? Jeg vil jo egentlig være flittig student og gjøre oppgavene i java.. men jeg klarer lissom ikke engang å lese oppgaven uten å "falle bort"..
er det menneskene rundt meg sin feil ? dem snakker vaffal.. urk.
men det er vaffal fint med diskusjonsforum. for da har jeg noe å gjøre mens jeg venter på at det skal bli forelesningstid..
|
Skrevet: Tir 09 Okt 2001, 10:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Re: konsentrasjonsproblemer
uhm.. jeg har det sånn jeg og..
skal ha engelsk, så begynner jeg å skrive en novelle, eller tenker på heeeelt andre ting... (idag har jeg skrevet en novelle, på fem-seks a4 sider, handskrevet.. hadde samfunnslære og engelsk.. det sier sitt ;)
Vet ikke helt hva det er som gjør det..
Kanskje vi bare ikke er flink til å konsentrere osS? ;)
Og jah, diskusjonsforumet er flott! har noe å gjøre nå og da lixom ikke at jeg er en sååå flittig bruker, mhen.. skal skjerpe meg jeg iaff *Smilesøtt*
|
Skrevet: Tir 09 Okt 2001, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
jammen jeg har det ikke sånn alltid da.. det er bare noen ganger at det er helt ekstremt.. og det er ganske kjipt.. for jeg vil jo egentlig være flittig student.. *sukke*
men nei, jeg skriver ikke noveller jeg. har blitt ferdig med sånne ting. stil i norsk på barne-,ungdoms-og videreågende skole var mer enn nok for å ødelegge mine forfatter-uhm-ting..
|
Skrevet: Tir 09 Okt 2001, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gonner
Gjest
|
Humm det er ikke noen pene gutter som ødelegger konsentrasjonen din da ??? Jeg klarer og holde meg konsentrert helt til jeg får øye på ei pen jente, nemmelig... men da klarer jeg ikke å konsentrere meg om ka eg leser lenger... Hummm - Merkelig...
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 07:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Umotivert...
Kanskje du bare er umotivert Eva,, det er iallefall jeg nå.. og da klarer jeg ikke å konsentrere meg om det jeg liksom skal gjøre.. og det er bare en time til vi skal møtes og se på det vi har gjort.. URK!!
gleder meg til fredag klokken tre..!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 10:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
ehm. noen fin gutt ser jeg nok ikke på. da tror jeg øyvind hadde blitt litt lei seg.
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 10:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
Re: Umotivert...
jo..umotivert kan det være at man er..
så et annet spørsmål.. hvordan få opp motivasjonen ??
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Jeg tror bare du er drittlei java egentlig..
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 12:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
jammen det er ikke bare javaen jeg ikke klarer å konse om.. sånn som nu burde jeg gjort oppgaver i statistikk.. men her sitter jeg nu alikevel og ircer og skriver i forum..
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 14:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
I alle de år jeg har gått på skole har jeg tegnet ansikter når jeg kjedet meg. Det har blitt en del av dem, etterhvert! Og masse trening!

|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 23:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |