|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Hva er din yndlings reklame??
Alle har en reklame å TV som de liker bedre enn andre.
Her kan du si hvilke du liker best og hvorfor...
Jeg liker veldig godt omo-color sine. Spesielt den med de folkene som spiller i sånn rocke-band og går bare i svarte klær. Så har klærene til han ene blitt grå og han får ikke lengre være med i bandet. Grunnen til at jeg liker denne reklamen er fordi de guttene skal være tøffe og slikt men de er samtidig søte og myke som skjønne teddy-bamser... Første gang jeg så denne reklamen og når han siste fyren sier:Take care..Så ble jeg helt betatt av reklamen, var nesten forelsket i den.... 
|
Skrevet: Tor 24 Mar 2005, 19:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Liker Aftenposten-reklamene, jeg. Og så rema1000 reklamen med doffen som har dævva da så klart. Og den cilit bang-reklamen, den er jo en hysterisk god parodi på tvshop-- hehe skikkelig ironisk og irriterende, men det funker jo , de skaper blest og diskusjon, folk blir nysgjerrig på det og det selger som varmt hvetebrød! hører flere butikker er utsolgt. et genialt pr-triks sånn sett da. trodde det var tull første gang jeg så den! og så stabburet-reklamen med den stakkars lille gutten som er for liten til å kjøre berg og dalbane, den er søt. og han lille gutten i blenda reklamen som sitter i et tre og ikke kommer ned. ååå...så søøøt.
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 11:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Ja, han gutten som ikke er stor nok til å kjøre berg og dal bane, den reklamen er jo skjønn og samme med den andre men han som ikke kommer seg ned fra treet.
Når jeg tenker over det går det jo ikke an å velge ut en spesiell reklame, for dte er jo så mange skjønne eller morsomme eller helt teite...
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
root
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Mar 2005 Innlegg: 32 Bosted: Trondheim
|
Synes den Volkswagen Polo reklamen som de ikke fikk sende på tv er ganske festlig.
Trykk her for å se den
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
root skrev: | Synes den Volkswagen Polo reklamen som de ikke fikk sende på tv er ganske festlig. |
er det den med han selvmordsbomberen i den derre bilen??
Kan ikke se den på pc'n for har ikke lyd og da går det hellre ikke an å se på ting dumme stygge pc....
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
root
Varm i trøya

|
Ja, det er den. Ikke helt politisk korrekt, men festlig endog.
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Jeg leste om den i avisen for en stund siden...
Forstår jo det at den ikke kan bli vist på TV. Men vil samtidig, sånn littegran at de skal vise den, men det blir jo helt feil.
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
root
Varm i trøya

|
Jepp. Faktisk så var vist noe av det de reagerte på var at han ikke brukte bilbelte.
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

|
Ikke brukte bilbelte, huff, er jo regne kriminaliteten det. Burde bli satt i fengsel for det å få livstid og hele pakken 
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
root
Varm i trøya

|
Nå nå, nå skal vi ikke spøke med bil sikkerheten. 
|
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 13:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg synes reklamer for foreningen for løsemiddelskadde som gikk igår er supermorsom
Og for norges blindeforbund eller hva det var, "Fjern hindringene, ellers kommer vi og kikker!"
Haha.
Og såklart Netcom-reklamen, med de på bussen.
Og den siste aftenposten-reklamen, "Det är nånn ting som inte stemmer här," men det er bare den søte mannen med feil hatt som er morsom, resten er egentlig ganske teit.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Lør 26 Mar 2005, 18:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Aftenposten reklamene, sælig med hu dama med hatten "åsså her som æ bor"
Og doffen har dævva er jo en klassiker.
Likte den gamle imsdal reklamen med hu som dytter bil jeg og med sangen "I am a passenger" den var lekker.
Og til hvem det nå enn var som nevnte det.. jeg tror ikke cilit bang er noen parodi...
|
Skrevet: Søn 27 Mar 2005, 00:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Min favoritt reklame er gammel, og omtrent ingen husker den.
Det er/var en Flax-reklame, fra den tiden de brukte plastelina i Flax-reklamene, om to bjørneskinn som ligger forann en peis (eller noe sånt). De er ikke akkurat bare bjørneskinn, for de lever (i alle fall den ene). Bjørnen som lever prøver da å snakke med den andre, uten å få noe svar. Den levende tar så å løfter opp hodet på den andre og slipper det i bakken samtidig som han sier noe som: "Bjørn Arne, er'u dø elle'?" (Husker ikke helt navnet eller korrekt ordlyd.) Når hodet på den døde treffer bakken faller et Flax-lodd ut fra hatten(?) eller noe sånt og den levende vinner
Jeg husker jeg digga den rekamen over alt.
|
Skrevet: Søn 27 Mar 2005, 10:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Norsk Tipping reklamene for Tufte IL.
Har aldri ledd så godt før.
|
Skrevet: Søn 27 Mar 2005, 14:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Alle reklamane for Tango er bra ("You know when you've been tango'ed"), pluss dei for Walker's Squares ("The dog with two heads and two bodies"). Berre synd vi ikkje har dei her.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 27 Mar 2005, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Sjølvsagt IRN-BRU reklame!!! Der ei dame føder, og ungen ikkje vil ut. Så lokkar dei med ein boks Irn-bru, ei lita hand kjem ut av dama, lokkar legen litt nærmare, og så tek den små handa boksen og dreg den inn. Litt etter kjem den tomme boksen ut. Hehe.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 27 Mar 2005, 21:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Liker Nike-reklamen (Intelligent shoes), mest pga musikken. Er det noen som vet hva sangen heter? Samme med den hjerte-og lungesyke-reklamen.. (Dem folka som spiller squash)
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 13:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Liker Daim-reklamen med krokodillene...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 28 Mar 2005, 23:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Han på bussen som utbryter fornøyd: "Æ kan bake!" Den er fantastisk..
|
Skrevet: Tir 29 Mar 2005, 00:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Husker jeg riktig var det ikke Volkswagen som laget den Polo-reklamen, men noen som hadde det gøy på bilprodusentens bekostning...
Jeg har ganske mange favoritter, egentlig. Men mannen som ber om "full tank, ja!" er og blir herlig.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 31 Mar 2005, 00:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |