DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Recoil / The Golden Palmolinos / lignende
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [1 Post]  
Av Innlegg
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
 Recoil / The Golden Palmolinos / lignende

RECOIL er jo som(ikke så veldig) kjent prosjektet til Alan Wilder, fra Depeche Mode.
Prosjektet har resultert i 4 album(se hvilke her) siden -96, hvor Wilder er eneste medlem som blir igjen hver gang. Musikere og vokalister leies indiv. inn til hver innspilling. Jeg har ikke hørt noe særlig, men er totalt frelst på albumet Liquid, spesielt de låtene hvor Nicole Blackman tar seg av pratinga.

Min forelskelse i Blackman, som er litt sånn freelance singer/writer, førte meg på et vis til THE GOLDEN PALMOLINOS (se utgivelser), som også har brukt henne, men da på et helt album.. Dette måtte jeg høre, så etter litt "sample-listening" på Amazon, fant jeg ut at det var dumt å bestille en og en CD helt fra uniten, så jeg tok med to til(ref. "siste CD-innkjøp), og håper dette er like bra til tross for annen vokal..

Vel, til poenget! Er det andre som har hørt/hører på tilsvarende musikk? Det er jo meget spesielt, bare hør noen samples, og kun tilfeldigheter har ledet meg på sporet.. men nå vil jeg ha mer! anyone?

Tidligere selvutnevnte musikknerder, report for duty!
(PS: Ikke skam deg om du ikke har hørt om golden palmolinos, utgivelser finnes ikke i Norge overhodet)
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 23 Mar 2005, 08:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [1 Post]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet