|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kee_jee
Främling

Ble Medlem: 29 Apr 2004 Innlegg: 10 Bosted: Egersund
|
Hvilken bursdag var best???
Hvilken bursdag vil du si var din beste???
Jeg for min del vil si 18 årsdagen min... Hadde den i et litt over fylt lokale med alle mine venner og mange andre...
|
_________________ Glad i alle, elsker ingen, lever livet, det er tingen... 
Skrevet: Lør 26 Feb 2005, 17:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Maglighten
Främling

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 13 Bosted: Bergen
|
Best? Hm... Må ha vært en av de ensiffrede... Tror niårsdagen var grei, mener jeg fikk snowracer.
|
_________________ Same shit, different day
Skrevet: Søn 27 Feb 2005, 00:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
7-årsdagen mener jeg å huske at var genial... alle vennene fra barnehagen (de jeg fortsatt hadde litt kontakt med) og hele 1.klasse på skolen. Tror ikke det var noen som hadde full kontroll over hvor mange vi egentlig var.
Også fikk jeg en femtilapp av tante, som jeg ønsket meg kun fordi femtilappene hadde så fin grønnfarge!
|
Skrevet: Man 28 Feb 2005, 17:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
garantert ikke en av de ferskere bursdagene! jeg tror bursdagene både er bedre og mye viktigere når du er liten. men om en måned skal søskenene mine ha party med hele tredjeklasse..hjelp
|
Skrevet: Ons 02 Mar 2005, 08:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Jeg husker i grunn ikke så mye av de bursdagene jeg har hatt, men jeg tror jeg må si at 18-årsdagen min var rimelig spesiell, og gøy.
Jeg gikk på folkehøgskole da, og på denne dagen skulle skolen ha sin årlige gjørmedag. Det var gøy det. En litt spesiell måte å feire en 18-årsdag på, men dog... Det må også sies om denne dagen, at hele skolen sang bursdagssangen til meg på morgensamlingen, og senere utpå dagen fikk jeg en nydelig sjokoladekake, som de på kjøkkenet hadde bakt.
En minneverdig 18-Ã¥rsdag 
|
Skrevet: Ons 02 Mar 2005, 10:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
I dag, kanskje?
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 02 Mar 2005, 12:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aneena
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
|
Jeg har to stk da.. Ene er når jeg fylt 5år og fikk et smykke av min bror. Og når jeg hadde besøk av vennene mine fikk jeg barbie dukke av gutte-vennen mine... Da var jeg glad da.
Men likte også den da jeg fylt 15. Den feiret jeg sammen med en annen venninne. Vi hadde den hjemme hos meg hadde bedt 15 jenter, også var det freaky-paryt. Alle skulle kle seg helt freaky ut, og det MÅTTE være fargerikt... Var utrolig koselig. Så satt vi å så på film, the ring, og på sluttet var det noen som ringte hjem da, så da satt vi 15 hyllende jenter i stuen
Og til den bursdagen fikk jeg det jeg ønsket meg mest, ole brumm matboks og flaske. Da var jeg ordentli glad da...
|
Skrevet: Man 21 Mar 2005, 22:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Må nok si 16-årsdagen min, da jeg presenterte mine venner fra klassen min, med noen venner fra da jeg gikk på ungdommskolen. Nå er vi en gjeng!
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 18:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
| Stabeistet skrev: | Jeg husker i grunn ikke så mye av de bursdagene jeg har hatt, men jeg tror jeg må si at 18-årsdagen min var rimelig spesiell, og gøy.
Jeg gikk på folkehøgskole da, og på denne dagen skulle skolen ha sin årlige gjørmedag. Det var gøy det. En litt spesiell måte å feire en 18-årsdag på, men dog... Det må også sies om denne dagen, at hele skolen sang bursdagssangen til meg på morgensamlingen, og senere utpå dagen fikk jeg en nydelig sjokoladekake, som de på kjøkkenet hadde bakt.
En minneverdig 18-Ã¥rsdag  |
Jeg tror 18-årsdagen til Stabeistet var en av mine favorittbursdager også! Det var gøy!!
Bortsett fra det vil jeg faktisk si at den siste jeg hadde. 20Ã¥rsdagen min i Februar i fjor, er den beste jeg har hatt.
Det startet med at jeg var på Seigmen-konsert kvelden før, så dro jeg hjem til verdens beste kjæreste. Så våknet jeg og fikk bursdagssang av ham (han hadde lært seg den på gitar for anledningen ), pluss en nyyydelig ring (i hvitt gull, med tre diamanter og en stor safir ).
Så dro vi og spiste sprøstekt and med kinesiske pannekaker på Dinner, og på kvelden var det tidenes beste 80-tallsfest!!
Fy søren for en bursdag...tror neppe den blir overgått med det første. 
|
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 19:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Tror min beste var 14-årsdagen min. Alle de nye koselige vennene mine på ungdomsskolen som jeg hadde på besøk. Humøret var på topp hos alle og enhver og vi hadde det sjitgøy. De hadde også alle sammen spleisa på en miss sixty bukse til meg Det var koselig, da. Aldri mottatt en så heftig spleisegave før.
Og så hadde jeg to av vennene på overnattingsbesøk til dagen etter. *savne den tidligere ungdomstida*
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 20:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg husker 12 års dagen min. Feiret den sammen med bestevenninnen min Martine.
Pappaene våres hadde leid et stort lokale, kjøpt inn masse barbiehatter og ting.. De dreit oss skikkelig ut, men alle vennene våres syntes vi hadde de tøffeste pappaene! Det var egentlig super kult Spesielt når vi hadde disco, og klassens søteste gutt Bernhard ville danse med meg til Puff Daddy - I'll be missing you...tihi
Ellers kan jeg jo nevne 18 års dagen min..Bodde da sammen med bestemor og bestefar og de har den penthouse leiligheten på Ullern, de var bortreist og jeg hadde invitert masse folk. Delpha hadde kjøpt en spritflaske til meg som jeg drakk alene den kvelden. Jeg var så full at jeg skrek med hodet i do; "RING TIL VG OG SI AT EN 18 ÅRING DRAKK SEG IHJEL PÅ 18 ÅRS DAGEN SIN"...hihihi
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 21:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Hmmm... godt spørsmål, egentlig. Jeg har forsåvidt hatt mange gode - for mange til å kunne velge én. Men den forrige var veldig koselig, med 20 grader tidlig i mai, og grilling og selskap av gode venner ute ved ei bittelita hytte rett ved sjøkanten.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 21:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
| Norunn skrev: | | I dag, kanskje? |
Ja, det var den beste. Det var før drit skjedde.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 21 Jan 2007, 21:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurfael
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 93 Bosted: Oslo
|
Jeg har egentlig aldri hatt en "utrolig god" bursdag, føler jeg.
Men den beste bursdagen jeg har vært i var surprise-party når venninna mi fylte 20.
Det var genialt.
Ellers har mine egne vært fylt med familie, sykdom og andre slags jæveligheter. Så de er vi egentlig ikke så stor fan av.
|
_________________ You say tomato, I say ..
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 00:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
DSGF-bursdagen i fjor, hvis det teller.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 01:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Hm, som jeg kan huske har 19års dagen min vært den beste. Den gikk forbi i stillhet, slik jeg vil ha det ^^
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 07:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Tror jeg må si 21 årsdagen min.
Da hadde pappaen til Christa fått tak i noen venner av meg som jeg ser uhyre sjeldent og de dukket opp! Pluss at en del av de jeg var mest sammen med i røde kors også dukket opp....
Utenom den og 16 års dagen min (masse venner på besøk, vi så film, kjørte fjærnstyrt bil med hamsteren til lillesøstra mi som sjåfør og masse annet gøy), så har vel de fleste bursdagene vært skuffelser.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 08:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
22. Jeg glemte den(faktisk), og likeså gjorde de fleste andre, bortsett fra en og annen "gratulerer"-sms utover kvelden. Helt topp! 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 09:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Deak-Teronica
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Des 2006 Innlegg: 58 Bosted: Trondhjem
|
21-Ã¥rsdagen min var koselig, mine to beste venner lagde surpriseparty for meg, og det var bare bare bare koselig. Dekorasjonene var fantastisk fine:
(Legg merke til prinsessekoppene og serviettene )
Og så var 11årsdagen min fin, jeg hadde 8 stykker på overnattingsbesøk, noen fra den gamle vennegjengen og noen fra den nye (vi flytta da jeg var 10) og film og leker og godteri til langt utpå natta og etterhvert stappfullt av sovende folk på soverommet mitt
NÃ¥ liker jeg litt roligere bursdager 
|
_________________ Roses are read,
violets are blue
In Sovjet Russia,
poem writes YOU!!
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 10:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurfael
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 93 Bosted: Oslo
|
Om jeg hadde fått prinsessekopper og -duk så tror jeg virkelig den bursdagen hadde skrevet seg inn på en heidundrandes "disse personene snakker vi ikke med etter i dag" liste. : P
|
_________________ You say tomato, I say ..
Skrevet: Man 22 Jan 2007, 10:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |