|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Ran
En gledelig overraskelse for oss som liker slike serier. Tenk at man faktisk har klart å lage noe slikt i Norge! Man blir trukket inn i handlingen, og man føler faktisk at man kjenner rollefigurene.
Historien i seg selv var kanskje ikke så mye å skryte av, men jeg var som sagt imponert! Jeg kommer til å følge med fremover for å se om denne serien fortsetter å være bra, eller om første episode kun var flaks.
Tror jeg gir serien en 5 på en skala fra 1 til 8 
|
Skrevet: Man 14 Feb 2005, 22:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Jeg ble også veldig imponert. Vet ikke om det var fordi forventningene mine var veldig små, eller hva det var. Skal definitivt se neste episode!
|
Skrevet: Man 14 Feb 2005, 22:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg også likte denne serien.. men det er jo kun 3 episoder da ?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 25 Feb 2005, 22:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg håper det er starten på en (ny?) gullalder for norsk tv-produksjon. Hvis denne serien bare er på tre episoder så er det kanskje bra. Se bare på norsker serier med mange episoder hvor dårlige de blir etter hvert...
Det er også på tide at man bruker nye skuespillere! (Og på mandag kjenner jeg han som spiller politi-sniper...)
|
Skrevet: Fre 25 Feb 2005, 23:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Det er 4 episoder.
Ikke så rart det ble bra, i følge tv2.no:
Sitat: | - Vi har jobbet med serien siden 1999. Det er deilig å se det ferdige produktet, sier Brubak. Han er kjempefornøyd med resultatet.
Tror folk blir hekta
- Bildene er fine, scenene er godt laget og skuespillerne har hatt tid. Jeg tror folk blir hekta hvis de først begynner å se, og jeg er veldig stolt over at vi har klart å få dette til, fortsetter prosjektlederen.
Totalbudsjettet for miniserien på fire episoder er på 16-17 millioner kroner - inkludert støtten fra Filmfondet.
- «Ran» er første norske dramaserie etter at Filmfondet begynte med sin nåværende støtteordning til tv-produksjoner. Det hjelper til med å høyne kvaliteten. Og skal vi komme opp på samme nivå som resten av Norden, må vi legge inn såpass med penger, mener Brubak.
Avsluttet historie
Det blir ikke flere enn disse fire episodene av «Ran».
- Det er en avsluttet historie. Vi viser en del av et livsløp, men vi jobber med andre miniserier og er i forproduksjon på alle nivåer. Planen er å prøve å få to miniserier på lufta i året. |
Krysser fingrene for mer av samme kvalitet! 
|
Skrevet: Man 28 Feb 2005, 02:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan