DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Barne tv
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 6 [113 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Av Innlegg
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
 Barne tv

Jeg er går i første vg, og er fullstendig hekta på barne-tv. jeg simpelthen elsker noe barne-tv! mens noen ting skulle vert pakka sammen til en klump, trakka på, drukna og så blitt smurt inn med peanøtter og kasta inn i ett svart hull. (det er den versate måten jeg kan tenke meg å dø på)

Amalies jul, skomakergata, sesam stasjon, mumidalen og den lile gule papiranda, vet dere. Hva kan jeg si. De Fem Favoritter. (*lol* DFF kan bety De Franske Felespillere åxå!! )
*sukke henført* Dette er bare fullstendig herlig barne tv.

Pippi, kråkeslottet, lillys butikk og sånne ting er helt ok å se på.

Men jeg hater sånne idiotiske guttete tegnefilmbarne tv om batman og pokemon og digimon og sånn. Frugud, er det mulig, lixxom!! Heldigvis går dette bare om morran når jeg sover. Franklin er ganske koslig dah. Glad vi ikke har sånn teitiske "voksne som driter seg ut når de prøver å leke foran skjermen" barne tv.

Åsså heismann hå. Jeg finner ikke ord for noe så talentløst, idiotisk, ubeskrivlig vanvittig patetisk! (Hej, jeg fant visst ord for det likevel..) Tjihi.. =)

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 20:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: Barne tv

Lillys butikk er ikke noe særlig bra da.. Jeg pleier å slå av det.

Men har du helt glemt Fragglene?! De er jo superbra! Og Disneyfilmer! OG Pelle Politibil.

Og jeg liker egentlig ikke sesam stasjon.. det blir for mange filmer om igjen og om igjen og om igjen.. akkurat som teletubbies.. Bortsett fra at teletubbiene er ultrasøte og har kul sang.

*tooooooor klem*

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 20:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Men kjære,søte snille deg! Lillys butikk er ok, ikke bra! Og greit nok, det har tapt seg, men det gjør jo vi alle med årene!

Fragglene og disneyfilmer er som rosa skumsopper, det er ingen tvil, og jeg kan ikke forstå hva som skjedde i hodet mitt akkurat i det øyeblikket jeg -tilgi meg- glemte å nevne dem. men Pelle Politibil er opp i rompa, dah! bare den sykebilen er litt søt, hvis den ikke hadde hatt så teit dialekt. (Forgive me father for being so fordomsfull!!)

"jeg liker egentlig ikke sesam stasjon"???? "for mange filmer om og om igjen"???? JEG VET HVA DU HETER OG HVOR DU BOR!!

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 20:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Hjeeeeeeeeeeeeeeelp! *rope på Baj* (eller hvem som helst andre som kan redde meg fra dette mennesket)

Men jeg liker Py og Alfa da..

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 20:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ja, det er jo de som ruler hele sesam stasjon!! Og max ekke så verst, dah. Visste du ville ta til fornuft, jenta mi. *legge brødkniven tilbake i slira*

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 21:06
RoR
Gjest

Barneteve

fraglene, skomakergata, portveien 2, papiranda og disney er fine greier. savner mye av dem. men sesam stasjon og pelle politibil og alle tilsvarende ting (lillys butikk, heismann hå, huset med det rare i ++) er noe alvorlig dritt. det er sånt som ikke er verdt å se på for fem flate øre. beklager, men sånn er det.

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 00:29
    Til Toppen 
Sesampust
Gjest

Re: Barneteve

Jeg er så dypt såra at jeg ikke vet om jeg orker å blunke

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 07:35
    Til Toppen 
Puseklatt
Gjest

jeg har bare en ting å si. eller to, da, men, en ting først: Portveien 2. Portveien 2 med Eli, er det kuleste som noen gang har gått på TV. Med han terjefyren og giraffen... *mimre*

Men Pokemon og Byggmester Bob er også ganske kult..

Mener jeg.

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 09:57
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Raffen!! *kose*

Men Pokemon er så ukult som det går an!

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 10:29
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

skrekkeligru

MELLING TIL ALLE UTE I NORGES LAND!! DET SLENGER EN PUSEKLATT DER UTE SOM SYNS POKEMON ER KULT!! *riste sjokkert på hodet over dagens ungdom*

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 10:30
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Re: skrekkeligru

Pokemon er ikke så verst faktisk.. bedre enn mye av det du liker iallefall Jentepust... Picachu er jo sååå søt.. for ikke å glemme PsyDuck som er min personlige favoritt...

Men når det er sagt så altså folkens... Barne-TV som er nå kan ikke måle seg med det som var da jeg var liten.. "Portveien 2" (som allerede er nevnt), "To hus tett i tett "(jeg må jo nevne dem siden jeg kjenner han ene fyren.. Wink), "Majka, jenta fra verdensrommet", "Colargol", "Gulars" (selv om jeg har hatt en del traumatiske opplevelser i ettertid...), "Det var en gang et menneske", "Redda Joppe, død eller levande", "Supergran" (kanskje ike helt barneTV men genialt!!), "Tøydokke Anna", "Barna i Uhlenbusch", "Streken" og "To gode naboer"...

Og for alle barneTV-elskere vil jeg anbefale: http://home.online.no/~groennsl/
En mimreside for barnetv.. genialt!! Smile

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

heia

Bamse, verdens sterkeste bjørn
Shagma (Les Mondes Engloùtis)
Ante
Bamsebybjørnene
Portveien 2
Pernille og julestjernen
Andungen kvakk-kvakk
Teddy Hengøre
Ohlenbush (eller noko slikt)
Tøydukke Anna
Bertha
Emma og bestefaren

Dette er min barndom. Eg har sikkert gløymd noko vesentleg

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Re: heia

Ja Bamse er viktig.. glemte han jeg.. og andungen.. for ikke å glemme shagma.. genialt! emma og bestefaren var ikke noe gøy!

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Vi er ikke SÅ små..

Mange av de seriene har gått i "vår" tid også da.. To hus tett i tett var kos. Og to telt tett i tett :)

Men tøydokke Anna er da teit..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:55
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Har Bamse med dunderhonningen gått på tv? Har bare fått med meg tegneserien jeg..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 12:01
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg - barne-tv-entusiast nummer en i den videregående skole - må bare innrømme at jeg ikke har hørt om halvparten av de barne-tv-greiene dere prater om! *legge sge for å dø*

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 12:16
::ia::
Gjest

pokenon.

Jentepust , du jentepusst.
Pokémon er jo akseptabelt.. det er bare dubbinga som er fæl!
Se en japansk episode, uten tekst en gang og det hele blir bare
et fyrverkeri av gult og blått... yumm uymm

og eg som var sikker på at Gaute med geita var ei jente!

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:18
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Men nå er sikkert du noen år yngre enn meg da.. mange av de seriene tviler jeg på at min lillesøster som er 19 har hørt om.. (selv er jeg 21..) og dessutenm tror jeg at hvis du så de så kanskje du ville huske de.. titt på den url'en jeg nevnte.. der er de alle nevnt! Smile

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:20
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
femtis
Gjest

BarneTv det er kjedelig det, hvem har skrevet om det. hmmmm kanskje det er Andrine i klassen, hun ser j nesten alltid på barnetv

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:23
    Til Toppen 
ffd
Gjest

barre kødder

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:25
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 6 [113 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat