|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Hvordan få en kvinne "Desperat"?
-"jeg er ikke i humør til sex"
-"jeg føler ikke at vi har pratet nok i det siste"
-"jeg er ikke kåt"
enten er det slik eller så er hun sprengkåt og "all over me"
Hvordan i f.. kan jeg unngå slike responser som øverst der?
Jeg er kjempesnill med jenta mi jeg.. og vi prater godt og mye sammen.. jeg klarer bare ikke å forstå ting her.. noenganger ditt.. noen ganger datt.. Nå vil jeg prøve å snike inn litt taktikk her.. hva kan jeg gjøre bedre/ gjøre generelt for at hun oftere skal føle for sex?
HJELP!
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 12:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
selv har jeg aldri opplevd det der..
men noen jenter er kanskje ikke så kåte som dere gutter hele tiden og noen ganger vil man bare prate å kose enn å ha sex..
ikke vet jeg..får aldri nok av sex jeg..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
kan da prate og kose og jeg liksom.. det veit jo dama..
jeg tror kanskje jeg trenger tips på hvordan jeg kan gå frem for å få henne litt mer på "fine tanker" eller rette humøret.. eller mooden.. eller whatever.. HJØLP!
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 13:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
tja, har egentlig ikke det problemet, har mer det problemet med typen..Men som regel så er det slik at har jeg ikke lyst så har jeg ikke lyst og da går det bare ikke uansett hva man gjør, da blir en hver "seksuell" berøring bare plagsom, når du har sagt at du ikke orker eller ikke vil eller ett ellerannet.
|
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 14:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Coralin skrev: | tja, har egentlig ikke det problemet, har mer det problemet med typen..Men som regel så er det slik at har jeg ikke lyst så har jeg ikke lyst og da går det bare ikke uansett hva man gjør, da blir en hver "seksuell" berøring bare plagsom, når du har sagt at du ikke orker eller ikke vil eller ett ellerannet. |
poenget er at jeg gjerne vil unngå "jeg er ikke i HUMØR til det".. forstår det bare ikke.. hadde jeg forstått det så hadde jeg kunnet fått hu til å følt seg bedre.. skjønner bare ikke hva som mangler lissom.. det er vanskelig for meg.. greit nok å ikke ha sex hver dag.. men det som plager meg er at jeg ikke forstår "greia" med HVORFOR hun ikke er i "humør" eller ikke føler for.. osv osv. da føler jeg at alt ikke er som det SKAL være.. *lei seg*
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 14:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
Nå hadde jeg tenkt å gi deg en liten lekse, men som kom jeg på at jeg skjønner, for når jeg bare gjør alt, og typen likevel ikke vil, da føler jeg meg ikke veldig tiltrekkende, og lurer på hva jeg har gjort galt.. eller om han ikke tenner på meg osv. Men nå er jeg nede i en bølgedal da så nå får han igjen:P
|
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 15:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Vurderer seriøst et "late-som-jeg ikke tenker på sex" prosjekt.. en lyst-tørke.. slitsomt å ha så JÆVLI lyst på sex hele tida når jeg får sånne "jeg vil sove" dritt tilbake.. det føles sårende.. teit .. veit.. men sånn er det
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 15:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Crash_O skrev: | Coralin skrev: | tja, har egentlig ikke det problemet, har mer det problemet med typen..Men som regel så er det slik at har jeg ikke lyst så har jeg ikke lyst og da går det bare ikke uansett hva man gjør, da blir en hver "seksuell" berøring bare plagsom, når du har sagt at du ikke orker eller ikke vil eller ett ellerannet. |
poenget er at jeg gjerne vil unngå "jeg er ikke i HUMØR til det".. forstår det bare ikke.. hadde jeg forstått det så hadde jeg kunnet fått hu til å følt seg bedre.. skjønner bare ikke hva som mangler lissom.. det er vanskelig for meg.. greit nok å ikke ha sex hver dag.. men det som plager meg er at jeg ikke forstår "greia" med HVORFOR hun ikke er i "humør" eller ikke føler for.. osv osv. da føler jeg at alt ikke er som det SKAL være.. :( *lei seg* |
Sexlyst er jo ikke akkurat som en bryter man kan slå på når det passer seg. At hun ikke er i "humør" er nok en talemåte for at hun ikke har så veldig lyst på sex, og heller kanskje bare vil slappe av sammen med deg og kose. Det trenger slett ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt, selv om det kanskje kan virke frustrerende der og da. Om hun bruker p-piller eller noe lignende med hormoner i, så kan det også virke veldig inn på sexlysten (det kommer helt an på hvordan man reagerer på det). Men så lenge det ikke blir et stort problem ut av det, så synes jeg nesten at du enten bør spørre henne om en klar definisjon av "ikke i humør" eller slå deg til ro med at sex er ikke noe man alltid har lyst til (:
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 15:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Crash_O skrev: | Vurderer seriøst et "late-som-jeg ikke tenker på sex" prosjekt.. en lyst-tørke.. slitsomt å ha så JÆVLI lyst på sex hele tida når jeg får sånne "jeg vil sove" dritt tilbake.. det føles sårende.. teit .. veit.. men sånn er det |
Det virker av det du skrev her at du ikke helt aksepterer at hun har andre lyster enn deg, og det er litt farlig om du lar det utvikle seg...
Men jeg kan jo ha forstått feil
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 15:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Prate først, så begynner tørka..
om jeg ikke går på en skikkelig smell da..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 15:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Vel, det er lettere å få henne desperat om hun ikke er sliten. Har hun hatt en slitsom dag på jobb/skole, hjelper det om du tar oppvasken og rydder for henne. F.eks.
Gutter tror at blomster gjør underverker (jeg skal ikke motsi det), men det er de små hverdagslige tingene som teller mest! Matlaging, søppeltømming, vasking, rydding, klesvask... mer enn nok å ta av om du leter etter årsaker til turnoff. Derfor, en mann som vasker opp er sexy. 
|
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
veeldig sant.. når jeg er sliten er jeg faktisk mindre desperat.. da blir sex egentlig bare et ork
|
Skrevet: Tor 03 Feb 2005, 20:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
niiice..
dette var helt klart den typen info jeg er ute etter.. kom med alt som kan hjelpe.. hadde regna med at dette innebærte at kjæresten kommer til å få en bedre hverdag også 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Det er ganske enkelt. Har hun ikke lyst, så har hun ikke det. Og da finnes det omtrent ingenting som kan gi henne det. Som noen lenger oppe her sa det, de fleste forsøk vil fakisk bare gjøre det verre.
Aksepter at du ikke alltid kan få det, så blir det mye morsommere når du får noe.
|
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
hehe.. det der e'kke nå problem. Det går helt fiiint. Ingen problemer med å akseptere slikt. Jeg må bare lære opp sex--hjernen min litt til å skjønne at ikke alle er som meg å kan ha lyst på sex no matter what NESTEN
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
hjemme så har jeg en slik bok som heter "erotikk" eller noe.. og der står det at jente må begynne å ha sex når hun er sliten også.. står noe sånn som det her: "Ha sex når du også ikke føler for det. Det vil utarte seg godt".. så jeg lever med den regelen der
Jeg vet selv hvordan det er å være kjempe kåt og ha en fyr som ikke vil ha sex.. det er ikke gøy!! Så jeg lar ikke min kjære gå rundt å pine seg..
|
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
aniraC skrev: | hjemme så har jeg en slik bok som heter "erotikk" eller noe.. og der står det at jente må begynne å ha sex når hun er sliten også.. står noe sånn som det her: "Ha sex når du også ikke føler for det. Det vil utarte seg godt".. så jeg lever med den regelen der
Jeg vet selv hvordan det er å være kjempe kåt og ha en fyr som ikke vil ha sex.. det er ikke gøy!! Så jeg lar ikke min kjære gå rundt å pine seg.. |
eh..?! når jegabsolutt ikke har lyst så har jeg ikke sex, er jeg midt på treet kanskje, jeg har hatt sex engang når jeg ikke ville, og det føltes faktisk som å tråkke over alle grenser jeg har for meg selv, og det ble helt jævlig..
|
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 11:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Å ha sex når man absolutt ikke er i form/humør til det kan jeg ikke skjønne at kan ha noe positivt med seg. Man blir ikke i bedre humør av det, det blir bare ubehagelig. Sex skal være noe fint, for begge parter!!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Lør 05 Feb 2005, 10:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
Helt enig, jeg kommer ikke til å ha sex når jeg ikke vil igjen hvertfall,for noen god opplevelse ble det ikke, og siden jeg som regel har lyst så føler jeg ikke at jeg trenger å gjøre det når jeg ikke har lyst
|
Skrevet: Lør 05 Feb 2005, 10:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
aniraC skrev: | hjemme så har jeg en slik bok som heter "erotikk" eller noe.. og der står det at jente må begynne å ha sex når hun er sliten også.. står noe sånn som det her: "Ha sex når du også ikke føler for det. Det vil utarte seg godt".. så jeg lever med den regelen der
Jeg vet selv hvordan det er å være kjempe kåt og ha en fyr som ikke vil ha sex.. det er ikke gøy!! Så jeg lar ikke min kjære gå rundt å pine seg.. |
Er den skrevet av en mann? 
|
Skrevet: Lør 05 Feb 2005, 13:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |