DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Grus og andre harde ting å tryne i...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Teeco
Gjest

Grus og andre harde ting Ã¥ tryne i...

Har på følelsen av at jeg kommer til å tryne snart.

Gjør alltid det når jeg skal prøve meg på flørtens livsfarlige vei.

Noen tips for åssen man kan unngå et skikkelig tryn??

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:45
    Til Toppen 
RoR
Gjest

Re: Grus og andre harde ting å tryne i...

vel, min erfaring tilsier at man ikke bør sykle på vinterstid (hvis man gjør det, så bør man ha piggdekk, noe jeg akter å gå til anskaffelse av snart).

tror ikke dette hjalp noe særlig. men der har du vaffal min erfaring med å tryne.

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:51
    Til Toppen 
RoR
Gjest

jeg mener, der har du LITT av min erfaring med å tryne Smile

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:51
    Til Toppen 
Sten T. Almås
Gjest

et GODT tips:
ta av deg eventuelle briller før du tryner, eller sjekk forsikring!!
det kan bli dyrt å tryne

InnleggSkrevet: Tir 23 Okt 2001, 14:19
    Til Toppen 
Linelium
Främling
Främling

Ble Medlem: 28 Aug 2006
 lykke til

kan jo bare ha på deg svær boblejakke eller noe annet mykt og boblebukse så er det kanskje ikke så hardt å tryne, men hvis det er sommer så ser det jo litt komisk ut da Tunge Kan vel også hende du synes det er moro når folk hvisker og peker etter deg på gata eller bare ler hysterisk når du går forbi...? Du kan jo også bare tryne og få det overstått... eller se deg godt rundt og være ekstra forsiktig hele tiden, men det kan vel være litt kjedelig i lengden Wink

InnleggSkrevet: Man 28 Aug 2006, 16:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Re: lykke til

Linelium skrev:
kan jo bare ha på deg svær boblejakke eller noe annet mykt og boblebukse så er det kanskje ikke så hardt å tryne, men hvis det er sommer så ser det jo litt komisk ut da Tunge Kan vel også hende du synes det er moro når folk hvisker og peker etter deg på gata eller bare ler hysterisk når du går forbi...? Du kan jo også bare tryne og få det overstått... eller se deg godt rundt og være ekstra forsiktig hele tiden, men det kan vel være litt kjedelig i lengden Wink

OI!!
Du fant et innlegg jeg skrev under navnet "Teeco" for fem år siden!! Shocked
Hadde heeelt glemt det jeg! Arti! Very Happy

Takk for tips forresten Smile

InnleggSkrevet: Ons 30 Aug 2006, 10:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg anbefaler alle å ikke snuble i veskereimen sin i forelesningssalen når man må reise seg opp og gå ut av rekke for å slippe inn noen andre. Det er veldig fort å miste balansen totalt, og ramle inn i hjørnet på benkeplata man har notatbøker o.l. på. Det sesuleterte i et blåmerke på 15 cm i diameter. Rødlilla.. rett under rumpeballen min. Det er hovent og nemlig. Står over en cm ut- skikkelig kul :/ AU!

InnleggSkrevet: Søn 24 Sep 2006, 12:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
En på jobb fant ut, da han var edru på byen på fredag, at det ikke er lurt å bli slått i ansiktet på en sånn måte at man faller bakover og kutter av seg en del av øret på scenekanten Shocked
Han hørtes ganske dopet ut der han ringte fra legevakten for å fortelle at han ikke kunne komme på jobb lørdag eller søndag i alle fall...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 25 Sep 2006, 15:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet