DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Sauebønder lyver, stjeler horer og bedrar!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [22 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
fido
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Sauebønder lyver, stjeler horer og bedrar!

Sauer er pattedyr
Det kan man se på deres muskuløse kropp
og høre på deres blide mekring
bææææ
sier sauen når den er glad
det finnes hann-sauer og hunn-sauer og små barne-sauer
men barne-sauene er også hann-sauer og hunn-sauer
så egentlig finnes det ikke barne-sauer
derfor begår de pedofile hann- og hunn-sauene ofte selvmord
den greieste måten å ta livet sitt på hvis man er pedofil sau er å kaste seg ut foran en ulv som kommer i full fart
Da klarer ikke ulven bremse, og spiser sauen før den løper videre
Jeg tror ikke de såkalte sauedrapene som alle bønder er så triste for er drap, de må jo være selvmord
hvordan skulle vi ellers forklare all ulla?

Hva tror du?

Og forresten, det med å stjele horer og forsåvidt også det med å bedra var bare noe jeg skrev i emnet fordi jeg syntes det så så fint ut...

InnleggSkrevet: Ons 10 Jan 2001, 12:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vidar
Gjest

Re: Sauebønder lyver, stjeler horer og bedrar!

Jeg er helt enig!

InnleggSkrevet: Ons 10 Jan 2001, 15:56
    Til Toppen 
Zala
Gjest

Det gjør vi ikke det så! MEN SAUENE ER GALE!

Fido..dette er en plass for deg..du virker gal..hehehe! Jeg har selv vokst opp blandt sauer, og det du beskriver er nytt for meg. Jeg må enten følge bedre med ellers så er det du skriver riv ruskende galt. Morsomt anyways...

InnleggSkrevet: Lør 13 Jan 2001, 21:52
    Til Toppen 
dybvik
Gjest

Re: Det gjør vi ikke det så! MEN SAUENE ER GALE!

vokst opp blant sauer? hm.. har du hvitt krøllete hår og sier bæææh da?

InnleggSkrevet: Søn 04 Feb 2001, 14:55
    Til Toppen 
fido
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003

dybvik skrev:
>
> vokst opp blant sauer? hm.. har du hvitt krøllete hår og sier
> bæææh da?

Hihihi!! Høres ut som bestemoren min...

InnleggSkrevet: Søn 04 Feb 2001, 17:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
larsih
Gjest

Jeg syns det er sauens moralske plikt å la kjennere spise den, ettersom ulvene ikke bruker bestikk, noe som må kalles dårlig bordskikk, er de uegna til fårikål. Min enkle løsning på problemet er derfor å legge inn et lovforslag om at sauene skal ha tilgang til motorveier og kanskje tilogmed en flyplass om det skulle knipe om det, med mindre man på en eller annen måte kan lære ulven å sitte i ro ved et bord.

Bare mitt lille syn på saken.

Er forøvrig på det sterkeste uenig i at sauer er oppspinn slik mange trådfabrikanter har hevdet

Lars Ivar

InnleggSkrevet: Ons 07 Feb 2001, 01:08
    Til Toppen 
Tarjær Engvik
Gjest

en annen teori, og sauers forhold til jesus

*grafs*
Det du sier er jo ikke noe vi skal forkaste, det er jo tross alt uvisst. Tviler på at fenomenet er forsket på i den vinkelen du beskriver. At det er frustrerte pedofiler sauer som rett og slett hopper på snuten til ulven og blir spist litt, er godt mulig.
Men det er jo mange andre løsninger også, det er da bare å la fantasien jobbe litt så kan man kanskje komme frem til noe.
En annen ting jeg også har tenkt på som kan være en en løsning, er at sauene rett og slett ikke ønsker å bli hentet inn til høsten for å bli klippet. Jeg tenker bare på megselv, om jeg skulle bli tvangsklipt både her og der en gang i året, hadde ikke det vært særlig hjertelig mottatt. Så det er jo godt mulig det at sauene rett og slett i ren frustrasjon ikke takler flere år med klipping, eller at små bebi-sauer hører skrekkhistorier om saueklipping og tar livet sitt av den grunn. Da er jo ulv en god måte å sikre en død på, for når ulven fyker rundt, så er det bare å hoppe frem å den spise seg gjennom sauen. Det har nok sauene lært seg, de er jo ett gammelt dyr som har eksistert i mange år, og kunnskap har den nok høstet gjennom utallige generajsoner. Det er en ting jeg har tenkt på, det med jesus og sauer, personelig liker jeg å kalle jesus for Jæsus. Når jesus liksom blei født så var det sauer og slikt rundt, har derfor sauer ett bånd knyttet til jesus?
dette er verdt ett tankekors, jeg tror ikke sauer og kyr og esels forhold og syn på jesus er tatt med i undervisningen på menihetsfakultetet, men man vet aldri!

InnleggSkrevet: Ons 07 Feb 2001, 13:35
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
En gang...

...møtte jeg en sau som sa "mum"
Jeg tenkte jeg skulle ha filmet det og lansert en reklame for den derre deodoranten...
"Til og med sauer foretrekker mum"

Men etterhvert fant jeg ut at det kanskje ikke var helt økonomisk eller taktisk lurt.

Hvem vil gå rundt å lukte som en sau, liksoM?

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2001, 18:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: En gang...

Det er nok en av de luktene man ikke helst vil at skal komme fra en selv til en hver tid, ja...

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2001, 22:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Berserker
Gjest

Sauer er dumme dyr som sagt, og er også skikkelig stygg, Gennerlt sett hvordan de er av utseende ser de jo latterlig ut. Som en liten oval overfyllt med bomull. Jeg så engang en sau inn i øynene, men fant liksom ingenting. Den så bare tilbake og gumla på litt gress (samtidig som den sa bææææææææææ) Jeg finner ikke noe av det de gjør som kan likne på et snev av gjennomført. Så jeg tror ikke de er i stand til å ta selvmord. De er mat, la ulven spise dem ifred

InnleggSkrevet: Ons 11 Apr 2001, 00:58
    Til Toppen 
Wildkatta
Gjest

Hei Hvor ble det av dette med sauebøndenes horing ??? er det under sex og kjærlighet ???
hva med bjørner da ?? spiser ikke de sau ??? ser for meg at Ole Brum spiser masse sauer... har du noen gang sett Ole Brum sammen med en sau ???

InnleggSkrevet: Ons 24 Okt 2001, 11:35
    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
ole brumm og en sau ville blitt gule krøller og minimal hjerne. blåste liv i tråden fordi den var kjempmorsom...

InnleggSkrevet: Man 31 Mai 2004, 02:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hihi, digga topicen på denne her. Men uansett: noen som har prøvd å tute på sauer når det er mørkt ute? Det er veldig festlig Wink

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 02:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

tute sauer? tute sauer? hvordan tuter man sauer ?hva betyr tute? og hvorfor kan jeg ikke norsk lenger?

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 10:09
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Tute med bilhornet Very Happy Det er strålende festlig! Heeelt sant altså!

InnleggSkrevet: Tir 20 Jul 2004, 23:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

hvis du er litt trøtt, så er det nok gøy. Men bonden blir ikke så kjempeglad, hvis han hører at noen skremmer ihjel sauene hans. Har noen merket at jeg har begynt å skrive med store bokstaver? Gratulerer Rosanna!

InnleggSkrevet: Ons 21 Jul 2004, 10:08
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg for min del har hørt sauer si møøø. De var muligens miljøskadet etter for mye omgang med kyr..

Det med sauebønder og horing høres jo litt suspekt ut. En prostituert sau..? *Urk* ekkelt!

InnleggSkrevet: Søn 25 Jul 2004, 18:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ai ai ai ai... Sjekk lakkstøvlene på den sauen der a!!!
Høres unektelig littm småsuspekt ut. MEN.. det finnes jo elgehorer så, hvorfor ikke sauehorer?
Men hvis sauebonden er hore... DA!!!

InnleggSkrevet: Ons 28 Jul 2004, 11:33
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Synes det er ekklere med sauehorer enn sauebonde horer..

InnleggSkrevet: Ons 28 Jul 2004, 17:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Neimenn, asså ja. Lissom, sauer vet ikke bedre. De er ikke de skarpeste elgene på juletreet, if you knowhumsayin'?

InnleggSkrevet: Ons 28 Jul 2004, 17:23
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [22 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet