Av
Veronica
Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
Utseende Hvor mye bryr du deg om hvordan du ser ut egentlig?? og bryr du deg fordi du lurer på hva andre syntes om deg? eller gjør du det for selvfølelsen? Jeg slanker meg, og det er for meg selv jeg ville aldri slanket meg for noen andre, hvis noen sier jeg er feit får jeg bare lyst å trøste spise... sminke det driter jeg egentlig litt i akkurat nå er jeg på jobb og har ikke på noe! så hvor forfengelig er du?!
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 10:49
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
jeg var første som svart "veldig" !!
haha...jeg er så digg at det oser av meg !
(hihi..ikke tro jeg er sånn, men jeg er oppvokst og lært med at jeg skal være fornøyd med meg selv, og det er jeg til enhver tid )
personer blir så mye penere når man oser av selvtillit !;D jeg digger mennesker med selvtillit, men jeg liker ikke mennesker som har så mye selvtillit at det gjør person kvalm og ekkel..
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 11:14
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Oser av selvtillit er vel kansje litt drøyt...
Jeg er oppvokst med foreldre som aldri blir fornøyde med meg og det har gitt meg en dårlig selvtillit...
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 11:41
Coralin
Veronica
Ronja skrev: Oser av selvtillit er vel kansje litt drøyt...
Jeg er oppvokst med foreldre som aldri blir fornøyde med meg og det har gitt meg en dårlig selvtillit...
jeg har alltid fått høre at jeg må passe på hva jeg spiste noe som da gjorde at jeg spiste masse på trass. Ikke bra ikke bra foreldre skal være snille med barna!!
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 11:54
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
Jeg er ikke sånn veldig forgengelig, men jeg bryr meg jo om hvordan jeg ser ut... Det går mest ut på at jeg vil se ut sånn som mitt indre bilde av meg selv er...
Ellers så vil man jo alltid at andre skal like hvordan du ser ut, men det viktigste er jo at man er fornøyd selv. Folk må gjerne bry seg om hvordan jeg ser ut, og komme med kritikk eller komplimenter, men det er svært få menneskers mening jeg faktisk ville tenkt spesielt over. De som står meg nærmest har mest å si.
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 13:29
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Selvfølgelig bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut - på et jobbintervju er det for eksempel greit å ikke se ut som en total slask
Men for min egen del går det bare på at jeg skal føle meg vel med meg selv, og det gjør jeg stort sett. Når jeg trener for eksempel, handler det bare om at jeg skal ha på meg klær som er hensiktsmessige. Om treningsdressen ikke akkurat ser ut som det nyeste som er å få tak i er det meg komplett likegyldig.
Ellers vet jeg at jeg ser aldeles ikke forferdelig ut, og tar ting med ganske så knusende ro - jeg har mine egne standarder for hva som skal til for at jeg skal føle meg vel med hvordan jeg ser ut, og det virker ikke som om folk rundt meg er så voldsomt uenige med dem.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 15:03
Norunn
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
Sånn generelt bryr eg meg lite om korleis eg ser ut. Går usminka og med bustete hår på skulen. Men er jo gøy å pynte seg av og til
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 16:18
Eyden
Veronica
Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
Jeg kan ikke akkurat si at jeg er forfengelig.. dvs, man dusjer jo og tar på seg deo osv men hår og skjegg og sånn vokser ganske fritt en stund før jeg somler meg til å gjøre noe med det.
Min familie(morssiden) har en tendens til å gi jentene/kvinnene i familien helvete om de har lagt på seg. De er nesten hysteriske over sånt, noe jeg har krangla masse med dem over, stakar kusinene mine blir jo helt knust
Men forfengeligheten min kan godt øke litt om jeg skulle ha en kjæreste som ønsket det.. såpass tøffel er jeg da
_________________Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 19:36
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Eyden skrev: Min familie(morssiden) har en tendens til å gi jentene/kvinnene i familien helvete om de har lagt på seg. De er nesten hysteriske over sånt, noe jeg har krangla masse med dem over, stakar kusinene mine blir jo helt knust
Kjenner meg igjen i det.
Jeg tror ingenting har såret meg mer en kommentarene fra mine foreldre og andre i familien.
Skrevet: Ons 26 Jan 2005, 23:21
hüter'n
Slushpuppy!
Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
jeg ser ut som en slask, og jeg nyter det. det er ganske kult, folk er redd for meg, og jeg er ei søt lita jente på 160 ettellerannet...;p
dessuten må jeg se ut som en slask for at lærerne skal la meg sove uforstyrret bakerst i klasserommet. wee..
Skrevet: Tor 27 Jan 2005, 15:23
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Jeg har som regel blåmerker/blåøye og jeg kler meg i klær jeg kan sloss i når jeg skal ut. For meg er det viktigere å treffe folk som tar meg for den jeg er enn de som tar meg for den jeg ser ut til å være...
Det skal innrømmes at jeg dusjer da
Skrevet: Fre 28 Jan 2005, 19:02
Coralin
Veronica
Tittan skrev:
Det håper jeg da virkelig at de fleste gjør!!
Skrevet: Fre 28 Jan 2005, 19:03
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Tittan skrev: Jeg har som regel blåmerker/blåøye og jeg kler meg i klær jeg kan sloss i når jeg skal ut. For meg er det viktigere å treffe folk som tar meg for den jeg er enn de som tar meg for den jeg ser ut til å være...
Er du slik en jævel som går ut FOR å lage bråk?!
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 29 Jan 2005, 01:04
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Av en eller annen grunn min forfengelighet steget betraktelig siden jeg flyttet til utlandet. Dermed kunne jeg heve graden til "litt forfengelig" på denne meningsmålingen. Tidligere så jeg gjerne ut som et takras medmindre det var noe spesielt på gang.
Jeg er ennå ikke så hysterisk at jeg må vaske håret og sminke meg hver dag, og det er jeg glad for. Så hemmende det må være å føle at man ikke kan gå ut før man har lagt på ansiktet sitt.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 29 Jan 2005, 01:59
Mjau
Varm i trøya
Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
hmmm Jeg bryr meg nok en del, men jeg er mer opptatt av at jeg er fornøyd selv, hva andre tenker om meg gir jeg egentlig en god faen i. Om det skulle være en spesiell inni bildet, ville jeg vel brydd meg litt ekstra, og da mye fordi jeg ville at han skulle like meg. Men andre folk, familie og de på skolen, de kan mene akkurat det de vil...
Skrevet: Søn 30 Jan 2005, 23:24
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
ønskemestern skrev: Tittan skrev: Jeg har som regel blåmerker/blåøye og jeg kler meg i klær jeg kan sloss i når jeg skal ut. For meg er det viktigere å treffe folk som tar meg for den jeg er enn de som tar meg for den jeg ser ut til å være...
Er du slik en jævel som går ut FOR å lage bråk?!
Nei, jeg er en sånn jævel som har blitt overfallt før og som har bestemt seg for at neste gang skal jeg mose dem som våger å overfalle meg. Derfor trenger jeg klær jeg kan bevege meg i...
Må man sloss på byen er det best å ha bestemt seg for å vinne på forhånd
Skrevet: Tir 01 Feb 2005, 17:10
Terning
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
Jeg er en av de personene som ofrer mye tid og krefter på å se bra ut. Og da mener jeg STEINDEILIG.
For det første løfter jeg jern annenhver dag. I starten ville jeg helst løfte hver eneste dag, og hadde innført denne praksisen i mitt daglige skjema hadde det ikke vært for at musklene faktisk vokser mer om man trenger annenhver dag enn hver dag. Pleier å bruke 2-3 timer hver kveld. Pluss en halvtime foran speilet for å se om det har skjedd noe med min figur.
For det andre spiser jeg meget sunn mat. Jeg er nesten vegetarianer, hadde det ikke vært for mine daglige biffer (meget lite fett i biff, i tillegg til mange gode proteiner) og de 4 frokosteggene. Jeg drikker i tillegg proteinshake. Det er sunt.
For det tredje tar jeg masse sol da. Trenger selvsagt ikke bruke like mye tid på sol som på trening, men det er klart at skal man se ut som man nettopp har vandret gjennom Sahara UTEN å være brennt eller ha dehydrert hud, da må det skje ofte.
For det fjerde bruker jeg mye penger på fine klær da. Klær skaper folk, som det er sagt. Og det er ikke noe jeans her i gården nei. Jeg bruker utelukket hvite eller lyseblå klær. I syntetiske materialer. Det er lekkert. Jeg er lekker
Andre ting jeg gjør for å se ut som en gud er å bleike håret mitt, og selvsagt en hel del parfyme som gjør at folk kan lukte meg 5 meter unna.
Et SVÆRT gullkjede setter kronen på verket, og jeg er klar for byen og å dra fjortissdamene
Skrevet: Tor 31 Mar 2005, 15:24
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
svært gullkjede? æsj?
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 31 Mar 2005, 18:24
lupin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
Jeg bryr meg ganske mye om hvordan jeg ser ut, men da hvor forferdelig fæl jeg ser ut.
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Lør 02 Apr 2005, 18:27
aneena
Veronica
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 701 Bosted: Hjemme
Jeg er ikke sånn som bryr meg kjempe mye, hvis jeg er hjemme elller skal på butikken eller slikt bryr jeg meg ikke. Men hvis det er ut på byen og slikt, da tar jeg ikke akkurat på meg daffe klærene, men heller ikke sånn at jeg er helt overpyntet.
Jeg har aldri slanket meg før, eller har prøvd men funket ikke, men så for ca 1/2 år siden gikk jeg nde i vekt å nå er jeg MYE tynnere enn det jeg var før, men selvbildet mitt var faktisk bedre før enn det det er nå.
Sminke bruker jeg de dagene jeg skal ut fra huset og være med folk, ellers gidder jeg ikke, dessuten går det ikke an å sminke seg med min hud, ser bare stygt ut uansett, så egentli like greit å la vær.
_________________ This is who I am! Deal with it...
Skrevet: Lør 02 Apr 2005, 18:45
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende