DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Hva bruker du?

Truse
25%
 25%  [ 9 ]
g-streng
62%
 62%  [ 22 ]
Jeg bruker ikke undertøy
11%
 11%  [ 4 ]

Antall stemmer : 35

Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
truse vs. g-streng
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 4 [63 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
 truse vs. g-streng

Hva bruker dere jenter??

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 10:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Truse?! *grøsse*

Greit nok hvis det er sånn blonde-hotpants altså, men god(ikke) gammel bestemortruse? Bruker noen det?!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 10:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Truse har jeg ikke brukt på flere år, boxere og slikt derimot er greit å bruke innimellom.. men jeg bruker for det meste g-streng ja..

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 11:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Hmm...tror ikke jeg har brukt truse siden jeg gikk i 8. eller 9.klasse...

men jeg husker veldig godt den dagen den første av jentene i klassen hadde på seg g-streng. Tror hun fikk høre ordet "hore" ganske mange ganger den dagen...så gikk det et par uker, og alle brukte det...
verden er rar... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Jeg husker godt første gangen jeg kjøpte meg en g-streng, det var fremdeles ikke skikkelig in da, og jeg syntes det var litt flaut Razz Kjøpte den på salg, egentlig mest for å prøve, kunne ikke skjønne at det kunne være noe godt. Nå bruker jeg knapt annet.. Wink

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
samme her.. g-streng er digg.. men jeg må si jeg er en veeeldig fan av blonde hotpants.. har MANGE av dem, og typen elsker Wink Wink

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
Jeg bruker G-streng. Ingen over, ingen ved siden. Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg bruker begge deler. Og nei, det er ikke snakk om sånne bestemorstruser. Flesteparten av dem er mer som hotpants, men med litt mer skjæring bak.
Når jeg er i stallen og skal ri så har g-strengen en tendens til å lage gnagsår. Da føler jeg liksågodt at jeg kunne hatt kjetting mellom rumpeballene mine. Nei takk.
Dog har jeg veldig mange g-strenger, og det er det jeg foretrekker, men en søt truse med festlig motiv har jeg ingenting i mot. Jeg er ganske kresen på g-strenger (jeg liker ikke løse g-strenger, de lever sitt eget liv. g-streng hele veien? Nei takk.)

jeg har forresten samlemani på g-strenger/truser/hotpants og boksere. Wink

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:26
Sist endret av Voon den Tir 31 Jan 2006, 11:56, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg bruker g-streng for det meste, tror ikke jeg ville følt meg så vell i truser.

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg har alltid hatt truser liggende, det eller boksere, for er et svare strev når jeg har mensen. Ob er ikke gunstig på natta, og ob alene funker ikke alltid det heller. Vaffal ikke når en grønn holder i 15 minutter osv..
dermed er det greit å ha truser som sitter godt. Sånn at man evt kan bruke begge deler.
Nemlig.

er kun det siste halvåret jeg har begynt å kjøpe truser. Men det er så mange kule! Hihi

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg hater g-streng! Jeg har prøvd det én gang, og aldri mer. Det var det mest ubehagelige plagg jeg hadde vært borti siden den gangen jeg var liten og mamma tvang på meg strømpebukser om vinteren. Nei, jeg er ikke fan av trange plagg som kryper og åler seg inn mellom steder hvor de ikke hører hjemme.

Takke meg for truser! De ser kanskje ikke så bra ut som g-streng, men det er da ingen som skal snoke i undertøysskuffen min uansett. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 17:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det er bedre med en strek i ræva enn ei hel truse. Undertøy kryper inn uansett. Bruker både truser og g-streng, kommer alt an på dagsformen.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 20:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
bananku
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003
G-streng eller guttebokser. Vanlige truser kryper bare opp i rumpa.

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 22:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Mareth skrev:
Jeg har alltid hatt truser liggende, det eller boksere, for er et svare strev når jeg har mensen. Ob er ikke gunstig på natta, og ob alene funker ikke alltid det heller. Vaffal ikke når en grønn holder i 15 minutter osv..
dermed er det greit å ha truser som sitter godt. Sånn at man evt kan bruke begge deler.
Nemlig.

er kun det siste halvåret jeg har begynt å kjøpe truser. Men det er så mange kule! Hihi

når jeg begynte påp-piller løste blødning problemet seg så jeg har tanpong og truse innlegg i gstrengen funker fint.. hehe

InnleggSkrevet: Fre 21 Jan 2005, 23:26
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Blødningsproblemet mitt blei litt mindre med p-piller ja. Gikk fra 8 dager med konstant blødning til 5 dager. Men jeg får gjennombruddsblødninger. P-piller og jeg er ikke gode venner.
Jeg trenger stramme velsittende truser for min egen sikkerhet Wink Er ikke så kult når blodet bare renner utav deg. Da trenger man bind. Og en god truse Smile

InnleggSkrevet: Lør 22 Jan 2005, 04:43
Coralin
Veronica
Veronica

ja da skjønner jeg, jeg hadde og 8 dager...og jeg blødde masse grønn ob var jo ikke noe..så gikk jeg til p-piller og det ble vel fire så skifta jeg til annet merke og hadde den i under 3 så var jeg så dum at jeg hoppet over mensen en gang og nå har jeg den i 5... Rolling Eyes skulle ønske vi slapp, kunne vel være fruktbare for det..?! hehe

InnleggSkrevet: Lør 22 Jan 2005, 10:42
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Terning skrev:
Er du jente?! har alltid trodd du var gutt.. Embarassed
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Lør 22 Jan 2005, 21:14
Aurora
l33t
l33t

ønskemestern skrev:
Terning skrev:
Er du jente?! har alltid trodd du var gutt.. Embarassed

Kanskje h*n er en gutt som bruker g-streng.. eller kanskje h*n er en gutt som liker å bruke dameundertøy... hvem vet.. jeg tror at det er en gutt til det motsatte er bevist (evt bekreftet)

InnleggSkrevet: Lør 22 Jan 2005, 22:38
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Terning er en raring. Uansett.
man får da virkelig g-strenger til mannfolk. Selv på h&m Smile

InnleggSkrevet: Søn 23 Jan 2005, 22:31
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
ModdisVero murrer og minner om tema, sånn før ting begynner å spore helt av slik de legger an til å gjøre nå. Jeg vil anbefale evt. diskusjoner om folk som er rare til å innfinne seg under Tåkeprat. Smile

InnleggSkrevet: Man 24 Jan 2005, 20:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 4 [63 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet