|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
truse vs. g-streng
Hva bruker dere jenter??
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Truse?! *grøsse*
Greit nok hvis det er sånn blonde-hotpants altså, men god(ikke) gammel bestemortruse? Bruker noen det?!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 10:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Truse har jeg ikke brukt på flere år, boxere og slikt derimot er greit å bruke innimellom.. men jeg bruker for det meste g-streng ja..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 11:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Hmm...tror ikke jeg har brukt truse siden jeg gikk i 8. eller 9.klasse...
men jeg husker veldig godt den dagen den første av jentene i klassen hadde på seg g-streng. Tror hun fikk høre ordet "hore" ganske mange ganger den dagen...så gikk det et par uker, og alle brukte det...
verden er rar... 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Jeg husker godt første gangen jeg kjøpte meg en g-streng, det var fremdeles ikke skikkelig in da, og jeg syntes det var litt flaut Kjøpte den på salg, egentlig mest for å prøve, kunne ikke skjønne at det kunne være noe godt. Nå bruker jeg knapt annet.. 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
samme her.. g-streng er digg.. men jeg må si jeg er en veeeldig fan av blonde hotpants.. har MANGE av dem, og typen elsker 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Jeg bruker G-streng. Ingen over, ingen ved siden. 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg bruker begge deler. Og nei, det er ikke snakk om sånne bestemorstruser. Flesteparten av dem er mer som hotpants, men med litt mer skjæring bak.
Når jeg er i stallen og skal ri så har g-strengen en tendens til å lage gnagsår. Da føler jeg liksågodt at jeg kunne hatt kjetting mellom rumpeballene mine. Nei takk.
Dog har jeg veldig mange g-strenger, og det er det jeg foretrekker, men en søt truse med festlig motiv har jeg ingenting i mot. Jeg er ganske kresen på g-strenger (jeg liker ikke løse g-strenger, de lever sitt eget liv. g-streng hele veien? Nei takk.)
jeg har forresten samlemani på g-strenger/truser/hotpants og boksere. 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:26 Sist endret av Voon den Tir 31 Jan 2006, 11:56, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg bruker g-streng for det meste, tror ikke jeg ville følt meg så vell i truser.
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg har alltid hatt truser liggende, det eller boksere, for er et svare strev når jeg har mensen. Ob er ikke gunstig på natta, og ob alene funker ikke alltid det heller. Vaffal ikke når en grønn holder i 15 minutter osv..
dermed er det greit å ha truser som sitter godt. Sånn at man evt kan bruke begge deler.
Nemlig.
er kun det siste halvåret jeg har begynt å kjøpe truser. Men det er så mange kule! Hihi
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg hater g-streng! Jeg har prøvd det én gang, og aldri mer. Det var det mest ubehagelige plagg jeg hadde vært borti siden den gangen jeg var liten og mamma tvang på meg strømpebukser om vinteren. Nei, jeg er ikke fan av trange plagg som kryper og åler seg inn mellom steder hvor de ikke hører hjemme.
Takke meg for truser! De ser kanskje ikke så bra ut som g-streng, men det er da ingen som skal snoke i undertøysskuffen min uansett. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 17:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Det er bedre med en strek i ræva enn ei hel truse. Undertøy kryper inn uansett. Bruker både truser og g-streng, kommer alt an på dagsformen.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 20:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
G-streng eller guttebokser. Vanlige truser kryper bare opp i rumpa.
|
_________________ blipp.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
Mareth skrev: | Jeg har alltid hatt truser liggende, det eller boksere, for er et svare strev når jeg har mensen. Ob er ikke gunstig på natta, og ob alene funker ikke alltid det heller. Vaffal ikke når en grønn holder i 15 minutter osv..
dermed er det greit å ha truser som sitter godt. Sånn at man evt kan bruke begge deler.
Nemlig.
er kun det siste halvåret jeg har begynt å kjøpe truser. Men det er så mange kule! Hihi |
når jeg begynte påp-piller løste blødning problemet seg så jeg har tanpong og truse innlegg i gstrengen funker fint.. hehe
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Blødningsproblemet mitt blei litt mindre med p-piller ja. Gikk fra 8 dager med konstant blødning til 5 dager. Men jeg får gjennombruddsblødninger. P-piller og jeg er ikke gode venner.
Jeg trenger stramme velsittende truser for min egen sikkerhet Er ikke så kult når blodet bare renner utav deg. Da trenger man bind. Og en god truse 
|
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 04:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
ja da skjønner jeg, jeg hadde og 8 dager...og jeg blødde masse grønn ob var jo ikke noe..så gikk jeg til p-piller og det ble vel fire så skifta jeg til annet merke og hadde den i under 3 så var jeg så dum at jeg hoppet over mensen en gang og nå har jeg den i 5... skulle ønske vi slapp, kunne vel være fruktbare for det..?! hehe
|
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Terning skrev: | Jeg bruker G-streng. Ingen over, ingen ved siden.  | Er du jente?! har alltid trodd du var gutt.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 21:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
ønskemestern skrev: | Terning skrev: | Jeg bruker G-streng. Ingen over, ingen ved siden.  | Er du jente?! har alltid trodd du var gutt..  |
Kanskje h*n er en gutt som bruker g-streng.. eller kanskje h*n er en gutt som liker å bruke dameundertøy... hvem vet.. jeg tror at det er en gutt til det motsatte er bevist (evt bekreftet)
|
Skrevet: Lør 22 Jan 2005, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Terning er en raring. Uansett.
man får da virkelig g-strenger til mannfolk. Selv på h&m 
|
Skrevet: Søn 23 Jan 2005, 22:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
ModdisVero murrer og minner om tema, sånn før ting begynner å spore helt av slik de legger an til å gjøre nå. Jeg vil anbefale evt. diskusjoner om folk som er rare til å innfinne seg under Tåkeprat.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 20:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |