DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Smågodt
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [48 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 SmÃ¥godt

Hva er favoritt smågodtet deres?

Jeg liker krokodiller.. og ekte rosa skumsopper. De må være ekte altså, falske skumsopper er ikke noe namm. Og så elsker jeg sånne store rosa kuler. Vepsebol tror jeg de heter. Og sånne veldig store rosa myke ting med sukker på. Tror faktisk jeg liker det aller meste som er lyserosa..

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Re: Smågodt

Jeg er ufyselig glad i tyrksisk pepper, både de harde og de myke.
Men det smaker ikke godt med melk etterpå Razz

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 18:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003

La meg bare få finne om at jeg er sjefen i Foreningen For Ekte Rosa Skumsopp, og har rekruttert BSDgirl som sjefssmaker. Valgkampen vår er rett og slett "Hvis ektehet er viktigst".

Så elsket jeg Vaniljefudge før. Sånne brune, tykke firkanter som minner om mini-brunoster av utseende. (Ikke smak. jeg hater brunost. Untatt i Joikakaker, der er det ganske godt) Men så fikk jeg en pose full av fudge av mormor til jul, sånn at den bare akkurat kunne brettes igjen, lixxom, og den fortærte jeg poå julekvelden. Siden det har vaniljefudge bare minnet meg om.. jeg vet ikke.. spy?

Gutt, som jeg skravler. Ah, jeg kunne trykket en bok om smågodt, dah. La meg nå tenke.. Som BSD girl sier, det meste rosa godteri er dejlig. Men fy fela, svart godteri suger!! Det bgjelder også tyrekisk pepper! Det egner seg bare til å brenne en skalla mann på kinoen i hodet.

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 20:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
plysjhai
Gjest

Lakris er definitivt det beste! Og da seff salt lakris.. INGENTING slår det! Egentlig spiser jeg vel alt som er svart, men.. Salt lakris er favoritt.. Og ekte krokodiller.. Ikke sånne som man kan kjøpe på Prix og sånt.. De er falske..
Spiser egentlig ikke så mye annet godteri.. Annet blir vel sjokolade.. Rein sjokolade.. Ikke med masse dilldall inni.. Det er bare tull.
Så det såh

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 21:39
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Du er så myk og god, plysjhaien min! rein sjokolade er himmelsk. Har du smakt husets melkesjokolade, og de billige mørke kokesjokoladene? Yamyam! Hvis du liker det, skal jeg heller tilgi deg for å like lakris. Men du? Sier du lakkriss, eller lakriiis?

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 21:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Det heter da lakris. Rett og slett. Uten lang i og uten dobbel s. Kanskje med dobbel k.. hmm.. men en kort dobbel k i så tilfelle.

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 21:59
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Krokodiller

Krokodiller MÅ være ekte ja! Og jeg synes egentlig de svarte er bedre enn de oransje.. Men det er nok bare fordi det ikke finnes rosa krokodiller. Det er jo helt idiotisk.. Hvorfor finnes det ikke rosa krokodiller?!?

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 22:02
plysjhai
Gjest

Re: Krokodiller

De svarte er myye bedre... Men.. Det kan vel oxo komme av at jeg liker bare det som er svart da...
Og sjokolade må forresten være lys.. Liker ikke mørk sjokolade... Melkesjokolade er best.. Sammen med den fra rimi.. hakon eller.no.. Men helst melkesjokolade..

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 22:06
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Lakris! Very Happy
det sorte! Very Happy
*få vann i munnen*

InnleggSkrevet: Ons 03 Okt 2001, 23:10
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Sjokolade

Jeg liker ikke mørk sjokolade.. med mindre jeg er meget deprimert da. Da funker mørsk sjokoade best faktisk. Kankje ikke veldig mørk, for det er jo bare ekkelt, men litt mørk..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 10:31
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Re: Sjokolade

Mørk sjokolade inneholder ett av de stoffene som kroppen produserer når man er forelsket... sikkert derfor det funker best når du er deppa... Wink

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Re: Sjokolade

Marianne lille venn! det er godt å se at du har ekte smågodtsmak! (når du kke har barne-tv-smak..) Wink

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 11:59
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

*stappe et par krokodiller i munnen til Eithor* Man skal da ikke ha vann i munnen når man har smågodt!

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 12:10
plysjhai
Gjest

Jeg skal kjøpe meg smågodt idag.. *glede meg*
Masse lakris og litt krokodiller og litt sjokolade..
mmmm

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:10
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

plysjhai

Kan du kjøpe en mørk kokesjokolade til meg, koseplyshaivennen min?

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:22
Aurora
l33t
l33t

Kindersjokolade!! Og MoccaBønner!!! NAMMM!!

Nå har jeg ikke sagt at jeg liker mørk sjokolade.. jeg bare fortalte hvorfor det var best når man er deppa ;)

MEN jeg ELSKER sjokolade.. (til min kjæres store fortvilelse.. Wink) akkurat nå er det kindersjokolade som er den store favoritten.. og ikke egget nei.. for det er mer sjokolade i sjokoladebaren Wink Ellers er jeg VELDIG glad i mørk sjokolade, da spesielt moccabønner.. menj eg sier ikke nei takk til kokesjokolade heller!! og jeg er glad i melkesjokolade.. men bare freia sin.. hakon sin går til nød.. men jeg kjøper ikke den selv nei!

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
RoR
Gjest

Re: Kindersjokolade!! Og MoccaBønner!!! NAMMM!!

nå har jeg skikkelig lyst på godteri! vaniljefudge, fersken, melkesjokolade, krokodiller, vepsebol, salt&søt lakris, jordbær (de svære, megaklissete) og så videre... tror jeg må kjøpe meg masse smågodt i kveld. *gliiise*

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 14:56
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Smågodt!

Vet dere hva? Jeg flyr til Oslo i morgen.. Og kjæresten min som bor der, har vært i Sverige og kjøpt mange kilo smågodt til meg!!!! Jeg er så glad! hihi Wink *glede seg masse*

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 15:10
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

MoccaBønner

Moccabønner synes jeg er ekkelt..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 15:22
Aurora
l33t
l33t

Re: MoccaBønner

Jeg får det når jeg er hos bestemoren til kjæresten min Smile og jeg kjøpte en pakke selv i forrige uke.. utrolig hvor lenge den varer i forhold til annen sjokolade..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 15:28
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [48 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet