|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Bh'er
Jeg lurer pÄ en ting. Hvor mange par BH'r har jenter egentlig?? SÞster har en skuff med dem. Menhun bruker kanskje 4 eller 5 av dem. Hun prÞver dem nemlig aldrig nÄr hun kjÞper dem. Ikke lurt.
Selv har jeg 7 eller 8. De er ca 75b alle sammen. Fordi jeg opplever at cup'str forandrer seg fra 75b til 80b. Aner ikke om det skal gjĂžre det.
80a har samme cupstr som 75b i det ene merket jeg bruker. Det er jo fryktelig frustrerende at det forandrer seg sÄnn men..
Jeg liker ikke vanlige bh'r.(sÄnne helt vanlige spilebh'r) jeg liker pushup best og myke t-skjorte bh'r. Men det er rettogslett fordi at jeg ikke har sÄ stor pupp at jeg kan ha bh uten spiler. sitter ikke godt liksom. Og hvis jeg har vanlig spilebh som ikke er litt vattert eller noe sÄ plager spilene meg helt grenselÞst. SÄ jeg mÄ ha litt myke innlegg eller lett vattering i bh'ne mine. Harde innlegg er ubehagelig det og. tror jeg er overfÞlsom.
Men hva har andre jenter Ă„ si om dette? noen som kjenner seg igjen?
Jeg kjÞper sjeldent nye bh'r. Vaffal ikke fÞr de er helt Þlakka. Jeg har 7 stk hvorav 2 er vanlig pushup, en er sÄnn halterneckpushup og de andre er vanlige t-skjorte bh'r (t-skjorte bh'ne er forresten de beste jeg noensinne har hatt pÄ meg. og de er ikke pushup engang *fornÞyd*)
Hvorfor er det sÄ vanskelig Ä finne "den perfekte" bh'n?
Og Ässen bh'r foretrekker dere jenter??
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 21:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg kjÞper aldri bh pÄ hennes, elendig kvalitet og ubehagelige synes jeg.
Har funnet bra bh-er pÄ Lindex, ellers gÄr jeg pÄ undertÞysbutikker og kjÞper der.
Jeg bruker ikke pushup, for de ser det bare teit ut. Jeg bruker bare t-skjorte bher, Ä forelsker meg som regel i en eller to om ganga, som snart blir stygge og utvasket. NÄ fÞr jul kastet jeg nesten alle, sÄ har bare fire igjen.
Jeg har en bh jeg bruker i kroppsÞving og slikt, to til vanlig og en uten stropper, til kjolebruk, men mÄ av gÄre Ä kjÞpe ett par til nÄ.
|
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg har ca. 5 som jeg bruker, men jeg har jo enda flere i skuffen. Jeg sverger til triumph, men det er fordi jeg bruker 80D, og det er vanskelig Ä finne billige bh-er som passer og i tillegg er behagelig. Da jeg hadde mindre pupper (og var generelt tynnere) hadde jeg en drÞss med bh-er, har noen av de fremdeles, og lever i hÄpet om at de skal passe igjen en gang.. Ellers bruker jeg aldri noen som er vatterte, for da fÄr jeg enda mer "pupp" og de er som regel ikke noe fine pÄ meg uansett. Jeg har noen med blonder, en uten spiler (som er forblÞffende god) og to som er i microfiber, helt glatte og kjempedeilige. Gir meg all den stÞtten jeg trenger. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Det samme problemet har jeg, 80D er vanskelig Ă„ finne.
SÄ mÄ ut med mye penger for en skikkelig bh.
|
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Ja, det er det med pushup bh'er. de ser ofte veldig.. todelt ut. pÄ en mÄte?
Lindex sine ja. de som har sÄnn litt blankt mÞnstret stoff. ella may eller noe? De er gode. Tror jeg mÄ dra pÄ en ordentlig undertÞysbutikk etterhvert. For bh'r er et problemomrÄde for meg nÄ for tiden..
Men hva ligger prisen pÄ i en sÄnn "underwear only" butikk?
Bh'r blir fort slitte synes jeg, uansett hvor dyre de er, sÄ jeg er liksom ikke keen pÄ Ä gi 200 kr for en bh som er slitt etter notime..
|
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
De koster kansje litt over 200, men varer lenge og med god kvalitet og MĂĂE bedre. Det er ofte salg i slike butikker da, og bh-ene er fine.
|
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
80D !?!?!? Er ikke det stort a?
Jeg tror jeg har pupp som passer til kroppen min. 172 (ja jeg har vokst i det siste!!!) og 55 kg. 75B
Hmm.
(var ikke sÄrende ment det med at 80D er litt stort altsÄ)
|
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Egentlig ikke, jeg har hofter og da passer det med pupper.. Jeg er egentlig stolt av puppene mine, de passer til kroppen. En stund trengte jeg 75D.. Det var noe dritt. (NĂ„ ja, litt personlig, tilbake til bh-er..?)
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hmm.l jeg er 85 cm over hoftene. Da er det vel greit nok med 75b
Men. jo. Noen merker som er bedre enn andre? Og er det noen bh'r som ikke har det der plagsom-bĂžyle-syndromet?
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Puppene mine er absolutt ikke store i forhold til kroppen min.. men jeg hÄper ikke de blir stÞrre enn de er nÄ..
Jeg betaler gjerne over 200 for en bh som sitter godt og som ikke gnager.
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Jeg liker Triumph veldig godt da, sverger til det merket i grunn. Og synes ikke bÞylene er sÄ plagsomme..
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg fÄr ta en skikkelig runde og lete. men jeg blir sÄ fort lei. Men dere har rett. er veld bedre Ä bruke litt penger pÄ en bh som sitter godt.
Er forresten irriterende plagsom t mÄten stroppene krÞller seg pÄ hele tida. Det gjelder spesielt de fra h&m. Er det et fenomen som er vanlig kanskje?
Det som plager meg med endel bÞyler hvis ikke bh'n er litt vattert er at det kjenner som bÞylene ligger direkte pÄ ribbeina. Og det er VONDT
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Er det ikke bedre at man er naturlig? Store pupper, smÄ pupper, bla bla bla... De som har smÄ kritiserer de som har store og de som har store kritiserer de har har smÄ. Jeg blir rimelig lei det maset.
Tema:
Triumph er flott!
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg kritiserer ikke de som har store pupper. Skulle Þnske jeg hadde litt stÞrre selv jeg. Litt mer Ä fylle bh'n med. Men jeg tar til takke med det jeg har. Tror det er det viktigste. SÄ lenge enselv er fornÞyd sÄ er det vel greit. og som sagt, det var ikke pÄ noen mÄte ment som kritikk eller noe i sted da jeg kommenterte 80D. Er bare sÄ utrolig lenge siden jeg har hÞrt om bh'str over 80c
Pupper er uansett penest pÄ naturlig vis. Uten silikon. (noe videre diskusjon hÞrer uansett ikke til her. hvorvidt det er riktig Ä ta silikon hvis man fÄr slaskete rullinnpupp, eller speileggpupp osv)
Blir et annet tema gitt.
Men triumph er altsÄ et bra merke?
Noen andre? *notere bak Ăžret*
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 00:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg syntes bh'ene pÄ hennes og maurtizt er gode jeg.. men i det siste har kjÊresten min bestilt bh'r fra victoria secrets.. de er kjempe deilig, men desverre kjempe dyrt :/ jeg bruker 80c, sÄ det er lett Ä finne og ja, jeg bruker push-ups..syntes det er pent jeg 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 09:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
jeg har vel ca 5 bher jeg bruker, men en masse som har blitt forsmÄtt..jeg har lagt pÄ meg VELDIG mye. Brukte 75b pÄ barneskolen, nÄ bruker jeg 85D men jeg tror jeg kan redusere snart jeg har jo gÄtt ned 7 kilo, og mer skal det bli, jeg handler bher pÄ Lindex for det meste for de har endel storestÞrrelser, men ikke sÄ bra utvalg sÄ jeg har samme bhen i 3 farger liksom:P jeg mÄ ha bher som stÞtter, og som det er litt bredde pÄ mellom brystene. ellers tyter de bare ut og det ser ut som jeg har dobbelpupp. Og det er ikke pent. Jeg tror jeg har pupper som stÄr til kroppen min sÄ nÄr jeg gÄr ned i vekt kommer puppene til Ä forsvinne litt og, men det gjÞr meg egentlig ikke noe. Jeg er lei av Ä ikke finne bher, 75b-80c mÄ vÊre ideelt!! har ei venninne som bruker 75F, og hun har ingen lett jobb med Ä finne bher for Ä si det slik!!
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 10:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Mareth skrev: | Jeg fÄr ta en skikkelig runde og lete. men jeg blir sÄ fort lei. Men dere har rett. er veld bedre Ä bruke litt penger pÄ en bh som sitter godt.
Er forresten irriterende plagsom t mÄten stroppene krÞller seg pÄ hele tida. Det gjelder spesielt de fra h&m. Er det et fenomen som er vanlig kanskje?
Det som plager meg med endel bÞyler hvis ikke bh'n er litt vattert er at det kjenner som bÞylene ligger direkte pÄ ribbeina. Og det er VONDT |
Kan ikke si at jeg har merket noe til at stroppene krĂžller seg nei..
Det problemet med bĂžylene har jeg ikke da jeg er "vattert" 
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Er sÄ grasalt vanskelig Ä finne bher som ikke er fullt med puter og bÞyleting...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 12:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003 Innlegg: 409 Bosted: oslo
|
jeg leste for ikke sÄ lenge siden, tror det var i det nyeste 'det nye' at 75b er det samme som 80a, for cup'ene vokser med numrene, eller.no..
ellers er jeg veldig glad i lindex sine t-skjorte-bh'er, men bare en type. uheldigvis har jeg ikke funnet sÄ mange av dem i det siste, sÄ jeg har lite bh'er.. mÄ vel ut pÄ let igjen snart, tenker jeg...
|
_________________ puss puss sÄ fÄr du en suss...
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 12:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Ronja skrev: | Egentlig ikke, jeg har hofter og da passer det med pupper.. Jeg er egentlig stolt av puppene mine, de passer til kroppen. En stund trengte jeg 75D.. Det var noe dritt. (NĂ„ ja, litt personlig, tilbake til bh-er..?) |
Hihi...prĂžv Ă„ finne 75DD noe sted du...
Jeg har gitt opp. 80 fungerer det ogsÄ, iallfall fÞr jeg kommer igang med trening igjen.
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 13:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |