Av
Spitzy (!)
Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
Januarsalg Sukk... Hvorfor kunne ikke januarsalget ha vært i desember? Eller april eller noe? Det er så ironisk og plagsomt at de må legge januarsalget akkurat til januar, for hvem har penger i januar, liksom??
Hvert år tenker jeg at jeg burde handle alle julegavene i januar, jeg innbiller meg at det er kroner og spare på det.
Verre er det med det innbitte og såre ønsket om å shoppe nye klær og annet snacks... Huff a meg, denne kapitalismen.
Skrevet: Søn 09 Jan 2005, 23:23
Coralin
Veronica
Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
jeg har penger faktisk
Så jeg har kjøpt blå fine sko, blå fin veske, turkist skjerf, rosa bukse, en grønn og en turkis topp, undertøy, og cder og jeg er så fornøyd, for det meste var jo til halv pris men nå har jeg jo ikke så mye penger lenge da..
Skrevet: Man 10 Jan 2005, 12:30
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
*skulepå*
Jeg som ikke har penger vil ikke høre sånn på klagemuren!
Jeg irrterer meg mest av at det står sale på plaktene og ikke salg, kan de ikke skrive norsk?
Skrevet: Man 10 Jan 2005, 12:50
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
det høres og ser mye mer fænsi ut vettø
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 10 Jan 2005, 13:12
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
aniraC skrev: det høres og ser mye mer fænsi ut vettø
Norsklæreren sa hele klassen burde ta en tusj være og løpe rundt hele byen å rette på det. Vi noen spurte skulle vi bare svare:"Jeg bare hjelper litt, dere har stavet feil".
Skrevet: Man 10 Jan 2005, 14:08
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
Ronja skrev: aniraC skrev: det høres og ser mye mer fænsi ut vettø
Norsklæreren sa hele klassen burde ta en tusj være og løpe rundt hele byen å rette på det. Vi noen spurte skulle vi bare svare:"Jeg bare hjelper litt, dere har stavet feil".
Det hørtes gøy ut!
Jeg vil være med!
Skrevet: Fre 04 Feb 2005, 08:07
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende