|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kjeksen
Gjest
|
Briller
Sett at det er en himmel.
vil jeg fremdeles trenge briller/linser der? Er svekket syn en svakhet som skal "fikses", eller kan jeg få lov til å dille og herje med å putte dingser på øynene hver dag resten av evigheten. (oi)
|
Skrevet: Tor 30 Mai 2002, 21:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Re: Briller
Det kommer nok helt an på ditt syn på det å ha dårlig syn tror jeg. Hvis du liker det, så kommer du fortsatt til å ha det, og hvis du vil at det skal bli fiksa på, så blir det fiksa på. Himmelen er nok fin sånn hvis den finnes 
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 31 Mai 2002, 19:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
merkelig nok antar dere begge at dere kommer til aa ha en materiell kropp i en eventuell himmel..
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Lør 01 Jun 2002, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Det er vel det kristendommen, jødedommen og islam legger opp til? (Såvidt meg forstått i alle fall.)
|
Skrevet: Lør 01 Jun 2002, 23:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Jeg tror aldri det nevnes spesifikt, men mye tatt i betraktning at det som er om helvete stort sett omfatter fysisk smerte (hvilket da (kanskje?) forutsetter en materiell kropp), så kan det jo tenkes at det i himmelen er tilsvarende. Men jeg er usikker på hvor mye av dette som står i bibelen, og hva som er 'tilført' kristendommmen på annet vis.
|
Skrevet: Søn 02 Jun 2002, 20:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Er ikke alt som står i bibelen også tilført, egentlig? Eller tror man kanskje på at stoffet stammer fra Gud? Det finnes ingen original bibel eller kristendom. Alt er like mye riktig.
|
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 19:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |