DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
ufattelig kjedsomhet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Av Innlegg
Helvete
Gjest

ufattelig kjedsomhet

Jeg er blitt rammet av en ufattelig kjedsomhet. Synes alt er så kjedelig at jeg ikke klarer å gjøre noenting lenger. Helst vil jeg bare sitte og stirre tomt ut i luften, men det er også ufattelig kjedelig. Alt er kjedelig, men jeg vil gjøre noe....klarer snart ikke mer....alt virker så meningsløst. KJEDELIG....blir [overforbruk av tegn]klarer ikke å gjøre noe....kjedelig....

..........HJELP!!!!!

InnleggSkrevet: Man 15 Apr 2002, 17:32
    Til Toppen 
Audi
Gjest

Re: ufattelig kjedsomhet

du kunne prøve å gjøre noe? lese en bok? eller rett og slett gjøre noe av det kjedeligste du vet om så blir kanskje de andre tingene du gjør kjekke?! det kan være... jeg spiller data.. rettere sagt, jeg hører data... Smile *glise*
MANGE bra sanger på data'n min.. Smile

InnleggSkrevet: Tir 16 Apr 2002, 09:09
    Til Toppen 
ST|Stakan
Gjest

Prøvd å sove?...eller så kan det jo kansje hjelpe og tenke depresive (for noen) tanker om verdens undergang dine venners død eller noe sånt

InnleggSkrevet: Tir 16 Apr 2002, 12:33
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Hva med å skrive lange, infløkte artikeler om ymse tema, sende dem til Baj og be ham om å legge dem ut ett eller annet sted på disse sidene?
Mener det var snakk om noe slikt en gang.

InnleggSkrevet: Tir 16 Apr 2002, 21:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003

Jeg vet AKKURAT åssen du føler! Har det sånn jeg og noen ganger, at jeg neste lurer på hva som er vitsen med å leve i flere tiår til, og hva vi skal her på jorden, for alt er i bunn og grunn kjedelig. Hva kan jeg si.. det går over!

Begynn med en hobby du aldri har gidda å gå inn for, men som du alltid har hatt lyst til! Noe kunstnerisk, noe musikalsk, eller no sportslig..

InnleggSkrevet: Ons 17 Apr 2002, 13:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet