|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cista
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 146 Bosted: Oslo
|
Nintendo DS i norge
...er nå å få kjøpt i norge. de har en del av dem på spaceworld (der ved gunerius) i oslo, og de har tatt inn en haug på spiderman. prisen nå ligger på noe over to tusen, som er en del dyrere enn hva man kan regne med å få den for når den offisielt slippes i norge i mars. ikke mange spill ute ennå heller; men super mario 64 er i alle fall på plass.
hurra for studielånet i januar!
|
_________________ Donatello er den kuleste ninja turtle'en!
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
JEG FIKK TITUSEN I STIPEND,MEN FIKK JEG LOV OG BRUKE 2200 PÃ… EN DS??NEI DET FIKK JEG IKKE LOV TIL*denge mamma*
jeg skulle hente stipendet mitt idag og dra rett ned til Spaceworld og kjøpe en,jeg sov nesten ikke i hele natt fordi jeg gleda meg som en jævla drittunge,så plutselig sier mamma "ikke bruk noen av pengene da" så sier jeg "men,mamma,de har tatt inn 20 nintendo DS på spaceworld,la meg få kjøpe en" så sa hun "herregud,du trenger da ikke det,du har jo gameboy og pc og den derre kuben"DET ER IKKE EN SAK OM JEG TRENGER ELLER IKKE,JEG VIL
er som og si "mamma,du trenger jo ikke kjøpe en rød genser,du har jo en blå en rett her,ikke flere gensere på deg"
SLASKEMOR*bli sinna*
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 21:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cista
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 146 Bosted: Oslo
|
hihi. noen av oss flyttet hjemmefra i en alder av seksten og har retten til å velge nudelmiddag i en måned hvis det betyr at man kan unne seg en DS.
har ikke gått lei av gba sp'en ennå heller, da. men gleder seg som en liten unge til å spille nye wario ware. 
|
_________________ Donatello er den kuleste ninja turtle'en!
Skrevet: Tor 09 Des 2004, 23:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg kjøpte SP og Golden Sun,The Lost Age den dagen SP kom ut,jævla stilig da,men tenkt deg så fett det hadde vert med DS da jeg vil også flytte hjemmefra så jeg kan sløse penger på allt mulig nintendo dall 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 10 Des 2004, 13:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |