DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Mener du egentlig noe som helst 100%?

Ja
50%
 50%  [ 8 ]
Nei
6%
 6%  [ 1 ]
På den ene siden ser jeg meg enig, men på den andre siden er det klart at medaljen kan ha en bakside.
37%
 37%  [ 6 ]
Hæ?
6%
 6%  [ 1 ]

Antall stemmer : 16

Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Kjipern
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
mærta-bærta
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004
 Kjipern

Jeg har brukt et par år nå på å finne ut hva min sterkeste mening er, og innser at jeg egentlig ikke har noen. Mad Noen ganger er det en ulempe å se (minst!!) 2 sider av samme sak. Crying or Very sad Dessuten er ikke meningene mine såpass morsomme at de kommer på trykk i fredagsmagasinet til Dagbladet, det er skikkelig kjiiiipern altså. Fillern. Så teit. Confused Hvis noen har forslag til hva jeg kan mene, om hva som helst, gi meg et vink.

InnleggSkrevet: Man 06 Des 2004, 23:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
PÃ¥ den ene siden: Pensjonistene.
På den andre siden: Generalene, Sjømannsblues, Bønn til RAPP glødehodemotor, type 1 med dobbelt spyling, Eventyret om de 3 Bukkene Bruse, Trollets sang, Den blinde høna.

Det kan man med sikkerhet mene, for det står det på baksida av Odd Børretzen og Julius Hougens plate "På den ene siden."

InnleggSkrevet: Man 06 Des 2004, 23:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg mener 100% at mamma er et av de mest fantastiske vesnene på denne jord. Hun har virkelig gitt mye for å hjelpe meg.
Men jah. Jeg mener 100% at omgangsyke er helt jævlig, og at det finnes ikke positive sider ved det.
Eller.. hmm, NEI
det gjør ikke det. Basta.

InnleggSkrevet: Tir 07 Des 2004, 00:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Jeg mener 100,5% at mygg og knott er et evinnelig unyttig "dyr"!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 07 Des 2004, 09:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
jeg mener 100% at dop er dritt,for noen år siden ga jeg faen, men etter og ha vert sammen med en rusmisbruker så hater jeg det, hasj erogså narkotika, og jeg blir bare oppgitt når folk sier at de røyker det. jeg er også 100% sikker på at omskjæring av jenter er helt forkastelig! og 100% sikker på at KRF erno dritt

InnleggSkrevet: Tir 07 Des 2004, 22:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Jeg ser ikke helt dilemmaet. Imho vil det å mene noe 100% innebære at du besitter 100% av alle opplysninger som kan være med på å avgjøre din vurdering av saken. Du kan gjerne ta et valg/velge side, men om du møter god nok argumentasjon kan denne meningen fort skifte. Hvis man fortsatt tviholder på sitt selv om man vet at det ikke er rett er man bare dum.

Jeg ser det nesten som lovene i rettssystemet, der så å si alle lovene har unntak og rom for skjønnsmessige vurderinger. Men så har du oxo grunnlover, som kan forestille 100%-meninger. Menneskerettigheter er oxo eksempel på 100%-meninger, fordi de faller utenfor negativ argumentasjon.

elns..

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 12:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
jeg er 100 % imot overnasjonale selskaper som Coca-Cola og Microsoft som oversvømmer markedet med unyttige produkter og bruker mer penger på reklame enn nasjonalbudsjett i den tredje verden.

(jeg er også imot for lange setninger som den foregående)

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 13:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
ønskemestern skrev:
Jeg mener 100,5% at mygg og knott er et evinnelig unyttig "dyr"!

"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 08 Des 2004, 15:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Audi
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003
jeg mener igrunnen ingenting 100% sikkert.. men det gjør ikke noe.. for det gjør at man blir mer åpne for innspill og får lære så mye mer!

InnleggSkrevet: Tir 28 Des 2004, 01:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet