|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
VÃ¥ren
Jeg er bare så happy i dag. I dag var våren kommet til Sandane, jeg følte det i hele meg. Veit ikke hvor jeg vil hen med dette emnet.
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Tor 14 Mar 2002, 11:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Re: VÃ¥ren
Jeg tror egentlig du vil til mai. Men ja, Våren er her. I går planla jeg å skrive et vakkert avsnitt om det i dagboken min i dag. Vår, Hår, og Film. Is i kantina til halv pris må vel også nevnes. Men det er fortsatt fryktelig kaldt da. *rulle seg inn i skjerf*
VÃ¥rsola ler i dag.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tor 14 Mar 2002, 12:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mirta
Gjest
|
På Sand er det vår, men i sauda er det framleis vinter. Vår er fint.
|
Skrevet: Fre 22 Mar 2002, 09:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Tror du er vårkåt
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 27 Mar 2002, 01:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Liker egentlig ikke våren
Våren er en vakker tid. Solen kommer tilbake, bladene spretter på trærne, man legger vekk vinterklærne og kan ta bussen med solbriller igjen.
Likevel liker jeg ikke våren. Det er så mange forventninger.perestasjonsangst. eksamener. sommerferie. Man skal liksom være så lykkelig, man skal forelske seg, spasere hånd i hånd med kjæresten,gjøre hyggelige ting med venner, gå ut i solen, bli brun. Smile, le, være lykkelig og glad.
Hva da når man plutselig har en dårlig dag? Ikke føler seg så lykkelig og sorgløs, ikke har noen kjæreste å spasere hånd i hånd med, fremdeles er vinterblek, har eksamensangst til tusen, alle vennene plutselig svikter deg en dag til fordel for andre. Rett og slett at ting ikke er så rosenrødt som man forventer at det skal være
Da er våren en forbandelse, en ondskapsfull fiende som ler rått av deg fordi du ikke er så lykkelig som du og andre forventer seg. Da er det faktum at solen skinner noe som går deg på nervene og bare gjør vondt verre.
|
Skrevet: Man 15 Apr 2002, 08:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |