DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Abonnement på tråder, sletting av disse og status
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Abonnement pÃ¥ trÃ¥der, sletting av disse og status

Det skjer relativt ofte at folks epostadresser er eller blir ugyldige, og når disse i tillegg abonnerer på opptil 100 (!) emner, så sier det seg at det blir mye bouncet mail. Det er ikke mitt ansvar å sørge for at de brukere det måtte gjelde har en oppdatert og fungerende epostadresse, så fra nå av vil jeg ta meg friheten til å slette abonnementene hvis mail bouncer over en viss periode. Det betyr altså ikke at jeg sletter med en gang det skjer. Det er fullstendig naturlig at en epostadresse kan bli ugyldig en dag eller to eller tre, men begynner det å ta tid så får du pent abonnere på nytt.
Siden PM er deaktivert, og ikke alle er medlemme av DSGF, så kan det være vanskelig å få kontakt med personen det gjelder (det nytter jo logisk nok ikke å maile :p), og jeg føler ikke at det burde være nødvendig å starte en tråd hvor jeg maser på de det måtte gjelde, ergo sletter jeg uten forvarsel av noe slag. Har du et problem med dette så får du bare hudflette meg, men jeg er overbevist om at det tar mindre krefter og kortere tid og heller oppdatere epostadressen sin til en som fungerer.

InnleggSkrevet: Tor 02 Des 2004, 12:06
Sist endret av Baj den Søn 12 Des 2004, 22:31, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Følgende brukere må oppdatere epostadresse:

+ Ingen! (flinke dere er)

InnleggSkrevet: Man 13 Des 2004, 16:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Om forumet
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet