|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Sam And Max
jeg satt her om dagen og snakka om rollespill sammen med lærern min,begynte vi og nevne beste spillene innenfor en sjanger,og jeg sa at Monkey Island var det beste eventyr spillet,så sa han at hvis jeg likte det så måtte jeg prøve Sam And Max,så han gikk inn på kontoret sitt og brant en DOS emulator og Sam And Max til meg,og fysøren til tøft spill så morsomt spill har jeg ikke spilt på lenge,er det fler som har spilt dette?og hvis dere ikke har så burde dere:D
gammelt spill da,men helt konge
"may i keep this head as a suvenier?"HAHA,Max ruler da

|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 01 Des 2004, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Joda, har nå spilt igjenom det.
LucasArts var veldig flinke før; Sam & Max, Monkey Island, Grim Fandango, Loom osb
men nå satser de bare på spinoff-produkter av Star Wars og har nærmest skrinlagt alle andre prosjekter.
3D versjonen av Sam & Max var klar til produksjon da den ble avblåst.
Men du som har spilt Monkey Island, må da ha sett referansene til Sam&Max i hvert spill av serien, som for eksempel i kostymebutikken i LeChuck's Revenge, eller lyskasterne i Curse.
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 08:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Sam & Max er fantastisk. Synd både oppfølgeren samt Full Throttle 2 ble skrinlagt. Jeg er møkk lei alt som har med Star Wars å gjøre.
Synes jeg så noe snakk om at Sam & Max 2-arbeidet var gjenopptatt dog, men aner ikke hvor jeg har det fra for øyeblikket.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 09:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Sam & Max er helt rått, husket jeg spillte det da jeg var mindre, første spillet jeg runna uten hjelp fra noen. Humoren er jo utrolig herlig.
*savne*
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 09:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg må bare anbefale et annet spill fra LucasArts og, Day of the tentacle (DOTT). Det er samme type spill og jeg likte det bedre. Helt rått.
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 10:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
Hva med de gamle King's Quest, Space Quest og The Legend of Kyrandia? Var kanskje ikke så overlegen humor i de spillene som i Day of the Tentacle og Sam & Max, men de var herlige å spille. Om man fikke dem til iallefall...savner spill man må tenke på...*mimre*
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 11:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Jeg var personlig stor fan av Police Quest-serien, men Kings Quest var gøy det også. Humoren i Space Quest er forferdelig bra Jeg var ikke så begeistret for de to første Kyrandia-spillene, men det tredje var knall. Synes det er verdt å nevne Discworld-spillene også. Huff, now you're getting me started; jeg var og er også veldig glad i Gabriel Knight-serien, men helst det første. Det var utfordrende og hadde en spennende historie.
Men hey, er det humor det er snakk om så er Monkey Island-spillene ganske overlegne 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 11:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Men siden det var Sam & Max vi snakket om; jeg har faktisk ni-ti episoder av en animert serie av de... har dessverre aldri fått tittet særlig på de.
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 12:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Sam & Max.. Asså, jeg sier bare Sam & Max jeg ass..
Husker de spillene som hysterisk morsomme, men oxo en del vanskelige til tider. Var ikke artig når det gikk i stå og det var timer siden forrige latterkule.
Kanskje det bare er jeg som er litt dårlig på adventure-sjangeren, men jeg kom meg da gjennom dem alle 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 12:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
haakoo skrev: | Jeg må bare anbefale et annet spill fra LucasArts og, Day of the tentacle (DOTT). Det er samme type spill og jeg likte det bedre. Helt rått. |
fikk det også,men jeg får ikke lyd på 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 14:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Noen av dere som prøvde Goblins - The Prince Buffoon (tror det var navnet)
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 14:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Prøvd via SCUMMVM?
VDMSound kan også være greit å ha installert hvis du f.eks. skal spille via AbandonLoader (flott program).
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 14:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

|
M_Stuff skrev: | Noen av dere som prøvde Goblins - The Prince Buffoon (tror det var navnet) |
Hvordan kunne jeg glemme det!? Herlig spill det og. Og humoren var deilig.
Simon the Sorcerer, de første spillene, var også et ganske bra spill.
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 15:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Baj skrev: | Prøvd via SCUMMVM?
VDMSound kan også være greit å ha installert hvis du f.eks. skal spille via AbandonLoader (flott program). |
ja det var faktisk SCUMMVM jeg brukte,men det funker nå kjempetøft 
|
Skrevet: Tor 02 Des 2004, 21:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |