|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Guttetanker
Kjære gutter, hjelp meg med en ting;
Når en gutt har bedt om nummeret til en jente etter en fest, snakket med henne på tlf hver dag siden det, og så inviterer henne på hyttetur med noen kompiser. og gjerne hennes venninner.. hva tenker de egentlig da? Om han påstår at det ikke vil bli fyll, bare kosedrikking, og kortspill foran peisen... hva mener han egentlig?
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 09:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: Guttetanker
Han tenker pul pul pul, egentlig, men hvis det ikke blir noe på ham, så spiller det ingen rolle, da kan han liksågodt få seg en kjæreste
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 10:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

|
Hihi, det var det jeg tenkte. Men hva tenker han om meg om han får det, og hva tenker han hvis han ikke får det?
Mener du at han har lyst å bli sammen med meg?
|
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 11:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Han har lyst jah, men det byr ham ikke imot å pule.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 06 Feb 2002, 22:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kverulant
Gjest
|
Jeg hadde nok ment det jeg sa, at det ville bli en 'kose' tur, med ikke for mye alkohol (hvis noe i det hele tatt) og hygge på kveldene... Men fra hva jeg vet om andre, så tror jeg sansynligheten er stor for at det kan bli en fyllefest med masse masete gutter. Dette kommer selvfølgelig helt ann på guttene, men jeg har det intrykket at andre gutter har en tendens til å tenke på sex sex sex og ikke følelser.
Jeg har prinsipper, som jeg holder. Derfor ville jeg aldri dratt på en sånn tur for å forventet sex. Sansynligvis hadde jeg nok ikke drukket i det hele tatt, men det kommer ann på settingen og hvor godt man kjenner hver andre og lignende.
Hvis en gutt ringer hver dag burde det være et godt tegn på at han liker deg. Det er i hvert fall gjeldene for meg, med noen få unntak, som er gode venninner (og som altid kommer til å forbli venninner),
|
Skrevet: Tor 07 Feb 2002, 18:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

|
Hmh.. kjenner ham enkli ikke i det hele tatt. I går ringte han meg ikke engang. Og i dag sa han at han ikke fikk lov av foreldrene sine å bli med meg på fest i helga. Går det ann å miste interessen så fort, hvis dere liker en jente? En uke med tlf hver dag, og så The End? Eller er jeg bare paranoid fordi jeg tror og håper dette kunne vere begynnelsen på noe..
|
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 09:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kverulant
Gjest
|
Tror det skal MYE til for å miste interessen så fort, men det kommer litt ann på alderen og, gjorde det i hvert fall hos meg.
|
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 17:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Fon-snakking morgen og kveld -hver- dag betyr at han er interessert. Jeg er ikke gutt, men jeg har snakka med et par.. Jeg synes at oppførselen hans tyder på at han vil bli sammen med deg, han vil bare bli litt bedre kjent med deg først, og vise deg fram for vennene sine.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 21:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Nok en gang må jeg innrømme at jeg ikke er gutt, men jeg drister meg til å prøve å tolke dette likevel. Det kan godt hende at han faktisk ikke fikk lov til å dra. Og hadde ikke du vært bittelitt flau om du hadde fortalt noen at du kom på besøk ei helg, og så fikk du plutselig ikke lov av foreldrene dine? Kanskje syntes han at det var litt vanskelig å si det, redd for at du ville bli skuffa, og derfor ikke ringte?
Sånn personlig, så tror jeg fortsatt at dette er begynnelsen på noe.. kanskje man skal tro på skjebnen? Det er da ikke tilfeldig at folk kjøper kanarifugler? 
|
Skrevet: Fre 08 Feb 2002, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
humm.
han er sikkert highly interested i deg, men samtidig har han også lyst til å speede opp sakene, f.eks ved å pule.
hvis det ikke blir slik, kan han sikkert vente.. hmm
DETTE ER IKKE SLIK JEG TENKER, JEG BARE SETTER MEG INN I SITUASJONEN TIL GUTTEN I SPØRSMÅLET!
|
Skrevet: Ons 13 Feb 2002, 14:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
da cruz
Gjest
|
JEg er gutt og er her for å hjelpe deg. Håper jeg ikke kommer for sent
Konklusjon 1:
Han liker deg siden han har pratet med deg på TLF hver dag.
Konklusjon 2:
Han vil innerst inne "elske" med deg men om ikke det blir noe av det vil han bare oppføre seg som vanlig.
Håper det er forstått.
|
Skrevet: Tir 19 Feb 2002, 18:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Christian
Gjest
|
Enkelt: Pule!
|
Skrevet: Tor 28 Feb 2002, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

|
Yippi
Tusen takk for at dere gadd å engasjere dere! =)
Syns dere er supersnille.
Nå er vi veffal så godt som sammen.. =D
|
Skrevet: Tir 05 Mar 2002, 11:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Re: Yippi
Gratulerer :)
Så nå er det bare å få ham godtatt av foreldrene.. noen av dere som har noen gode tips om hvordan man fikser det?
|
Skrevet: Ons 13 Mar 2002, 15:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Re: Yippi
Hadde han vært like sjarmerende som meg hadde det gått av seg selv. Men siden det ikke er tilfelle så burde han i utgangspunktet være litt snill i alle fall
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Ons 13 Mar 2002, 16:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |