|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Ikke lenge igjen nå..
Vel folks, nå er det ca. en måned til jeg trår inn i de voksnes verden, jeg blir nemlig 18.. Hvordan bør jeg forberede meg? Hva bør jeg passe på? Hvordan skal det feires? Har dere noen advarsler?...... hjelp.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tir 05 Feb 2002, 07:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
DaBrain
Gjest
|
Re: Ikke lenge igjen nå..
Bare fortsett som før. Einaste forskjell fra når eg va 17 til eg blei 18 va at eg gjekk mer på plassa med 18-årsgrensa.
|
Skrevet: Søn 10 Feb 2002, 17:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
For meg var det to vesentlige forskjeller, det ene var at jeg plutselig fikk en hel masse brev fra banken (det er ikke så gale som det høres ut som og at alle begynte å mase om hvortid jeg skulle ta lappen.
|
Skrevet: Søn 10 Feb 2002, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
erhm... åkai.. 4 dager igjen nå og jeg har ikke fått særlig hjelp.. tror ikke det blir noe særlig.. har ikke fått no tips om hvordan det bør feires.. hvordan kan jeg overtale folka til å forlate huset på lørdag f.eks.. (tenkte jeg kunne feire det da)
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 08 Mar 2002, 14:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
Har vært 18 en stund nå.. er ikke særlig stas.. ikke har jeg lappen heller
|
Skrevet: Ons 11 Sep 2002, 09:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |