|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Utestedsrapport
Her kan dere fortelle om deres erfaringer fra forskjellige utesteder dere har vært på, om det var bra eller dårlig, og om man anbefaler andre dsgf'ere å ta turen innom!
Jeg starter:
Stedets navn: Tørst
Hvor: Sandnes
Jeg og en kamerat var på Tørst i går. Navnet sier vel kanskje nok, kombinert med det faktum at vi er i sandnes bør gi oss et hint om at man bør holde seg utenfor. Eller egentlig så langt vekk som mulig.
Jeg (som er rimelig ny i Sandnes) fikk endelig konstatert at ryktet er sant: Sandnes folk drar til stavanger når de skal ut. Så hvem er i sandnes? Det er alle gærningene fra Bryne, og enda lenger sørover. Sandnes er rølp, sandnes er et høl, og Tørst er ikke et lyspunkt i så henseende.
Tørst er stedet der veggene er malt rødt og hvitt... tv-skjermene er murt inn i veggen(!) og der de spiller samme sangen på anlegget hele tiden.
Vi ankom stedet rundt halv tolv, og da var det ikke å masse mer enn 10 mennesker. Rundt midnatt var det nærmere 30 og halv ett var jeg og kameraten de to eneste! Vi var altså ganske heldige og fornøyd med å ha vært ute i sandnes en hel time uten å havne i bråk.
Tørst er også et sånt sted der det knuste glasset blir liggende midt på gulvet i en halvtime. Der den ene som er på stedet entrer dansegulvet og bruker 10 minutter på å forstå at det ikke er noen andre der, at sangen han danser til er noe av det dårligste som noen gang har kommet ut av en høyttaler.
Tørst har skjønt det at dårlig musikk ikke trenger gode høyttalere. Så det budsjettet er kuttet til et minimum. Men dårlig musikk kan fortsatt spilles høyt! Og i denne byen bryr vel ikke folk seg om sånt!
Men det skal de ha, sofaen var god å sitte i, og de jentene som var innom var behagelige å se på. Det var god bemanning i baren, så det tok kort tid å få det vi ville ha. Så det var jo mye positivt, men sånn total sett så var vel det hele en liten nedtur. Men går man ut i sandnes, så kan vel ikke annet forventes!
|
Skrevet: Søn 28 Nov 2004, 13:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Stedets navn: Martins
Hvor: Lillestrøm
Dag: Lørdag.
I helgen klarte jeg omsider å komme meg inn på 20års grensen her.
Det skal være så mye bedre på lørdager, siden man dag slipper allt "småungene"
Men jeg skal si deg en ting.
Det er "småungene" som lager livet!
Det var nesten dødt her, skikkelig kjedelig og det ene dansegulvet var stengt. Ble veldig skuffa.
På fredag er alt oppe og alle er som regel i go'humør da.
Greit, det er jo noen som er yngre enn deg ser, men det er hvertfall folk der da!!! =P
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Man 29 Nov 2004, 08:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|