DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Hva er det mest romantiske du har opplevd?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Av Innlegg
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003

Jeg bare lurer...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 24 Nov 2004, 00:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
kjæresten min og jeg i karibien... jeg tok han med meg ned på kaia.. satt oss ned i sånn romantisk stilling..også hadde vi piknik i solnedgangen..og solnedgangen i den dominikanske republikk er bare "wow" Smile

InnleggSkrevet: Ons 24 Nov 2004, 09:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Den sommer'n når jeg var i spania sammen med bestefar og samboern hans (som er skikkelige slemminger begge to). Jeg ble kjent med en fyr som het Daniél, og det var en sånn skikkelig sommerforelskelseting. Men samboern til bestefar syntes jeg oppførte meg som en hore (hun så meg gi Daniél en klem), så jeg fikk ikke lov til å være sammen med han. Så jeg snek meg ut av vinduet hver kveld etter at de hadde lagt seg, og så gikk vi laaaange turer på stranda... *sukke*
Det var en fin sommer det....

InnleggSkrevet: Tor 25 Nov 2004, 12:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
hmm...
Kanskje ikke mest romantisk, men deffinitift det HOTTESTE jeg noengang har opplevd.
På ferie, sommeren for to år siden.
Var en gutt jeg syntes var skikkelig søt, men var ganske sjenert da, så turte jo ikke si det rett ut.
Siste kvelden jeg og venninnene mine var ute og festet, så var han der han og, men virket ikke så veldig intressert egentlig...
Så jeg bar lot det går og danset og hadde det gøy.
Langt utpåkvelden dukker han plutselig opp ved siden av meg og vil danse. Og det kunne jeg ikke si nei til, når danse er en del av jobben hans, så jeg viste han kunne det. Very Happy Men ikke at han var såå flink.
Vi danset veldig veldig veldig tett. Det var utrolig herlig og litt av en opplevelse. Jeg ble totalt sjarmert i senk, og fy så hot jeg ble og.
hehe. Danset mange timer, til det bare var oss igjen på gulvet og solen hadde startet å titte opp igjen.

SÃ¥ sa vi hadet, og jeg reiste hjem til Norge igjen.
Kommer aldri til å glemme den kvelden ass... Razz
scream and shout.

InnleggSkrevet: Tor 25 Nov 2004, 12:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
Majane skrev:
hmm...
Kanskje ikke mest romantisk, men deffinitift det HOTTESTE jeg noengang har opplevd.
På ferie, sommeren for to år siden.
Var en gutt jeg syntes var skikkelig søt, men var ganske sjenert da, så turte jo ikke si det rett ut.
Siste kvelden jeg og venninnene mine var ute og festet, så var han der han og, men virket ikke så veldig intressert egentlig...
Så jeg bar lot det går og danset og hadde det gøy.
Langt utpåkvelden dukker han plutselig opp ved siden av meg og vil danse. Og det kunne jeg ikke si nei til, når danse er en del av jobben hans, så jeg viste han kunne det. Very Happy Men ikke at han var såå flink.
Vi danset veldig veldig veldig tett. Det var utrolig herlig og litt av en opplevelse. Jeg ble totalt sjarmert i senk, og fy så hot jeg ble og.
hehe. Danset mange timer, til det bare var oss igjen på gulvet og solen hadde startet å titte opp igjen.

SÃ¥ sa vi hadet, og jeg reiste hjem til Norge igjen.
Kommer aldri til å glemme den kvelden ass... Razz

Opplevde nesten det samme i hellas en gang.. ei dame som var SINNSYKT go til å danse.. det var ikke jeg da.. men dæven .. fine ting skjedd etterhvert ja.. dansinga hennes va hot alts..

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Fre 26 Nov 2004, 14:41
siv_elisabeth
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 29 Apr 2003
Jeg var virkelig, virkelig deppa/lei meg.. og bare gråt og gråt.. Jeg bodde på den tid i Flekkefjord, og kjæresten min befant seg i Jessheim/Oslo.

Han tok med seg det aller mest nødvendige, hoppet inn i bilen, dreit i jobben, og kom til meg... Vi snakker om vanvligvis 7 timer kjøring.. og det snødde som F den natten.. han kjørte som en galning og var hos meg 5-6 timer senere...

- ses

InnleggSkrevet: Fre 31 Des 2004, 18:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

veldig romantisk det ass.. men
*nynne* det er bedre å komme forsent, enn aldri !!

InnleggSkrevet: Søn 02 Jan 2005, 12:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

aniraC skrev:
veldig romantisk det ass.. men
*nynne* det er bedre å komme forsent, enn aldri !!

Gjelder det også å komme for tidlig? Wink

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Man 03 Jan 2005, 16:45
aniraC
Moderator
Moderator

hrmf..komme for tidlig ? da skal du ha dratt tidligere også.. uansett.. dette er off topic Kris.. Pass på ellers får vi bråk Razz

InnleggSkrevet: Man 03 Jan 2005, 19:43
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

sorry Razz

men til topic:
Jeg har funnet ut at kanskje det mest kos-romantiske er små søte uventede hendelser hvor man bare føler så sinnnnnsykt mye kjærlighet i lufta..

"love is in the air" *nynne*

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tor 06 Jan 2005, 17:02
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet