|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
FÃ¥tt meg ny avatar!!!
O Lykke 
|
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 03:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Si meg, er du opprinnelig Terning? Det blir litt vanskeligere å kjenne igjen folk når de i tillegg har byttet brukernavn.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 10:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
wertoi skrev: | Si meg, er du opprinnelig Terning? Det blir litt vanskeligere å kjenne igjen folk når de i tillegg har byttet brukernavn. |
Ja, det er opprinnelig Terning.
Jeg er enig i at det kompliserer ting når folk bytter nick og avatar. Faktisk synes jeg bare bytting av nick kompliserer ting. Kanskje man burde opprette en tråd under "Om forumet" hvor folk annonserer slikt?
NÃ¥r det er sagt, digger jeg Terning/MacGyvers nye avatar. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 11:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Eventuelt er det lurt å bruke mer enn to dager på å bytte begge deler. Hvis jeg bytter nick så vil jeg beholde avataren kanskje et par uker. Siden sannsynligvis alle vil kjenne igjen elefanten med den skjeve benstillingen, og dermed relatere det nye nicket til det gamle...
|
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Oi, er du Terning igjen? Jeg syntes MacGyver-greia var rå jeg..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning