|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
(røverdatter'n)
Gjest
|
Kjenner ALLE hverandre, her???
Har ikke vært med her så veldig lenge (litt...), men føler at alle andre her kjenner hverandre.
Når det står at jeg er blitt en "Veronica" (hørte jeg noen si det er positivt?). Hva betyr det? Jeg kjenner ikke Veronica, og om noen sier hun er snill, så kjenner jeg ikke den som sier det heller... ("stol aldri på en lokkemann").
Hvor kommer allesammen fra? Kommer alle fra samme sted, eller var allesammen på samme turen, også klarte ALLE å bli kjnt med ALLE??
Hvem er forresten Baj, som ALLE her også ser ut til å kjenne??
Bortsett fra dette, syns jeg at dette er en veldig underholdende side. Gøy å få brukt fantasien min til noe (u)fornuftig.
Håper på å bli kjent med noen her jeg også (hint, hint). 
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 01:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Hehe, Baj er grunnleggeren, dvs han som startet hele DSGF sammen med Fido. (det var ikke noen flere, right?) Alle kjenner ikke alle, men etter å ha vært på forumet en stund, og på irc-kanalen, føler man at man kjenner folk uten å ha møtt dem. Bra du trives! =)
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
For ikke å glemme treffene! Jeg har bare vært på Halloweentreff, fordi jeg bor langt vekk fra Oslo og Trondheim men jeg skal garantert på fler treff.
Også har jeg fått meg dsgf-tskjorte og regner med at jeg til sommeren nårjeg kan bære den synlig blir kontaktet av masse gale mennesker rundt i stavanger som kjenner igjen skjorta
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Marilla_sila skrev: | Hehe, Baj er grunnleggeren, dvs han som startet hele DSGF sammen med Fido. (det var ikke noen flere, right?) Alle kjenner ikke alle, men etter å ha vært på forumet en stund, og på irc-kanalen, føler man at man kjenner folk uten å ha møtt dem. Bra du trives! =) |
Ikke heeelt riktig. Baj og en annen som jeg ikke husker navnet påstartet det, så var det vel Baj, (me)taxa og meg i styret før det ble til Baj og Fido.
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 13:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
haakoo skrev: | Ikke heeelt riktig. Baj og en annen som jeg ikke husker navnet påstartet det, så var det vel Baj, (me)taxa og meg i styret før det ble til Baj og Fido. |
Oh, beklager! *bøye seg i støvet* Mine DSGF-kunnskaper er ikke hva de aldri har vært, beklager! =(
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Kjenner litt til Baj fra gode gamle Everyday chat som senere ble overtatt
at forløperen til TV 2 om jeg ikke tar feil.
Ellers kjenner jeg ingen her fra før av, men dere virker alle som
en hyggelig gjeng mennsker det hadde vært gøy å riste labb med
og hilse på en dag 
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 20:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Everyday.com finnes da fortsatt.
Kjenner heller ingen her inne, og det er egentlig ganske befriende i diskusjoner/debatter.
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 21:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg begynner å kjenne ganske mange her inne nå, men for halvannet år siden kjente jeg ikke en sjel. Det gjelder bare å dukke opp på treff, delta i diskusjoner....og bare slenge deg på det som skjer...
Det fungerte iallfall for meg...
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 22:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atanamir
Spitzy (!)

Ble Medlem: 04 Jul 2004 Innlegg: 158
|
Har tenkt å gjøre noe med dette her og blir nok å finne mer
overalt på forumet og det blir treff på meg med første og
neste passende anledning.
|
Skrevet: Tor 11 Nov 2004, 23:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Slapp helt av, alle kjenner ikke alle. Det er nok en god del som kjenner en god del, også er det noen få som kjenner de fleste. Selv kjenner jeg noen, og vet sånn mer eller mindre hvem en god del er.
Som folk sier, det er bare å dukke opp på treff, så blir du kjent med folk. De pleier å være morsomme, upretensiøse og trivelige, særlig hvis man medbringer smaksgranuler (en morsom anekdote fra fjorårets Trondheimstreff, som noen sikkert vil dele med deg på et treff ).
Baj er sjefshulken. Han drar sleden og gir reinsdyrene friskt høy.
Det er jeg som er Veronica. Åpenbart. Jeg håper det er positivt å ha status som "Veronica." Før pleide den statusen å være "UTADÆSJÆLOPPLEVELSE," men mange reagerte så kraftig på dette psykiske overtrampet, at det ble byttet ut. Hvorfor det ble "Veronica" er jeg ikke sikker på, men jeg gjetter på at det kan ha noe å gjøre med at jeg var en av de mest aktive motstanderne for ovennevnte onde tittel.
Jeg er vanligvis snill, men jeg forstår din skepsis. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 01:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
Hei på røverdattern', jeg har ikke vært med så lenge jeg heller
*i samme båt*
Jeg fikk iallefall ideen til å surre rundt her siden jeg var på konsert med en kompis som var sammen med noen dsgf mennesker, da fikk jeg se den eminente t-skjorten og hilse på Baj i allefall, kanskje han husker meg til og med, hihi!
Tenk jeg så noen av menneskene i "virkligheten" før jeg "møtte" de her, hvor ofte skjer det?
Jeg trives storveis her i allefall 
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 02:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg bare surfet inn her en tilfeldig dag, og siden har jeg blitt boende.. ikke truffet noen andre in person, bortsett fra de som jeg selv har vervet da, (oceanborn, Ronja, Caroline..).
Men man føler jo at man til en viss grad kjenner folk, hvertfall de mest aktive, etter å ha diskutert alt mellom himmel og jord her inne..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 09:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jos skrev: | Everyday.com finnes da fortsatt. |
Joda, men den fantastiske webchatten som eksisterte for mange, mange år siden ble lagt ned. Første gang ble den gjenopprettet etter protester fra undertegnede og andre, andre gang borte for godt. Snufs.
--
Ikke alle kjenner hverandre her, langt i fra. Og det er naturlig nok mer skille mellom hvem som kjenner hverandre når man først kommer seg på DSGF.no (og ikke bare forumet) (ooh, there's more to it!). Men spesielt på østlandsområdet har vi en god del medlemmer som gjennom treff og bekjente har begynt å være en god del sammen.
Veronica er en rang, og Veronica rocker, du så har ingentin å frykte.
DSGF har medlemmer sånn omtrentlig overalt i Norge, samt medlemmer (norske som regel) i USA, Sveits, Australia, Sverige og et par andre steder. Hvordan de har kommet hit er alt fra trakassering på gata, til linker fra hjemmesider og word of mouth.
Jeg er Baj
Jeg håper også du blir kjent med noen her, selvsagt 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 12 Nov 2004, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det begynte med et treff, og en dagbok eller to. Og så noen innlegg på forum. Og så bare ble det mer og mer for min del DSGF er et utmerket sted/en utmerket ting. Jo mer man leser omkring på sidene her, bidrar selv, dukker opp på treff osv, jo mer kjent blir man. Og før man vet ordet av det har man blitt en del av det hele 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 15 Nov 2004, 14:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Argh - forum krangler. Derav to innlegg som ble helt like. Noen som er istand til å slette dette?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 15 Nov 2004, 14:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sjokoladekjeks
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004 Innlegg: 272 Bosted: The staff of anger
|
Ny her jeg også.. *snufs* 
|
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 00:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
sjokoladekjeks skrev: | Ny her jeg også.. *snufs*  |
Ikke så fali det, du blir snart kjent med folk!
|
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Slettet, innlegget kom to ganger. Beklager!
|
Skrevet: Lør 27 Nov 2004, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
Kosli at så mange svarte
Tror jeg fikk svar på alle mine spørsmål, og håper andre i samme båt fikk svar på sine med det samme.
Visste bare om en her inne da jeg meldte meg inn, men hun skriver aldri noe her...
Følte at jeg fikk litt "kontakt" med folk nå, da!
SÃ¥ jeg sier det igjen: Takk folkens!
|
Skrevet: Man 29 Nov 2004, 23:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |