|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
FRP
las eit lite innlegg på den fyrste sida i magasinet her om dagen, der ein får ein cd dersom ein kjem på trykk, der var det ein liten kar som lurte på kvar alle frp veljarane var, om dei kanskje hadde eigne underjordiske byar eller noko liknande. for den mannen syntes det var rart at frp har ein så pass stor del av veljarane. han kjente ingen som haldt med frp. etter å tenkt litt, fann eg ut han har rett. kvar er alle frp veljarane? tør dei ikkje sei til folk kva parti dei likar? finst det mange frpvelajar her?
jaja.
|
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 22:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: FRP
Jeg vet hvor alle frp-velgerene er. De er her. Jeg kjenner mange. Bortsett fra meg vet jeg om èn i gjengen som ikke holder/holdt med frp.
Det er mulig noen har fått et mer avbalansert syn etter hvert, men jeg er mer eller mindre vokst opp i en FRP-gjeng. Eller noe sånt. Masse eneboliger på hjelteryggen, og en god del hjemmebedrifter.
Her kryr av Frp'ere. Huff
Ved skolevalget i fjord var frp det klart største partiet her på skolen, og med Ap og høyre på andre og tredje. Husker ikke rekkefølgen.
I klassen min er det nesten bare (mitt intrykk) frp'ere.
Selv var jeg alvorlig redd hele landet var blitt Frp-infisert. Så jeg ble ganske positivt overasket av å lese innlegget ditt.
nu føles alt så mye bedre...
|
Skrevet: Ons 14 Feb 2001, 12:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Re: FRP
Er Hjelteryggen i nærheten av Os? (hmm.. jeg burde kanskje vist sånt.. men jeg hmm.. er ikke så inne på geografien i Bergen liksom..) menneh.. hmm.. jeg trodde alle frp-velgerne var i Os.. for liksom.. det er jo der de har frp-ordfører... eller hadde.. helt frem til i går.. *smile* (endelig kvitt kreket..) også er det mange på Bømlo.. jadda.. for der vinner frp alle skolevalgene med STOR margin.. jadda.. også tror jeg det er en del som sier de holder med frp bare for å skremme ap.. for det er jo deres velgere som har godt over til frp.. bare vent og se.. på valget til høsten så har ikke frp så stor prosent av velgerne.. og Carl I. Hagen kjøper seg forøvrig velgere ved å gi dem gratis hamburgere og sånn.. jeg kjenner en del frp-velgere.. men det er for det meste folk som ikke vet noe om politikk generelt som bare syns at det Hagen sier høres bra ut.. jau..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 14 Feb 2001, 13:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lilinen
Gjest
|
Hagen på gråten >:-)
Misforstå meg ikke: Det som har skjedd med disse ni menneskene som har vært i visse perverse FrP-toppers nærvær på det tidspunktet dritsekken i dem VIRKELIG tok overhånd... jeg synes det er grusomt.
Men likevel: HÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!!! =>:>
CARL I. HAGEN VAR PÅ GRÅTEN PÅ TV! TJOHOOO!!
Jeg kan ikke annet enn å rådigge at fyren er i seriøst trøbbel fordi han og store deler av partiledelsen har visst om saken lenge... jeg unner FrP alt vondt.
Dessverre er jeg ikke så sikker på at kjernevelgerne (18% av Norges befolkning - Skremmende? JA!) bryr seg så mye. Så lenge partiet fortsetter å tråkke på fremmedkulturelle, samer, fattige, alenemødre, ungdom og de fleste andre gruppene som har lite makt men fortsatt er fryktet av noen mennesker.... så lenge FrP spiller på disse holdningene, tror jeg våre omtalte 18% vil holde seg til partiet.
En annen liten ting: En fyr fra FrP sa på nyhetene i dag at en del folk nå har meldt seg inn i partiet tilogmed ETTER at voldtektssakene kom ut. Hva slags syke jævler er det som melder seg inn i et parti like etter en sånn sak da? Uten engang å ta seg ei uke til med betenkningstid?
*grøsser og er glad fordi FrP er et LITE parti her i Tromsø*
Lilinen
|
Skrevet: Tor 15 Feb 2001, 00:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Beliggenhet og egoisme
Hjelterygen ligger på sotra, med en slik beliggenhet at man kan se innover i retning byn. Vistnok (engang) norges største eneboligfelt.
Blandt grunnene til at FRP gjør det så bra på skolevalgene er nok det at de lover mer penger til enkeltindividet i form av lavere skatter og avgifter.
Dessuten, billiger og lettere tilgjengelige alkohol er alltids en sak som mange(spesiellt mindreårige) støtter. Og det er jo mange mindreårige på en videregående, så...
|
Skrevet: Tor 15 Feb 2001, 09:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Re: Beliggenhet og egoisme
Her er noen kjekke sitater fra div FRp-folk
Karl.I.Hagen: Et samfunn uten etniske minoriteter er et samfunn i harmoni.
Det var også en eller annen oslo-frp kis som mente at den private eniendomretten ikke skulle gjelde for muslimer.
Vidar kleppe har så mange slike uttalelser at jeg ikke gidder å begynne å ramse her. Kanskje når jeg kommer hjem. Er på skolen nå.
Uansett, tenk over dette før dere stemmer på dette "stuerene" partiet
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2001, 13:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Re: Beliggenhet og egoisme
FRP er nede i 15%
*juble*
Kanskje Norge står over høyrebølgen
*håpe*
Jeg blir i like godt humør hver gang jeg leser her.
Jeg går på Øk/Ad linjen, og der er FRP-velgerfrekvensen noe
i retning av den høyeste på skolen
Knut - Har valgt feil
|
Skrevet: Ons 21 Mar 2001, 23:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vidar Kvigne
Gjest
|
Re: Hagen på gråten >:-)
Det er tydeligat lillien ikkje har peiling på kva ho pratarr om.Har du lese partoprogramme til frp?
Frp er ikkje imot innvandara ,dette er noko media har skapt.Politikken til frp er å regulera inntaket av desse og senda heimat dei som ikkje klarar å oppføra sg (kriminelle)
Når det gjeld søviknes saken so hadde ledelsen ei svært vanskelig sak.
Dei pårørande i saken ville ikkje ha saken saken slått opp i media og var det vanskelig å fjerna søviknes uten at media begynte å grava i saken
Til slutt vil eg understreka att i søviknes saken ligg det ingen kriminelle handlingar.
Jenta har sagt at det som skjedde var på frivillig basis
STEM FRP
|
Skrevet: Tor 12 Apr 2001, 15:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tom Erik Støwer
Gjest
|
- - og bli lobotomert
|
Skrevet: Fre 13 Apr 2001, 00:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Vidar Kvigne: Frap ikke 'mot' innvandrere?
Hvis man stoler blindt på partiprogrammet kan (?) man kanskje
få det inntrykket, men hvis man heller følger med på diverse
fremtredende Frp-medlemmers uttalelser til pressen om dette
emnet, vil man nok få et helt annet inntrykk.
Jmf: K.I.Hagen-uttalelsen lenger oppe.
Frp ikke mot innvandring?
Er ikke det å være imot så vet ikke jeg...
|
Skrevet: Fre 13 Apr 2001, 22:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

|
Han skriver navnet med C. Carl.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev K.
Snålt.
|
Skrevet: Lør 14 Apr 2001, 23:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tom Erik
Gjest
|
dvs.. er du så dum at du stemmer frp så er du
sannsynligvis lobotomert allerede og uten håp..
*sukk*
|
Skrevet: Fre 27 Apr 2001, 00:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sexy
Gjest
|
Jeg håper ikke Carl I. Hagen ikke blir med i den nye regjeringen.
|
Skrevet: Tor 18 Okt 2001, 14:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Regjeringen
Han kan jo ikke det ja. For da må han jo bytte parti først..
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Fre 19 Okt 2001, 12:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sexy
Gjest
|
Re: Regjeringen
Det kommer han sikkert til å gjøre.
*kremt*
|
Skrevet: Fre 19 Okt 2001, 12:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glenn Reeves
Gjest
|
Faktisk stemmer det du sier. Fremskrittspartiets politikk går ut på å gi mer ansvar tilbake til folk. Fordommer og løgn har gjort at folk ikke vet hva FrP står for.
|
Skrevet: Lør 08 Des 2001, 21:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tom Erik
Gjest
|
men likevel stemmer det...
overfladisk populisme...
jada, verden blir et bedre sted å leve om vi får billigere alkohol og røyk og lavere skatter...
damn, at det går an
|
Skrevet: Søn 04 Aug 2002, 23:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Empyrean
Främling

Ble Medlem: 10 Jul 2003 Innlegg: 21
|
FrP appellerer til folk som ikke har peil på politikk men som ønsker å stemme likevel. "Oiii.. FrP skal senke alkohol-prisene?! da stemmer vi på dem!". Noen ganger så skulle jeg ønske at vi hadde fulgt en sosial-liberalistisk linje og kun latt de som hadde peil på politikk stemme.
|
_________________ "You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend"
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Brinnj, Frp, Brinnj! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
Kjenner en del frp tilhengere, samtlige av de jeg veit om er enten bønder eller pensjonister. Så da veit du hvor du kan begynne å lete etter frp velgerne. Personlig må jeg bare le av frp..lurer litt på hva slaks gjeng det der egentlig er..
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Lør 12 Jul 2003, 14:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: