DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Politikk & Religion
FRP
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Filuri
Gjest

FRP

las eit lite innlegg pÄ den fyrste sida i magasinet her om dagen, der ein fÄr ein cd dersom ein kjem pÄ trykk, der var det ein liten kar som lurte pÄ kvar alle frp veljarane var, om dei kanskje hadde eigne underjordiske byar eller noko liknande. for den mannen syntes det var rart at frp har ein sÄ pass stor del av veljarane. han kjente ingen som haldt med frp. etter Ä tenkt litt, fann eg ut han har rett. kvar er alle frp veljarane? tÞr dei ikkje sei til folk kva parti dei likar? finst det mange frpvelajar her?
jaja.

InnleggSkrevet: Man 12 Feb 2001, 22:39
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: FRP

Jeg vet hvor alle frp-velgerene er. De er her. Jeg kjenner mange. Bortsett fra meg vet jeg om Ăšn i gjengen som ikke holder/holdt med frp.
Det er mulig noen har fÄtt et mer avbalansert syn etter hvert, men jeg er mer eller mindre vokst opp i en FRP-gjeng. Eller noe sÄnt. Masse eneboliger pÄ hjelteryggen, og en god del hjemmebedrifter.
Her kryr av Frp'ere. Huff
Ved skolevalget i fjord var frp det klart stÞrste partiet her pÄ skolen, og med Ap og hÞyre pÄ andre og tredje. Husker ikke rekkefÞlgen.
I klassen min er det nesten bare (mitt intrykk) frp'ere.
Selv var jeg alvorlig redd hele landet var blitt Frp-infisert. SĂ„ jeg ble ganske positivt overasket av Ă„ lese innlegget ditt.

nu fÞles alt sÄ mye bedre...

InnleggSkrevet: Ons 14 Feb 2001, 12:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Re: FRP

Er Hjelteryggen i nÊrheten av Os? (hmm.. jeg burde kanskje vist sÄnt.. men jeg hmm.. er ikke sÄ inne pÄ geografien i Bergen liksom..) menneh.. hmm.. jeg trodde alle frp-velgerne var i Os.. for liksom.. det er jo der de har frp-ordfÞrer... eller hadde.. helt frem til i gÄr.. *smile* (endelig kvitt kreket..) ogsÄ er det mange pÄ BÞmlo.. jadda.. for der vinner frp alle skolevalgene med STOR margin.. jadda.. ogsÄ tror jeg det er en del som sier de holder med frp bare for Ä skremme ap.. for det er jo deres velgere som har godt over til frp.. bare vent og se.. pÄ valget til hÞsten sÄ har ikke frp sÄ stor prosent av velgerne.. og Carl I. Hagen kjÞper seg forÞvrig velgere ved Ä gi dem gratis hamburgere og sÄnn.. jeg kjenner en del frp-velgere.. men det er for det meste folk som ikke vet noe om politikk generelt som bare syns at det Hagen sier hÞres bra ut.. jau..

InnleggSkrevet: Ons 14 Feb 2001, 13:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Lilinen
Gjest

Hagen pÄ grÄten >:-)

MisforstÄ meg ikke: Det som har skjedd med disse ni menneskene som har vÊrt i visse perverse FrP-toppers nÊrvÊr pÄ det tidspunktet dritsekken i dem VIRKELIG tok overhÄnd... jeg synes det er grusomt.

Men likevel: HÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!!! =>:>
CARL I. HAGEN VAR PÅ GRÅTEN PÅ TV! TJOHOOO!!
Jeg kan ikke annet enn Ä rÄdigge at fyren er i seriÞst trÞbbel fordi han og store deler av partiledelsen har visst om saken lenge... jeg unner FrP alt vondt.

Dessverre er jeg ikke sÄ sikker pÄ at kjernevelgerne (18% av Norges befolkning - Skremmende? JA!) bryr seg sÄ mye. SÄ lenge partiet fortsetter Ä trÄkke pÄ fremmedkulturelle, samer, fattige, alenemÞdre, ungdom og de fleste andre gruppene som har lite makt men fortsatt er fryktet av noen mennesker.... sÄ lenge FrP spiller pÄ disse holdningene, tror jeg vÄre omtalte 18% vil holde seg til partiet.

En annen liten ting: En fyr fra FrP sa pÄ nyhetene i dag at en del folk nÄ har meldt seg inn i partiet tilogmed ETTER at voldtektssakene kom ut. Hva slags syke jÊvler er det som melder seg inn i et parti like etter en sÄnn sak da? Uten engang Ä ta seg ei uke til med betenkningstid?

*grĂžsser og er glad fordi FrP er et LITE parti her i TromsĂž*

Lilinen

InnleggSkrevet: Tor 15 Feb 2001, 00:55
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Beliggenhet og egoisme

Hjelterygen ligger pÄ sotra, med en slik beliggenhet at man kan se innover i retning byn. Vistnok (engang) norges stÞrste eneboligfelt.

Blandt grunnene til at FRP gjÞr det sÄ bra pÄ skolevalgene er nok det at de lover mer penger til enkeltindividet i form av lavere skatter og avgifter.
Dessuten, billiger og lettere tilgjengelige alkohol er alltids en sak som mange(spesiellt mindreÄrige) stÞtter. Og det er jo mange mindreÄrige pÄ en videregÄende, sÄ...

InnleggSkrevet: Tor 15 Feb 2001, 09:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Re: Beliggenhet og egoisme

Her er noen kjekke sitater fra div FRp-folk

Karl.I.Hagen: Et samfunn uten etniske minoriteter er et samfunn i harmoni.
Det var ogsÄ en eller annen oslo-frp kis som mente at den private eniendomretten ikke skulle gjelde for muslimer.

Vidar kleppe har sÄ mange slike uttalelser at jeg ikke gidder Ä begynne Ä ramse her. Kanskje nÄr jeg kommer hjem. Er pÄ skolen nÄ.

Uansett, tenk over dette fÞr dere stemmer pÄ dette "stuerene" partiet

InnleggSkrevet: Tir 20 Feb 2001, 13:32
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Re: Beliggenhet og egoisme

FRP er nede i 15%

*juble*

Kanskje Norge stÄr over hÞyrebÞlgen

*hÄpe*

Jeg blir i like godt humĂžr hver gang jeg leser her.
Jeg gÄr pÄ Øk/Ad linjen, og der er FRP-velgerfrekvensen noe
i retning av den hÞyeste pÄ skolen

Knut - Har valgt feil

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2001, 23:29
Vidar Kvigne
Gjest

Re: Hagen pÄ grÄten >:-)

Det er tydeligat lillien ikkje har peiling pÄ kva ho pratarr om.Har du lese partoprogramme til frp?
Frp er ikkje imot innvandara ,dette er noko media har skapt.Politikken til frp er Ă„ regulera inntaket av desse og senda heimat dei som ikkje klarar Ă„ oppfĂžra sg (kriminelle)
NÄr det gjeld sÞviknes saken so hadde ledelsen ei svÊrt vanskelig sak.
Dei pÄrÞrande i saken ville ikkje ha saken saken slÄtt opp i media og var det vanskelig Ä fjerna sÞviknes uten at media begynte Ä grava i saken
Til slutt vil eg understreka att i sĂžviknes saken ligg det ingen kriminelle handlingar.
Jenta har sagt at det som skjedde var pÄ frivillig basis
STEM FRP

InnleggSkrevet: Tor 12 Apr 2001, 15:00
    Til Toppen 
Tom Erik StĂžwer
Gjest

- - og bli lobotomert

InnleggSkrevet: Fre 13 Apr 2001, 00:20
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Vidar Kvigne: Frap ikke 'mot' innvandrere?

Hvis man stoler blindt pÄ partiprogrammet kan (?) man kanskje
fÄ det inntrykket, men hvis man heller fÞlger med pÄ diverse
fremtredende Frp-medlemmers uttalelser til pressen om dette
emnet, vil man nok fÄ et helt annet inntrykk.
Jmf: K.I.Hagen-uttalelsen lenger oppe.

Frp ikke mot innvandring?

Er ikke det Ä vÊre imot sÄ vet ikke jeg...

InnleggSkrevet: Fre 13 Apr 2001, 22:13
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Han skriver navnet med C. Carl.
Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev K.
SnÄlt.

InnleggSkrevet: Lűr 14 Apr 2001, 23:33
Tom Erik
Gjest

dvs.. er du sÄ dum at du stemmer frp sÄ er du
sannsynligvis lobotomert allerede og uten hÄp..

*sukk*

InnleggSkrevet: Fre 27 Apr 2001, 00:29
    Til Toppen 
sexy
Gjest

Jeg hÄper ikke Carl I. Hagen ikke blir med i den nye regjeringen.

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 14:27
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Regjeringen

Han kan jo ikke det ja. For da mÄ han jo bytte parti fÞrst..

InnleggSkrevet: Fre 19 Okt 2001, 12:30
sexy
Gjest

Re: Regjeringen

Det kommer han sikkert til Ă„ gjĂžre.
*kremt*

InnleggSkrevet: Fre 19 Okt 2001, 12:36
    Til Toppen 
Glenn Reeves
Gjest

Faktisk stemmer det du sier. Fremskrittspartiets politikk gÄr ut pÄ Ä gi mer ansvar tilbake til folk. Fordommer og lÞgn har gjort at folk ikke vet hva FrP stÄr for.

InnleggSkrevet: Lűr 08 Des 2001, 21:16
    Til Toppen 
Tom Erik
Gjest

men likevel stemmer det...

overfladisk populisme...

jada, verden blir et bedre sted Ä leve om vi fÄr billigere alkohol og rÞyk og lavere skatter...

damn, at det gÄr an

InnleggSkrevet: Sűn 04 Aug 2002, 23:55
    Til Toppen 
Empyrean
FrÀmling
FrÀmling

Ble Medlem: 10 Jul 2003
FrP appellerer til folk som ikke har peil pÄ politikk men som Þnsker Ä stemme likevel. "Oiii.. FrP skal senke alkohol-prisene?! da stemmer vi pÄ dem!". Noen ganger sÄ skulle jeg Þnske at vi hadde fulgt en sosial-liberalistisk linje og kun latt de som hadde peil pÄ politikk stemme.

InnleggSkrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Brinnj, Frp, Brinnj! Freakish

InnleggSkrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
BlueNova
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003
Kjenner en del frp tilhengere, samtlige av de jeg veit om er enten bÞnder eller pensjonister. SÄ da veit du hvor du kan begynne Ä lete etter frp velgerne. Personlig mÄ jeg bare le av frp..lurer litt pÄ hva slaks gjeng det der egentlig er..

InnleggSkrevet: Lűr 12 Jul 2003, 14:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gć til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Politikk & Religion
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet