DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Hvilke krokodiller liker du best?

Orange
10%
 10%  [ 4 ]
Svarte
48%
 48%  [ 18 ]
Syns det er diskriminerende å lage en avstemmning på hvilke krokodiller som er best, det har da ingenting med farge å gjøre!
2%
 2%  [ 1 ]
Krokodiller, elediller og krokofanter...
18%
 18%  [ 7 ]
De smaker da akkurat det samme..?
10%
 10%  [ 4 ]
Jeg vil ha gulrot!
8%
 8%  [ 3 ]

Antall stemmer : 37

Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Krokodiller (godteri altså)
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
 Krokodiller (godteri altsÃ¥)

Godtekrokodiller, svarte og orange. Det virker som om de fleste er mye gladere i de svarte enn de orange, likevel er det alltid flere orange enn svarte. Hvorfor? Eller er det bare jeg som er på bærtur...?

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Fordi de svarte er mye bedre enn de orange, men det med at det er flere orange, mener du i poser? For nå jeg plukker så plukker jeg ut de svarte. Når det gjelder godteri har eier jeg ingen skam. Det er sikkert derfor det er så få svarte, det finnes flere som meg ute i verden.

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg mener både i poser og i smågodthyllene. Smågodthyllene forstår jeg, men posene fatter jeg ikke. Er jo alltid flere orange enn svarte...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
sharee skrev:
Jeg mener både i poser og i smågodthyllene. Smågodthyllene forstår jeg, men posene fatter jeg ikke. Er jo alltid flere orange enn svarte...

Sikket en eller annen rik fyr som tar de fleste svarte selv og har som eneste glede i livet å le av oss om får så mange orange.

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
evt. så er det sorte fargestoffet eller de sorte smaksstoffene (for de som mener de smaker forskjellig) dyrere enn det orange...

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
opprinnelig er alle svarte, men så tilsetter de farge og vond smak på over halvparten av alle krokodillene for å lure folk til å kjøpe mer!

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 14:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg liker begge deler like godt, jeg. Men det er avhengig av at det faktisk er to smaker å velge mellom. For mange sorte på en gang og jeg blir lei, for mange orange - og jeg blir også lei. Hvis jeg derimot får litt om hverandre - strålende Smile

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 16:08
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
De smaker da akkurat det samme! Jeg prøvde nå nettopp.

PÃ¥ neste treff skal det blindtestes krokodiller!

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 19:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Dette er som med non-stop noen merker ikke smaksforskjellen og skjønner ikke hvilken ekstra helhetlig nytelse de gule og grønne non-stoppene tilfører.

Dette innlegget er skrevet via WAP

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 19:26
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Uff. Det er noen illusjoner jeg ikke vil ha tatt fra meg. At orange og svarte krokodiller smaker forskjellig er en av dem.

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 20:26
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
De smaker forskjellig. Og i motsetning til de fleste, liker jeg de oransje best.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 20:37
Marilla
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004
De svarte er mye bedre enn de oransje, men de er gode de også. Krokodiller er skikkelig nam!

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 23:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Jeg må nok si meg enig med glahn! Begge deler er like godt og de er avhengige av hverandre, jeg vil ikke ha bare svarte og ikke bare orange. De smaker litt forskjellig, men det er ikke så stor forskjell at jeg kan skjønne at noen som liker de svarte godt ikke liker de orange i det hele tatt..

InnleggSkrevet: Lør 25 Sep 2004, 23:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Eg var ganske sikker på at eg kunne kjenne skilnaden på svarte og orange krokodiller, men der tok eg feil. Ei venninne og eg tok blindtesten i dag. Eg gav ho først ei orange krokodille, ho trudde då at den var svart. Så gav eg ho ei svart, og ho trudde jo den var orange. Ho meinte at begge smakte litt likt, men at ho likte den første best. Så var det min tur. Eg fekk først orange krokodille som eg tippa var orange, men eg var veldig usikker. Så fekk eg svart krokodille, og då vart eg endå meir usikker på kva den første hadde vore. Etter mykje diskusjon med meg sjølv fann eg ut at eg skulle stå ved det første eg hadde sagt, så eg fekk jo rett. Men ja, vanskeleg å vite skilnaden når ein ikkje ser krokodilla.

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 20:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg synes begge er gode, men vil absolutt påstå at de svarte er best. Som regel prøver jeg å plukke mest mulig svarte, også bare ta de oransje som sniker seg med.

InnleggSkrevet: Søn 26 Sep 2004, 21:26
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
jeg og broren min testa det istad, og gjetta riktig. den svarte smaker litt sterkere enn den orange. sådetså.

InnleggSkrevet: Tir 28 Sep 2004, 16:44
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Jeg er ikke helt sikker, men smaker ikke den oransje appelsin og den svarte solbær eller no? Eller tar jeg feil?
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 28 Sep 2004, 20:07
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
wertoi skrev:
Jeg er ikke helt sikker, men smaker ikke den oransje appelsin og den svarte solbær eller no? Eller tar jeg feil?

isåfall smaker appelsin og solbær ganske likt Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 28 Sep 2004, 22:52
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg syns de smaker foskjellig, men den ene er ikke bedre enn den andre. den svarte ser tøffere ut da.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Ons 29 Sep 2004, 19:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Skumfidus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004
"Dette er som med non-stop noen merker ikke smaksforskjellen og skjønner ikke hvilken ekstra helhetlig nytelse de gule og grønne non-stoppene tilfører. "

Helt enig!
D e forskjellig smak på nonsop også.
(De røde nonstopene e best!)

De svart krokodillene er best fordi det e de som smaker best!
Enkelt og greit...

InnleggSkrevet: Lør 02 Okt 2004, 16:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet